• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. elektra
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    E
    • Profil
    • Takip Edilenler 2
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 118
    • En İyi 75
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    elektra tarafından gönderilen iletiler

    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Gençler açılırsa kısa süreli başvuru olma ihtimali var mı? Köye gideceğim açılırsa ve kaçırırsam kafayı yerim 🤣

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      E
      elektra
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Bugünlerde sonuçlara bakmak için heyecanla sayfa yeniliyorduk, dakika sayıyorduk. Hatta buraya, foruma bile zar zor girebiliyorduk. Ulan Trump 🥹

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      E
      elektra
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @LSkae buradaki neredeyse herkes 😂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      E
      elektra
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @ayvalik10 umarım be abi. Geçtiğimiz ay talih kuşu bana vurdu işyerinden tüm haklarımı alarak çıktım, işsizlik maaşı hakkım da oldu. Şimdi bu boşlukta İngilizcemi geliştiriyorum. Bir de bunun üstüne GC çıkarsa belki hiç belki ufacık bir aile desteğiyle sorunsuz aşarım her engeli gibi. Dua ve umut etmeye devam bakalım. 🙏

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      E
      elektra
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      bayağıdır girmiyorum buraya, selam herkese. bu sene nanay gibi, umarım seneye de nanay olmayız.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      E
      elektra
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @Atlantis00 hayırlı tezkereler, güç sizinle olsun 💪🏽

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      E
      elektra
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @mertq görüyor ve artırıyorum.

      Pasaport + 100 dolar + C1 dil yeterliliği + Abd tarih testinden en az 70 puan + 50 barfiks, 50 şınav, 50 mekik + The Star-Spangled Banner‘ı ezber + mülakatta rastgele eyalet kısaltmalarını sorsun konsolos özel olarak. Bunları yapamayan, bilemeyen elensin. Ayrıca kilo sınırlaması da gelsin 😂😂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      E
      elektra
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      iyi geceler değerli forum okuyucuları, kaybedenler kulübü burası.

      birkaç gün modumuz budur.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      E
      elektra
    • RE: DV2026 Sohbet Odası
      1. defa Has not been selected'imizi alıp geleneğimizi yerine getirdik.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      E
      elektra
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      1 day to goooo 🎢

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      E
      elektra
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Riethian bu doğru fakat bu da arkadaşın söylediği şeye bir örnek, kokuşmuşluğun bir başka örneği.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      E
      elektra
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Atlantis00 bizdeki silivri soğuktur muhabbeti gibi olmuş bu gerçekse de yalansa da 🙈

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      E
      elektra
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @newbie97 ben keçiören esertepe’deyim. Sabah burda kar yağıyordu, yerler olmasa bile çatılar bembeyazdı. Şimdi ne durumda bilemiyorum. İş yerine geldim Çankaya günlük güneşlik dediğiniz gibi 😂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      E
      elektra
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @AhmetGS17 çıksa bende razıyım yaşarım bi süre alaska’da şakasız 😂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      E
      elektra
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      79 günden selamlar. Kışın daha çok Abd hayali kuruyorum ben bu Ankara soğuğu yüzünden. Verin bana Floridamı artık bitsin bu çile.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      E
      elektra
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Yeni yılınız kutlu olsun şimdiden forum ailesi. Aramızda varsa inançlıların da geçmiş Noel’i kutlu olsun.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      E
      elektra
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      İngilizceniz iyidir ama mutfakla aranız kötüdür 😂
      image.jpeg

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      E
      elektra
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Ben çok şükür en üst katta oturuyorum ama bu sefer ses yandan geliyor, kaçış yok. Öteki, dış cephede kalan odaya bile sesleri geliyor. Çocukları öyle bir bağırıyor ki, polisi mi arasam acaba çocuğa bir şey mi yapıyorlar diye düşünüyorum, ama yok çocuk kendi kendine bağırıyor sürekli, sokakta da öyle. Hayır bu gereksiz çığlıklar yüzünden bir gün gerçekten çocuğun biri yardım için çığlık atacak da duymazdan geleceğiz. Belki gelmişizdir de bilemiyorum.

      Bir de bizim sokakta yazları evlenen hiç bitmiyor. Böyle bir kültür olamaz, kabul etmiyorum, sokakta herkesin kafasını ssseverek eğlenemezsin. Sürekli sokakta düğün yapıyorlar. Polise sordum geçen yaz bu durumu , akşam 10’dan sonra hala ses varsa polisi arayın onun dışında müdahale edemeyiz dedi. Akşam 10’a kadar herkesi rahatsız etme özgürlükleri var yani.
      Gecenin bir vakti arabasında son ses müzik açıp sokaklarda dolananlar var bir de abi say say bitmiyorlar…

      Benim en çok rahatsız olduğum şeylerden biri bu, bu ülkede. Şehirlerde asla gürültüden kaçamıyorsun. Şehirden kastım amerikalıların downtown dediği yerler değil, insanların uyumaya, dinlenmeye geldikleri yer, evlerin olduğu yer. Bakıyorum abd sokak yürüme ya da araçla gezinme videolarına. Huzur dolu, tek bir rahatsız edici detay yok. Sırf şu huzura sahip olmak bile abd’ye gitmek istemek için yeterli bir sebep.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      E
      elektra
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Trump bu hamleyi yaparsa üniversite okumaya gideriz artık forumca 😂

      Instagram

      Instagram
      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      E
      elektra
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Erteleye erteleye sonunda dün başvurumu yaptım sonunda. Here we go 🍀

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      E
      elektra
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6