• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. elifpc
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    E
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 9
    • En İyi 3
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 0

    elifpc

    @elifpc

    6
    İtibar
    26
    Profil Görüntülemeleri
    9
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    elifpc Takip etme Takip Et

    elifpc tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      Merhabalar,

      Benim 5 Haziran’da DV Fee gonderimiyle baslayan AOS surecim 7 Agustos’ta mulakatsiz onayla olumlu sonuclandi. Surec boyunca burayi guncelleme sansim olmadi, ama bu yonde yapilan elestirileri hakli buluyorum. Bu nedenle gec de olsa kendi tecrubelerimden yola cikarak birkac ekleme yapmak istedim.

      27 Haziran’da USCIS’ten received mesaji geldi. 3 Temmuz’de NOA1 geldi. Bir sonraki USCIS gelismesi 16 Temmuz sabahi 8:30’da telefonla aramalari oldu. Ben telefonu duymadim ve tekrar aradigimda ulasamadim, o yuzden bu ihtimali goz onunde bulundurarak telefonuzu duyacak sekilde ayarlayin. Sonra USCIS hesabini “We scheduled you for a biometrics appointment” olarak guncellediler ve ayni gun mailbox’a NOA2 geldi. Hala New York’ta oldugum icin Biometrics’e walk-in yapmaya 17 Temmuz’da Boston’a gittim. Parmak izini Application Support Center’da aliyorlar. O gun ogleden sonra 3 gibi ordaydim ve ofis cok kalabalikti. 18 Temmuz’da sabah 8-10 arasi gelmemi istediler. Ofiste calisanlar inanilmaz kibar, insancil ve pratik. 18 Temmuz’da biometrics isini tamamladim ve hemen sistem guncellendi.

      Bu esnada elime hala DV fee isteyen RFE ulasmamisti. Onun maili 23 Temmuz’da geldi. Yine ipostal'dan dolayi birkac gun gecikme olabilir, cunku 16 Agustos'ta gondermisler. Telasla ayni gun DV fee odendi belgesini gonderdim ve parmak izi verdigimi de cover letter’da belirttim. 7 Agustos’ta websitesinde onayi gorduk. 13 Agustos onay belgesi, 14 Agustos SSN ulasti. Bu tarihleri virtual mailbox kullandigim icin birkac gun gecikmeli dusunebilirsiniz. 15 Agustos’ta USCIS hesabimi kart gonderildi olarak guncellediler. 20 Agustos’ta kart geldi.

      Biraz stresli ve kosturmali gecen bu surecin olumlu sonuclanmasi beni cok mutlu etti. Buradaki herkesin bu sonucu hak ettigine hic suphem yok. Umarim guzel haberler almaya devam ederiz.

      Sevgiler,
      Pelin

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      E
      elifpc
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @Figen Yardimlariniz icin cok tesekkurler!!

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      E
      elifpc
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @erenotti Cok tesekkurler! Sizden de en kisa zamanda guzel haberler bekliyorum.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      E
      elifpc
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @Yasin-Cavusoglu Merhaba, I-485'e baslarken A-Number'da takildim. Onu Diversity Lottery talihlileri nerede buluyor? Odeme yaptigimizda mi gonderiliyor? Tesekkurler

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      E
      elifpc

    elifpc tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @erenotti Cok tesekkurler! Sizden de en kisa zamanda guzel haberler bekliyorum.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      E
      elifpc
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      Yanlis okumusum yazdiginizi. Evet, non-immigrantlar icin gecerli.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      E
      elifpc
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      Merhabalar,

      Benim 5 Haziran’da DV Fee gonderimiyle baslayan AOS surecim 7 Agustos’ta mulakatsiz onayla olumlu sonuclandi. Surec boyunca burayi guncelleme sansim olmadi, ama bu yonde yapilan elestirileri hakli buluyorum. Bu nedenle gec de olsa kendi tecrubelerimden yola cikarak birkac ekleme yapmak istedim.

      27 Haziran’da USCIS’ten received mesaji geldi. 3 Temmuz’de NOA1 geldi. Bir sonraki USCIS gelismesi 16 Temmuz sabahi 8:30’da telefonla aramalari oldu. Ben telefonu duymadim ve tekrar aradigimda ulasamadim, o yuzden bu ihtimali goz onunde bulundurarak telefonuzu duyacak sekilde ayarlayin. Sonra USCIS hesabini “We scheduled you for a biometrics appointment” olarak guncellediler ve ayni gun mailbox’a NOA2 geldi. Hala New York’ta oldugum icin Biometrics’e walk-in yapmaya 17 Temmuz’da Boston’a gittim. Parmak izini Application Support Center’da aliyorlar. O gun ogleden sonra 3 gibi ordaydim ve ofis cok kalabalikti. 18 Temmuz’da sabah 8-10 arasi gelmemi istediler. Ofiste calisanlar inanilmaz kibar, insancil ve pratik. 18 Temmuz’da biometrics isini tamamladim ve hemen sistem guncellendi.

      Bu esnada elime hala DV fee isteyen RFE ulasmamisti. Onun maili 23 Temmuz’da geldi. Yine ipostal'dan dolayi birkac gun gecikme olabilir, cunku 16 Agustos'ta gondermisler. Telasla ayni gun DV fee odendi belgesini gonderdim ve parmak izi verdigimi de cover letter’da belirttim. 7 Agustos’ta websitesinde onayi gorduk. 13 Agustos onay belgesi, 14 Agustos SSN ulasti. Bu tarihleri virtual mailbox kullandigim icin birkac gun gecikmeli dusunebilirsiniz. 15 Agustos’ta USCIS hesabimi kart gonderildi olarak guncellediler. 20 Agustos’ta kart geldi.

      Biraz stresli ve kosturmali gecen bu surecin olumlu sonuclanmasi beni cok mutlu etti. Buradaki herkesin bu sonucu hak ettigine hic suphem yok. Umarim guzel haberler almaya devam ederiz.

      Sevgiler,
      Pelin

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      E
      elifpc
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @Figen Yardimlariniz icin cok tesekkurler!!

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      E
      elifpc
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @Figen Cok tesekkurler Figen Hanim! Bir yerde girdikten sonra en az 30 gun beklemeniz onerilir yazdiginizi gordum

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      E
      elifpc
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @Yasin-Cavusoglu Merhaba, I-485'e baslarken A-Number'da takildim. Onu Diversity Lottery talihlileri nerede buluyor? Odeme yaptigimizda mi gonderiliyor? Tesekkurler

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      E
      elifpc
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      Merhaba,

      Adjustment of Status icin Amerika’ya giris tarihinden itibaren beklemek gereken bir surec var mi? Yoksa hemen basvuru yapilabiliyor mu? Bir de Turkiye’deki sira durumunu Temmuz ayina kadar beklemek istiyorum.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      E
      elifpc
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Merhaba,

      Adjustment of Status icin Amerika’ya giris tarihinden itibaren beklemek gereken bir surec var mi?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      E
      elifpc