evcil hayvanını yakın zamanda götüren varsa tecrübesine ihtiyacımız var
drcfamily tarafından gönderilen iletiler
-
RE: Türkiye'ye Evcil Hayvan GötürmekTürkiye Cumhuriyeti içinde yayımlandı
-
RE: Yeni Almanya Fırsat Kart BaşvurusuAlmanya içinde yayımlandı
Bir gelişme var nı? Açıklama yapılmadı sanırım.
-
RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Cardİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhaba, yeni yer ne zaman açılacak?
-
RE: Yeni Almanya Fırsat Kart BaşvurusuAlmanya içinde yayımlandı
@sevcanozge depremzede olma şartı kaldırıldı. Ben bi firmayla görüşmüştüm 2 aya vizeyi alırız demişlerdi. 03 Ocak 2024 ten önce oraya turist vizesitle giderseniz ve çalışma iznine başvurursanız 3 yıllık çalışma izni veriyorlar diye biliyorum.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@deckerloki 602x602 yaptım sıkıntı yok

-
RE: Yeni Almanya Fırsat Kart BaşvurusuAlmanya içinde yayımlandı
youtube da ve instagram da Ben Yüksel kanalı var oralardan bilgi alabilirsiniz
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
başvurumuzu yaptık herkese bol şans dilerim
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Kanadayı eşimle hala düşünüyoruz ancak iş bulma konusu kafamı karıştırıyor. İş için aracı firma biliyor musunuz?
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@tufank Güzel taktikmiş denenir

-
RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Cardİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
hayırlı olsun tebrik ederim
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
BDV 30,5-38,5 ay'a çıkarmış süreyi gözümüzün önünde hayallerimiz batıyor şaka gibi..
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ya öyle ya böyle gidilecek artık her kartı sürdük masaya.. herkese bol şans
-
RE: H2B Çalışanlarının Eşleri için H-4 VizesiÇalışma Vizeleri (H içinde yayımlandı
aracı firma tavsiyeniz olabilir mi acaba? bir şekilde gelmek istiyoruz en basit yöntem bu gözüküyor. eşimin kuzenleri amerikan vatandaşı gittikten sonra yardımcı olacaklar.
-
RE: H2B Çalışanlarının Eşleri için H-4 VizesiÇalışma Vizeleri (H içinde yayımlandı
Orhan bey yorumunuz için teşekkür ederim. Forumda yazdığınız birkaç siteyi kaydettik inceliyoruz. Sizin bilgilerinize çok ihtiyacımız var. güncel güvenilir bir firma önerebilir misiniz? süreç 6 ay sürüyor diyorlar doğru mudur?
-
RE: H2B Çalışanlarının Eşleri için H-4 VizesiÇalışma Vizeleri (H içinde yayımlandı
Orhan bey merhaba, eş için H4 vizesi aldığımızda Amerikaya geldikten sonra eş içinde çalışma izni alabiliyor muyuz? veya ne yapmamız gerekir biz MonteFuture firması ile süreci başlatmayı düşünüyoruz
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bende bilgi almak isterim yazılım konusunda
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Geçen sene büyük hayal kırıklığı olmuştu bizim için. Bu sene daha temkinliyiz

-
RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Cardİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
açıkcası bizde başvuranların sonucunu bekliyoruz. olumu olursa kayıt olacağız.
-
RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Vizeniz hayırlı olsun. Yeni hayatınızda başarılar dilerim.