@KadirBey anladım ama yine de yanlış konudasınız gibi geldi 
Emrah Borazan tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@KadirBey öyle düşünüyorsanız neden buradasınız

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Gold kartta da şimdiye kadar sadece 1 kişi onay alabilmiş. O da çok garanti değil.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@MaxCaufield her ülkede olduğu gibi başa geçenin ideolojisine göre ülkelerin yönetim anlayışları değişebiliyor. Şu anda Cumhuriyetçiler başta. Yapılan şeyler de doğal olarak onların görüşlerine göre şekilleniyor. Biz gibi bekleyenler için önümüzdeki sürecin daha kötüye gidecegi aşikar. Bakalim daha neler göreceğiz

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@aysegul çıkış yaparsanız geri dönememe ihtimaliniz var. 2020 yılında Trump yönetimi sizin durumunuzda olanları yani eline henüz gc almayanları ülkeye almamıştı hatta bazı kişiler uçaklara bile alınmamıştı. Bence en kısa sure içerisinde gidin ve dönmeyin
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@asencan bende öyle düşünüyorum
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@milyardertaksici Ankara'nın performans yükselişinin nedeni bu olabilir mantıklı bir bakış açısı
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Soru sorduğum icin kusura bakma forumu hatim etmiş biri olarak saygılarımı sunuyorum.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Keremtk, içinde söyledi: DV2027 Sohbet Odası
@Emrah-Borazan Yazıyı okumadan cevap vermeyin. Sizin gibi arkadaşlar birden bire türemeye başladı forumda. Konsolosluklarda yoğunluk oluşacak kısmından anladığınızı tam olarak yazar mısınız ? Konsolosluklar b1/b2 vizelerinin yoğunluğu sebebiyle Greencard vize görüşmelerinde Current durumunu sekteye uğratabilir. Ayriyeten lotoya katılacak ülkeler son 5 yılda ülkelere toplam verilen GC'lere göre katılıp katılamayacağı belirleniyor. Sizce süreç bu sebepler yüzünden etkilenmeyecek mi ?
Türemeye başladı derken? 64 iletisi olan kişi 1000 den fazla iletisi olan kişiye bu cümleyi kuramaz/kurmamalı. B1/B2 mülakatları ile dv mülakatları aynı bankoda yapılmıyor. Biraz daha fazla mülakat deneyimi okuyunuz. Türkiye'nin dünya kupasına katılacağı kesin değil ki katılsa dahi dünya kupasını takip etmek isteyen kisilerin işlemleri aynı bankoda işlem görmediği için işlem yoğunluğu olma ihtimali giden herkesin iltica etme ihtimali ile % olarak yakındır. İmkansız demiyorum ama ihtimali çok düşük. Arti olarak bu kadar agresif olmanıza gerek yok sadece anlayamadığım bir şeyi sordum. Burasi bir forum ve bilgi paylasimi icin var diye biliyorum. Bilmedigim bir sey ile ilgili yazilan ileti ile ilgili soru sorma hakkım olduguna inaniyorum. Soru ile karşılaşmak istemiyorsanız ileti yazmama özgürlüğüne sahipsiniz. Saygılar
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Amerika içinde iltica edenin Turkiye'deki konsoloslukta nasıl yoğunluk yaratağını anlayamadım

-
RE: Amerika'da Green Cardla Yaşayanların TecrübeleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@ATS16 aydınlatıcı, detaylı ve güzel bir tecrübe anlatımı olmuş. Ellerinize sağlık. Benzerlerini yaşamak dileğiyle

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Savaş-0 tamamen Ankara'nın performansına göre değişir. Çok mülakat verirler ise (bu seneki gibi) sorun yaşamazsın. Ancak geçen seneki gibi çok az mülakat dağıtırlarsa mülakat alamadan seneyi tamamlarsın. Yani bu konuda kimse sana garanti bir cevap veremez.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Savaş-0 5000 alım sayısı diye bir durum yok. Ortalama her sene 2500-3000 arası Türk vize alıyor (aileleriyle beraber toplam sayı) ve cn numarası EU yani Avrupayı kapsıyor. Yani başvuran Türklere Cn1 den başlayıp dağıtılmıyor. Tüm avrupayi baz almak gerekiyor. Yani en düşük Cnli kazanan Türk 20 bir sonraki 1300 olabilir.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Kendi harap olmuş psikolojilerini başkalarına pompalamayı meziyet olarak gören kişilerin paylaşımlarını gördüğümde genel olarak gülüp geçiyorum. Allah yardımcısı olsun diyip A Haber acıyorum

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Atlantis00 bazi şeylere hobi gözüyle bakmalı:) mangal hayalleri hüsranla sonuçlanınca mesela ben hobi olarak başvurmaya başladım:)
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ilkerkaynar90 kolay gelsin kardesim dokturmussun yine :))
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Eylem-Hoplamaz akşam 7 den sonra deneyin.