@tufank Merhaba Tufan Bey, sürece başlayacak biri olarak başlıktaki bütün postları okumaya çalışıyorum. Yukarıda ''AOS seçimi yapanlar için CP'ye geçiş mümkünmüş hem de ek ücret ödemeden'' gibi bir ifade kullanmışsınız. Bu postta ise tam tersi
Doğru durum hangisidir? Teşekkür ederim.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
G
gknemre tarafından gönderilen iletiler
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı