Gençler açılırsa kısa süreli başvuru olma ihtimali var mı? Köye gideceğim açılırsa ve kaçırırsam kafayı yerim 
elektra tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bugünlerde sonuçlara bakmak için heyecanla sayfa yeniliyorduk, dakika sayıyorduk. Hatta buraya, foruma bile zar zor girebiliyorduk. Ulan Trump 🥹
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@LSkae buradaki neredeyse herkes

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ayvalik10 umarım be abi. Geçtiğimiz ay talih kuşu bana vurdu işyerinden tüm haklarımı alarak çıktım, işsizlik maaşı hakkım da oldu. Şimdi bu boşlukta İngilizcemi geliştiriyorum. Bir de bunun üstüne GC çıkarsa belki hiç belki ufacık bir aile desteğiyle sorunsuz aşarım her engeli gibi. Dua ve umut etmeye devam bakalım.

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
bayağıdır girmiyorum buraya, selam herkese. bu sene nanay gibi, umarım seneye de nanay olmayız.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Atlantis00 hayırlı tezkereler, güç sizinle olsun

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@mertq görüyor ve artırıyorum.
Pasaport + 100 dolar + C1 dil yeterliliği + Abd tarih testinden en az 70 puan + 50 barfiks, 50 şınav, 50 mekik + The Star-Spangled Banner‘ı ezber + mülakatta rastgele eyalet kısaltmalarını sorsun konsolos özel olarak. Bunları yapamayan, bilemeyen elensin. Ayrıca kilo sınırlaması da gelsin


-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
iyi geceler değerli forum okuyucuları, kaybedenler kulübü burası.
birkaç gün modumuz budur.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
- defa Has not been selected'imizi alıp geleneğimizi yerine getirdik.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Riethian bu doğru fakat bu da arkadaşın söylediği şeye bir örnek, kokuşmuşluğun bir başka örneği.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Atlantis00 bizdeki silivri soğuktur muhabbeti gibi olmuş bu gerçekse de yalansa da

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@newbie97 ben keçiören esertepe’deyim. Sabah burda kar yağıyordu, yerler olmasa bile çatılar bembeyazdı. Şimdi ne durumda bilemiyorum. İş yerine geldim Çankaya günlük güneşlik dediğiniz gibi

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@AhmetGS17 çıksa bende razıyım yaşarım bi süre alaska’da şakasız

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
79 günden selamlar. Kışın daha çok Abd hayali kuruyorum ben bu Ankara soğuğu yüzünden. Verin bana Floridamı artık bitsin bu çile.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Yeni yılınız kutlu olsun şimdiden forum ailesi. Aramızda varsa inançlıların da geçmiş Noel’i kutlu olsun.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
İngilizceniz iyidir ama mutfakla aranız kötüdür


-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ben çok şükür en üst katta oturuyorum ama bu sefer ses yandan geliyor, kaçış yok. Öteki, dış cephede kalan odaya bile sesleri geliyor. Çocukları öyle bir bağırıyor ki, polisi mi arasam acaba çocuğa bir şey mi yapıyorlar diye düşünüyorum, ama yok çocuk kendi kendine bağırıyor sürekli, sokakta da öyle. Hayır bu gereksiz çığlıklar yüzünden bir gün gerçekten çocuğun biri yardım için çığlık atacak da duymazdan geleceğiz. Belki gelmişizdir de bilemiyorum.
Bir de bizim sokakta yazları evlenen hiç bitmiyor. Böyle bir kültür olamaz, kabul etmiyorum, sokakta herkesin kafasını ssseverek eğlenemezsin. Sürekli sokakta düğün yapıyorlar. Polise sordum geçen yaz bu durumu , akşam 10’dan sonra hala ses varsa polisi arayın onun dışında müdahale edemeyiz dedi. Akşam 10’a kadar herkesi rahatsız etme özgürlükleri var yani.
Gecenin bir vakti arabasında son ses müzik açıp sokaklarda dolananlar var bir de abi say say bitmiyorlar…Benim en çok rahatsız olduğum şeylerden biri bu, bu ülkede. Şehirlerde asla gürültüden kaçamıyorsun. Şehirden kastım amerikalıların downtown dediği yerler değil, insanların uyumaya, dinlenmeye geldikleri yer, evlerin olduğu yer. Bakıyorum abd sokak yürüme ya da araçla gezinme videolarına. Huzur dolu, tek bir rahatsız edici detay yok. Sırf şu huzura sahip olmak bile abd’ye gitmek istemek için yeterli bir sebep.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Trump bu hamleyi yaparsa üniversite okumaya gideriz artık forumca

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Erteleye erteleye sonunda dün başvurumu yaptım sonunda. Here we go


Instagram