@Old-Traveler ben 1 yıldır yaşıyorum Louisiana'da Lafayette isimli şehirde. Sağlık ile ilgili sıkıntılar var. Obamacare ve madicaid 5 yıllık resident olduktan sonra kabul ediliyormuş. Ben epeyi bir uğraştım hatta kabul edildiniz diye mektup da geldi (burada inanılmayacak şekilde posta geliyor, benim yaşadığım şehre mi özel bilmiyorum ama mesela bankacına mail atıyorsun ama asla cevap gelmiyor. Sorarsan da "ben maillerimi kontrol etmiyorum" diye rutin bir cevap geliştirilmiş...) ama sonrasında poliçe ve sigorta ID card gelmediğinden gidip sordum. Siz daha ona hak kazanmamışsınız dediler çıktılar. Mesleki açıdan da en geçerli işler marangozluk, tesisatçılık, klimacılık, elektrikçilik vb işler. Bir de petrol endüstrisi ile ilgili işler. Güney amerikadan bir dünya insan bu iş için göçmüş buraya. Ama petrol kuyuları hep denizde hatırlatmakta yarar var. Yani akşam eve gelinemiyor galiba...
FreeLander tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: LouisianaDiğer Eyaletler içinde yayımlandı
-
RE: Amerika'da ikinci el araba almakEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
@FreeWoRLD
selam, Ben Tiguan'in abisi olan 2019 ATLAS SEL kullaniyorum.
Geldigimde acele ile "sakin 2.el araba alma" baskisi sirasinda almistim.
O yila ozel 6 sene garantili satiliyordu.
Acikcasi Allahin yardimi olmus sinifinda en iyilerinden biri diyebilirim (cunku incelemedigim baska araclar da var kesin konusmak yanlis olur) ama 4 ceker ve premium neden almamisim diye hayiflanmadim degil...
Tiguan da kendini ispatlamis uzun zamandir satilan bir arac hem avrupa hem de amerikadaKadir kardesim cok daha iyi bilir gerci AMA,
VW'de tiptronic sansizman ve DSG nin cok yuz bin mil yapabilecegini dusunmuyorum, VW'nin en buyuk derdi sanzimanin omru.
Yaz sonunda 2021 araclarda mide gezdiriken motorunun alman, sanzimanin da japon oldugunu fark etmistim, belki onlar daha iyi olabilir...TR klavyem olmadigi icin kusura bakmayin.
-
Extended WarrantyAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
Merhaba
Gün içinde en az bir kere uzatılmış garanti satmak üzere ABD nin muhtelif yerlerinden birileri beni arıyor. Bu arayanların çalışma tarzlarından hareketle sattıkları hizmetin pek iyi birşey olmadığı kanaatindeyim.
Ancak benzer ürünü muteber araç satıcıları da teklif ediyorlar. Bu konuda bilgisi ve tecrübesi olan var mı?
Açıkçası satana kadar yağlı ballı anlattıkları ürün&hizmetin, sözleşme maddeleri ile çoğu arızayı bir şekilde kabul etmeyip pişmanlığa neden olabileceği konusunda ciddi kuşkularım var. Eğer bilgisi olan var ise herkese çok yararlı olacağı kanaatindeyi. -
RE: USCIS Immigrant Fee Ödeme (ekran görüntüleriyle)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
bir başka SIGN UP ekranı daha mevcutmuş,yani ödeme ekranındaki ile ortak değilmiş...,çözdüm yani
-
RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@nwtzki ben de gönderdim ama onayını alamadım maalesef
-
RE: ABD'de kullandığınız telefonlar ve GSM operatörleriİletişim ve Teknoloji içinde yayımlandı
Merhaba
Ben Louisianada T mobile girdim sadece hat almak istediğimizi aktardık SSN olmadan sadece prepaid verebiliriz 50 USD unlimited dedi, ama forumda ve başka yerlerde pek beğenilmediğinden AT&T ye de bakalım dedik, AT&T prepaid unlimited hatların hız problemli olduğunu ifade ederek bizi faturalı hatta yönlendirdi. Kızım ve benim için
otomatik ödeme talimatı ile iki hat için aylık 125 USD ödeyeceğiz. navigasyon ve çeviri uygulamalarını çekinmeden kullanabiliyorum bu sayede... -
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@grslarc
klavyeyi ingilizceye çevirin bence en çok sorun oradan çıkıyor -
RE: Amerika'da ikinci el araba almakEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
@FreeWoRLD ikinci elde iyi secenekler gordugum oldu,
bu arada ben de tr de tork konertorlu 1.6 passat kullanmistim. Cok sevdigim bir aletti ama malum 1.6 motoru sebebi ile hantaldi.
Parka almadan el freni cekilmesine dikkat edilmediginden olusan yuklenmelerin de etkisi ile 115.000 km de sanziman bozuldu.
O zamana kadar bu tur bir arizayi hic duymamis gibi davranan servisin eski muduru "bunlar zaten en fazla 150 bin gider dedi"
:)))) -
RE: Healthcare, Obamacare, Sağlık SigortasıSağlık içinde yayımlandı
@caglarcan biz türkiyede bunların bir ayda istediği ile bir yıllık yatarak tedavi alabiliyoruz. Var bir gariplik Allianzın NYorkta binası var ama poliçe kesmiyor. Muhtemelen sadece resurans yapıyor.
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Mutlu haber sonrasında gelen olmamış buraya :)))))
-
RE: Amerika'da kullandığın aracı satmak?Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
teşekkür ederim aradım ama bulamadım yerini
-
RE: Amerika'da DoktorlukSağlık Sektörü içinde yayımlandı
@frozen aynı durum eşimde de var eğer bir istisna var ise bilmek isterim bende
-
RE: ABD-Türkiye Arası Para TransferleriBankacılık içinde yayımlandı
@erkoholland enpara da limit 3.000.000 TL galiba
-
RE: 2 adet gecerli pasaport'a sahip olmakTürkiye Cumhuriyeti içinde yayımlandı
merhaba konu uzun zamandır hareketsiz ama sorun güncel heralde; ayrıca bu konunun dahi işlenmiş olması forumun zenginliğini ispatlıyor. Öncelikle tekrar tekrar kutlarım.
Biz 2019 için DS260 ı doldurduk ama yakın zamandaki bir seyahatimiz nedeni ile bu yolla bir pasaport daha almayı düşünüyoruz DS260 a bunu da eklemek gerekecek mi acaba? -
RE: [Arşiv] Sayılar ile DV 2018Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba ben sitede yeniyim
önceki yıllarda numarası seçilen ama sırası gelmediği için görüşmeye çağrılmayan olmuş mu?
yoksa olabilirliği mi tartışıyoruz? -
RE: İlan ve Duyuru sayfamız açılana kadar bu bölümü kullanabilirsiniz!İlan ve Duyuru içinde yayımlandı
Aslında burada, gidenlerin elden çıkarmak istedikleri bir listeleme, olası alıcıların "bir sorunu olmasa satmazdı" kuşkusunu aşmasına, gidenlerin de daha kolay elden çıkarmasına yararlı olabilir @crazycells ne dersiniz?
-
RE: İlk gidişte Sabit Disk götürebiliyor muyuz ?Yolculuk içinde yayımlandı
@crazycells teşekkür ederim cevabınız için ama tam ifade edemedim sanırım, alt bagajdan sağlam çıkmayacağı konusunda kuşkum yok zaten, ben kabin içi valiz ile götürebilir miyim onun derdindeyim...
- bu arada soru hakkında açtığım başlık konusunda haklısınız ama zaten siz gerekeni yapmışsınız.
-
RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@crazycells Hızlı cevabınız için teşekkür ederim.