@Fatih-Çelik-1 merhaba, randevu gereklidir maili evrak tesliminden ne kadar süre sonra geldi? Ardından pasaportunuzu teslim alıp hemen mulakat randevusu bulabildiniz mi? Mulakata girebildiyseniz nasıl geçti? Neden mülakata çağrıldığınızı düşünüyorsunuz? Bende bekarken aldığım vizeyi evlendikten sonra yenilemek için başvurdum soyadı değişikliğinden kaynaklı…
Ezgi Korkut tarafından gönderilen iletiler
-
RE: Mülakatsız B1/B2 Turist Vizesi YenilemeZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
-
RE: Mülakatsız B1/B2 Turist Vizesi YenilemeZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@Fatih-Çelik-1 merhaba, müşakata çağrıldıktan sonra pasaportunuz size bu sürede teslim edilmedi mi? Mülakat tarihini illa en yakın zamana mı almak gerekti? Benim 29 eylülde abd yenileme için evrak teslimim var ve 18 kasımda da schengen randevum var. Bu sürede eğer mülakata çağrılırsam mülakatı ocak ayına ertelemyi düşünüyordum pasaport vs yetişmez diye. Siz mülakata girdiniz mi neleri sordular neden çağrılmışsınız?
-
RE: Mülakatsız B1/B2 Turist Vizesi YenilemeZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@Ny-Tx siz tust vizenizi yenilerken mi mülakata çağrılıp red aldınız?
-
RE: Mülakatsız B1/B2 Turist Vizesi YenilemeZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@hakzey merhaba, yenileme sonrası eşiniz ve çocuğunu mülakata çağrıldı sanırım. Süreci mülakat sonrası aktarabilir misiniz? Eşiniz ve oğlunuzun pasaportları da sizin onaylı pasaportunuz ile birlikte geri gönderildi mi? Birde evrakları ne zaman teslim etmiştiniz ve siz onaylı vizenizle pasaportu tekrar geri ne zaman teslim alabildiniz?!
-
RE: Mülakatsız B1/B2 Turist Vizesi YenilemeZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@serel teşekkür ederim cevabınız için. https://www.ustraveldocs.com/tr/tr/renew-visa/ bu sayfada Soyadı değişikliğine dair bir bilgi yok ama Vize Mülakatı Muafiyet Randevu onay belgesinde “özlük bilgilerinde (ad, doğum yeri vb.) değişiklik olmaması” koşuluna yer verilmiş. Siz acaba bu kural gelmeden mi başvurmuştunuz? Çağrı merkezini aradım ancak orda ne diyorsa öyledir tarzında guvensiz bir cevap verildi.
Birde eşinizin vizesi var mıydı? Seyahat planını birlikte mi yapmıştınız? -
RE: Mülakatsız B1/B2 Turist Vizesi YenilemeZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@serel siz soyadı değişikliği sebebiyle mi yenileme yaptınız? Mülakata çağrıldınız mı? Aynı süreçteyim. Şimdiden cevabınız için teşekkür ederim
-
RE: Mülakatsız B1/B2 Turist Vizesi YenilemeZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@seda-2 seda hanım bende aynı süreçteyim. Evlilik dolayısıyla eşimin soyadı ile birlikte kendi soyadımı kullanmaya başladım. 2029’a kadar geçerli vizem olmasına rağmen mecburen vizemi yenileceğim. Sizi çağırma sebepleri yalnızca soyadı değilikliği miydi? Süreç nasıl ilerledi? Mülakat randevusunu onlar mı verdi yoksa siz mi aldınız? Şu an 2028e randevu veriliyor çünkü… vizeniz çıktı mı? Teşekkür ederim şimdiden cevabınzı için
-
RE: Mülakatsız B1/B2 Turist Vizesi YenilemeZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@mrme12 merhaba, vizem bitmedi hala devam ediyor. 2029 da bitecek. Sadece evlendim ve soyadım değiştiği artık eşimin ve kendi soyadımı birlikte kullandığım için konsolosluk 2 sene önce yenilememi önermişti.
-
RE: Mülakatsız B1/B2 Turist Vizesi YenilemeZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@mrme12 vize sonrasi kategori de IST-1 turist vizesi olarak ilerledim. vizemi yenilemek istediğime dair soruları tüm şartları karşıladığım şekilde cevapladım. evrak teslimatı için vsf global IST’ı seçtim. ancak randevu ekranında hala bana 2028 şubata randevu veriyor. Üstelik daha önce yenileyen arkadaşların söylediği gibi 00.15 gibi daçma bir saate değil, sabah 8-9 civarına veriyor. bu durum normal mi? yenilemek için gerçekten 2.5 sene beklemelimiyim? yenileme yapan arkadaşların yazdıklarına göre yenileme randevusu 4-5 ay sonraya alınabilmiş. bilenler yardımcı olursanız çok sevinirim..
-
RE: Mülakatsız B1/B2 Turist Vizesi YenilemeZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Merhaba, 2019 yılında almış olduğum hala geçerli bir abd vizem var. Aldığımda 18 yaşından büyüktüm. 2022 yılında evlendiğim için iki soyismim oldu ve haliyle soyadım değişti. Yenilemek için tekrar ds160 formunu doldurdum ve ücreti ödedim. Ancak yenileme seçeneği hiçbir şekilde gözükmüyor. Önceki yazılarda bahsedilen 8. Seçenek bende de yok. Direkt randevu ekranı çıkıyor ve en yakın randevuyu da 2028 ocak ayına veriyor istanbul için. Bu durum normal mi?
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@goblis açıklamanız için teşekkür ederim. Peki gönderecğeim mailde evrak maili gelmediğini belirtmeliyi miyim? Yoksa yalnızca istemen eveaklar ektedir vs mi yazmalıyım sizce?
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Merhaba, dv2021 çekilişinde hak kazandım. Ds260 formunuda aylar önce gönderdim. Case numberım yüksek olduğu için umudumu kaybetmiştim. Ancak yukarıdaki mesajı okudum. Evrak talebi maili almayacaksınız yazılmış. Süreç bu şekilde ilerliyor diye biliyordum neden mail almıyoruz? Direkt evrakları göndermeli miyiz?
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells Bu arada evrak istekleri case number'a göre mi yapılıyor bilginiz var mı? Formu doldururken acele etmemiz gerektiğine dair yazılar okumuştum. Bunun bir etkisi yok mu?
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells o kadar haklısınız ki... ben umudumu kesmiştim malum covid yüzünden. Bir girip foruma bakayım dedim. Kentuckynin evrak istediğini görünce heyecanlanmışım
Düzeltiyorum.. -
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells ilk kez yazdığım için biraz abartmışım
sanki yazıyorumda gitmiyormuş gibi bir his oluşmuş nedense 
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@gucarslan merhaba,
Kentucky'den hala evrak onayı olmadım. Açıkçası geldi mi kaçırdım mı diye de korkuyorum. Hangi mail adresinden gelecek bilginiz var mı?
Case number'ım 28.000'ler de, ama 14 hazıranda formu gönderdim normal mi?
Bir de geçen hafta henüz 12.000'ler de demişsiniz. Ne kadar sürede 12.000'lere geldi?Teşekkürler

-
RE: ABD Yolunda EvlilikAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Muhammed-Eyüp-Yavuz merhaba, sizin yorumunuzu okudum ve yardımcı olmak isterseniz birkaç sorum olacak size.
1- ds-260 formunu single olarak doldurup dün gönderdim. 3 yıldır birlikte olduğum erkek arkadaşımla evlenip gitmeyi düşünüyoruz. Ama sürecin uzamaması için formu hemen doldurup gönderdim. Ailelerin onayı vs derken süreç en iyi ihtimalle 2-3 ayı bulacak. Bu durumda evlenirsem pasaportumu kimliğimi falan evli olarak güncellemem gerekecek. Bu süreçte yetişmezse kcc evrak isteği veya konsolosluk mülakatında eski pasaportumla başvuru yapmam gerekecek. Bir sorun teşkil eder mi?
2- Sizin durumunuzda eşinize aynı gün içerisinde yardımcı olmuşlar. Eşinizin hangi belgeleri hazırdı öğleden sonraki mülakata gittiğinizde?
3- Bir de maddi olarak ortak hesabınızda gösterdiğiniz 10.000 doları ne kadar süre önce bankaya koymuştunuz?
Açıkçası çok fazla endişemiz var nasıl bir yol izlememiz gerektiğini bilmiyoruz. Yardımcı olursanız çok sevinirim.