@phd hayırlı olsun tebrik ederim. Bizim mülakattan sonraki gün akşam üzeri hazır oldugu maili geldi. Tekrar Ankara'ya dönüp aldık 
gzdeky tarafından gönderilen iletiler
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@phd merhaba, bizim mülakattan 1 gün sonra pasaportların hazır olduğu bilgisinin maili geldi. vfs den randevu oluşturduk ve ertesi gün teslim aldık.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@sabahattin teşekkür ederim. banka hesap dökümanı gibi bir evrak istenmedi.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Herkese merhaba,
Bu sabah vize görüşmemizi tamamladık, aklımdayken paylaşmak istedim sizlerle de.
Sabah 07.30 randevusuydu, yakın çevrede emanet olarak telefon vs. bırakabileceğiniz yerler mevcut. Sıraya girdik ve pasaportları teslim edip güvenlikten geçtikten sonra görüşmenin yapılacağı alana ilerledik. Sıra hızlı bir şekilde ilerledi ve evrak teslimi yaptık. Bir sorun çıkmadı hatta confirmation page gibi belgeleri almadılar bile. Hepimiz belgelerimizi görevlinin istediği sıra ile verdik ( Ben-eşim ve kızımız). ABD vizelerimiz eski pasaportlarımızdaydı onları da teslim ettik. Görevli mülakatı türkçemi, ingilizcemi yapmak istediğimi sordu. Sakıncası yoksa türkçe tercih edeceğimi belirttim. Daha sonra mülakat için sıramızı beklemeye başladık. O da hemen geldi. Görevli direk ingilizce konuşmaya başladı bana da konuşabiliyor musun diye sordu evet diyince ingilizce devam etti direk. Yemin ettikten sonra;- Kendinizden bahsedin.
- Daha önce ABD de bulundunuz mu?
- Daha önce evlendiniz mi?
-İşiniz tam olarak nedir?
-Job Offer (benim vardı) nasıl aldınız? gibi sorular sordular. Eşime askerliğini yapıp yapmadığını tekrar sordu. Eski vizelerimizi iptal ettikten sonra vizemizin onaylandığını söyleyerek iyi şanslar diledi.
Toplamda 1 saat kadar sürdü işimiz.
Bu uzun sürecin sonunda oradan mutlu ayrılmak çok sevinidiriciydi. Hepinize bol şans dilerim.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@leony3553 e devletten alınan çok dilli evrakların hepsi kabul edildi bizim.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@phd bizde bir sorun olmadı, sanmam öyle bir durum olacagını.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@phd e nabızdan alınan ekran görüntüsünü muayenede kabul ediyorlar. Ama genelde pekiştirme dozu olarak yapılmış olan aşılarınızdan tekrar yapılması gerekenler oluyor. Benim hepatit aşılarım vardı ama yetersiz bulup yine de yaptılar.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@eakturk merhaba sizden sonra baktım, bende de aynı şekilde yazıyor. Bilgisi olan varsa yazabilirse sevinirim
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhaba, geçmiş konuşmalarda vardı sanırım ama bulamadım, yardımcı olursanız sevinirim. USA ilk girişte, eş ve çocuğunuzun da sizinle giriş yapması şart mı? Dependent oldukları için sizinle gelmeleri gerekiyor gibi bir bilgi var bende ama emin olamadım?
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhaba, pasaportlar geldikten sonra USA en geç kaç ay içinde giriş yapmamız gerekir?
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Curuftas merhaba online randevu oluştururken eşiniz ve çocugunuzu depented olarak mı eklediniz yoksa sıfırdan profilmi oluşturdunuz?
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhaba, ben de HAYMANN ile çalıştım ve PP yaptım. Benim yaklaşık 5-6 hafta sonra approved oldu. Bol şans dilerim.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@machinist01 evet pp yapıldı. Çok teşekkür ederim. Umarım siz de en kısa zamanda olumlu cevabı alırsınız

-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Oldukça gergin bir bekleyiş oluyor ne yazık ki. Biraz panik olmuştum.
Çok teşekkürler cevabınız için. -
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Herkese merhaba,
EB2 NIW için onayımı eylül ayında aldım. Sonrasında uscis den notice of action ( 2 adet) adresime postalandı ve NVC den şuan kotalar doldugu için işleme alamıyoruz maili geldi.
Bundan sonrasında NVC ‘nin tekrar bağlantıya geçmesi gerekir miydi? Avukatlık şirketim sizinle bağlantıya geçmiş olmaları gerekirdi dedi. Mail attık NVC ‘ye ancak cevap alamadık.
Süreç bu şekildemi ilerliyor yoksa bir terslik var mı sizce? Tecrübe edenlerden cevap alabilirsem sevinirim. -
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Tracy Merhaba, hayırlı olsun çok tebrik ederim sürecin sonuna gelmişsiniz. Mülakat sırasında dosyanıza özel bir soru soruldu mu? Yoksa genelde herkese sorulan rutin sorular mı soruldu? Teşekkürler.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhaba, benim sormak istediğim şey; mülakatta onay vermeme gibi bir durum oluyor mu?
Ne tip sorular soruluyor ve bununla ilgili takip edebileceğimiz başka bir başlık var mı?