Burdan biri çıksa,benim fabrika veya şirketim var,hepinizi işçi olarak çağırıyorum dese artık

EmreGdk tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: (F/M) Öğrenci VizeleriÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
ama dediğiniz dil kursu için vize almak şu dönemde biraz zor olucak..
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ibrahimasar, içinde söyledi: DV2021 Bekleme Odası
@EmreGdk, içinde söyledi: DV2021 Bekleme Odası
bakalım alabilic
Neden sadece vize kaldı. Bu sene GC ye başvurmadın mı?
hocam benim ki greencard değil,öğrenci vizesiyle başvurucam da,üniversiteden kabul aldım bir tek o kaldı.ondan dolayı öyle yazdım

-
RE: (F/M) Öğrenci VizeleriÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
@crazycells ben bir danışman ile vize sürecine girdim dil okulu için,2 tane dil okulu vize başvurusu olmuş birisi red yemiş diğeri vize alabilmiş,yani alanlarda olmuştur illaki ama zor gözüküyor tabii
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@alpecino, içinde söyledi: DV2021 Bekleme Odası
@sgt-sergey Canada, Australia gibi bir sisteme geçilecek sanırım artık bunun hazırlıklarının yapıldığını düşünüyorum. Bu durumda sistem nasıl olur kaç puan baraj olur açıklandığında belli olacak.
Dil seviyesi + Eşin dil seviyesi
Mezuniyet - > Us mezuniyet + puan
Sponsor
Meslek deneyime göre + puan
Us'de göçe ihtiyaç duyulan yerlere az puan Us tamamına göç fazla puan gibi bir sürü şey olacaktır.geçmek isteselerdi bu kadar beklemezlerdi gibi..
-
RE: (F/M) Öğrenci VizeleriÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
ve yüz yüze eğitimlerinde başlandığı söylendi,ben dil okulundan kabul aldım 14 aralıkta başlayacak gözüküyor ama öncelikle vize almam gerekiyor onun içinde bekliyoruz hala bakalım ne olacak
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
ben sahilde deli gibi koşucam

-
RE: (F/M) Öğrenci VizeleriÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
@fatmucu, içinde söyledi: (F/M) Öğrenci Vizeleri
@EmreGdk, içinde söyledi: (F/M) Öğrenci Vizeleri
@crazycells bu ay içinde inşallah vize görüşmesine gidicem öğrenci vizesi için,tavsiyelerinizi almak istedim vize görüşmesi için

Vize gorusmenizin sonucu hakkinda bilgi alabilir miyiz acaba? Tesekkurler
henüz gidemedim malum durumlar,bir süre daha alınmayacak dendi,danışman ile birlikte yapıyorum şuanda bu işleri,ben okula başvurdum kabul aldım 14 aralıkta eğitim başlıyor,bununla ilgili okuldan tekrardan bir belge aldık danışman ile birlikte o da geldi,okulumun başlayacagını bildirerek bir vize başvurusu yapıcaz,bir kaç gün önce konsolosluk kapanmıştı tedbir amaçlı duymuşssunuzdur,o açılır açılmaz vizeye başvurucaz bakalım hayırlısı
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@gariban, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
@EmreGdk Ortayilmazlar Mahallesi Turbe Caddesi olarak deneyin küçük i yada büyük I şeklinde
kafam karıştı ya nasıl yazacağımı unuttum heyecandan
çok teşekkürler oldu -
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@daydreamer sustum ben bir şey demiyorum

-
RE: (F/M) Öğrenci VizeleriÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
ben danışman aracılığı ile hareket ettiğim için onun tavsiyelerine uyuyorum şuanda,eğer randevu alırsam şu durum geçtiğinde bilgilendirme yaparım.
-
RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Ds260 formunu doldururken adres kısmına not avaible yet diyip geçmek bir sıkıntı mı arkadaşlar, sonradan girebiliyor muyuz adres
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@caner92 DV2020 bekleme odası içinde söyledi:
@emregdk dayım ilkokul mezunu ve atlantada bir otelde garson, barmenlik falan yapıyor. Ben mühendisim ama acaba onu geçerli hale getirebilecek miyim, mesleki ingilizce öğrenebilecek miyim endişesi var. Ben abd iken saati 8 dolardan eğlence parkında çalışıyordum ve 1 günde 13 saat ayakta olduğumu hatırlıyorum. abd de çalışma şartları ağır. Forumdada birçok olumsuz mesaj okudum. Ama doların 6 tl olması biraz olsn endşeyi gideriyor

başta mesleğini yapamasanda sonradan bir süre sonra yani
eşinin avantajı daha da yüksek o da var 
-
RE: (F/M) Öğrenci VizeleriÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
@Nothing-Man, içinde söyledi: (F/M) Öğrenci Vizeleri
22 Eylül2021 e kadar geri geldi randevum hadi bakalım

bende kasım'a almıştım gelmiş midir bi bakayım

-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
bende birkaç kez rüyamda gördüm çıkıyordu inşallah
hatta %67 oranın da bir şansım vardı (: değişik bir şekilde ama hoşuma gitmişti umarım nasip olur..
Herkese selamlar.. -
RE: (F/M) Öğrenci VizeleriÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
@Nothing-Man merhaba,mail attım evet cevap aynıydı,mağlum durumlardan geçici olarak hizmet veremediklerini dile getirdiler,bizde sürekli kurs tarihini ileri atıp duruyoruz bakalım
20 Ocak'tan sonra gelişmeler olur umarım.. -
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ahmet-34 DV2020 bekleme odası içinde söyledi:
Siteye girdiğimde bilgileri isteyen sayfa çıkıyor bilgilerimi yazsam sonuçlar çıkarmı yoksa normalmi öle bi sayfanın çıkması @crazycells
2019 sonuçları o
-
RE: (F/M) Öğrenci VizeleriÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
@crazycells Ali bey eğitim, öğretimde anlayışlı davranmadıkları tek statü dil okuluyla gitmek isteyen kısım sanırım?
