Çocukken dikkat dağınıklığı ile alakalı sakinleştirici ilaçlar kullanmışım. bunlar bir eksi olur mu? Raporlarını muayneye götürmesem daha mı iyi? Ordaki doktorlar bizim e-devlet/e-nabız verilerimizi görebiliyor mu?
Gürkan 1 tarafından gönderilen iletiler
-
RE: Göçmen vize için yapılan sağlık muayenesi hakkında sorularYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@zge kaydettim siteyi, bilgi için çok teşekkür ederim. İyi şanslar.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Oooo Ekim yaklaşıyor üniversite telaşından farketmemişim, bu vize fotosu beni çok şühelendiriyor, ya adam yanlış çekerse ya böyle ufak ölçülerle olmazsa, Malum çekilişte bizim elimizde olan tek faktör sayıla bilir fotorafın düzgünlüğü, check sitelerinin çoğuda para koparma peşinde makul fotorafada hayır diyor onada güvenmiyorum, sıkıntı ya.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ben son sene üniversiteye hazırlanmak için açık liseye geçmiştim dolayısılya diplomanda "LİSE DİPOLMASI" altada işte Açık Öğretim Lisesi falan yazıyor, yani lise diploması tc de lise mazunu saydırıyor değiştiremiyorsun bir sorun yaratmaz diye düşünüyorum, ayrıca bu sene Dokuz Eylül Üniversitesini kazandım oyuzden DV2025 te eğitime "(5) Some university courses" seçicem buyuzden öğrenci belgesi götürmem gerekirmi mülakata?
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
bu sene pasaport şartı aranacakmı acaba
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bazı insanlara tek sefrede çıkarken bazılarına nasıl bukadar uzun süre çıkmıyor bu şey aklım almıyor ya, keşke biraz daha az şans faktörü olsa, hakedenler daha hızlı gide bilse çok iyi olurdu
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Kekw bizi almasınlar diyemi
(şaka yapıyorum) -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Chromium Pasaportumuzun ihtibarını düşün verirken, birşeyler değişmeli

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Sizce tatil için değilde tamamen yaşamak için seçseniz ve sadece 2 seçeneğiniz olsa "California -San Francisco , Los Angeles veya San Diego- 'yı mı tercih derdesiniz yoksa New York City'mi?
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@STK-TRCN Telefonuma indirdim ben bitane widget olarak duruyo orda 364 gün kaldı diyor şuan mesela

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Şu Biden 80bine e çıkarcaz falan diyordu ne oldu acaba, vallaha 80bine e çıksa, gene aynı ülkeler çekilişe katılamasa 24 gibi, pasaport şartı gelse, istanbul konsolosluğuda bunun için randevu verse miss olur miss
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hamsisever İngiltere hepten zorlar, United Kingdom çok milliyetçidir çaktırmasalarda, United States gibi her millete her düşünceye hoş görü göstermez ama onun haricinde Londra benim ölmeden önce kesin gitmek istediğim biyer kesinlikle
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Onurfidan Lütfen istanbul konsoloslugunun da green card mülakatı yapması içinde bisiler yapalim
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@WhiteK Sistemdede suç var orda yaziyor mezun şartı var diye orda işaretlenmemişse şunlari ele işte, ve pasaport şartı geri gelmeli harçlar olmuş 1 k dan 3 k ya defter bedeli 500, boş başvurularin onune geçer.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hdemircanusa
bende aynı şekilde. -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@serel Girdiğin bilgiler geçersizdir.
Lütfen konfirimasyon numarana, soy adında ve doğum yılına tekrar göz at ve başvurur formunda yazanla eşleştiğine emin ol diyor. altaki açıklama ise alta bot oluğ olmadığın kısımla alakalı girdiğin kodlarda 0 ı o ile karıştırma falan diyor -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hdemircanusa Çok çok çok haklısın, daha 18 yaşımda olmama rağmen bende çok istiyorum totem gereği paylaşmak istemediğim ama büyük ve yararlı hayallerim var benimde, eğer gerçekten troll değilse bu arkadaşın açıklaması gerçekten Allahından bulsun başka birşey demiyorum.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ben 24 için baş vuru yaparken Başkan Biden'ın DV ile alınan göçmen sayısının 80 binlere çıkartılabileceğini söylemişti ama 24 için öyle bişi olmadı. Acaba 25 için yaparlarmı
Birde Allah aşkına şu mülakatları istanbuldaki konsoloslukta da yapsınlar artık. -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Chromium imzanı gördükten sonra ben bile korktum
2025 için aklıma geldikçe senin içinde dua edeceğim