• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Detroit2222
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 15
    • Takipçiler 18
    • Konu 0
    • İleti 109
    • En İyi 25
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 0

    Detroit2222 tarafından gönderilen iletiler

    • RE: Amerika’da fizyoterapistlik (Physical Therapist)

      Merhbalar , denklik alma sürecinde asistan fizyoterapist olarak çalışamıyor muyuz acaba ?

      Sağlık Sektörü içinde yayımlandı
      Detroit2222
      Detroit2222
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @cinyor numaranız current olmayana kadar kcc ile taşıma yapıyorsunuz tarihi siz her ay current olan numaralara göre takip edip ona göre aksiyon almanız gerek. schengen sıkıntı olmaması için ilk bi schengen alıp ufak bi tur yapmanızı öneririm şimdiden . imkan dahilinde tabiki

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Detroit2222
      Detroit2222
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      ***Yurt Dışında Mülaka Girecek Arkadaşlar *** konsolosluk tercüman kabul etmedi A1-A2 arası ingilizcem vardı bu soruları ve vereceğim cevapları ingilizceleriyle ezberleyip mülakata girdim tüm sorular burdan çıktı.

      Burada verdiğiniz her bilginin doğru olduğuna yemin eder misiniz?
      Daha önce Amerika'ya gittiniz mi?
      Yurtdışında yaşadınız mı
      orada akrabanız var mı?
      Ne iş yapmayı düşünüyorsun?
      Nereye gideceksiniz?
      nerede yaşıyorsunuz
      Ne iş yapıyorsunuz?
      Kaç yıldır çalışıyorsunuz?
      Amerika’da nerede yaşayacaksınız?
      Okuduğunuz üniversite ve bölüm nedir?
      Bankada bir hesabınız var mı veya banka hesabınızdaki
      para size mi ait?
      Neden Amerika’da yaşamak istiyorsunuz?
      Amerika’da bir tanıdığınız var mı ve nerede yaşıyor?
      Daha önce hiç yurtdışında yaşadınız mı?
      -Tebrikler, vizenizi onaylıyorum
      şimdi senden yemin etmeni isteyeceğim, formda verdiğin ve burda
      söyleyeceğin bilgilerin doğru olduğuna yemin edebilir misin ?
      akrabanın yanına mı gideceksin ?
      Nerede yasamak istiyorsunuz
      neden orası
      Ne is yapacaksiniz?
      Amerika vizeniz var mı daha önce
      Yemin etmek için elinizi kaldırın. Nereye gideceksiniz?
      Orada bir tanıdığınız mı var?
      Orada ne iş yapacaksınız?
      Şu an ne iş yapıyorsun?
      Kaç yıldır?
      Amerikada nereye gidip ne iş yapmayı planlıyorsun?
      Amerikada nereye gitmek istiyorsunuz ?
      Üniversitede hangi bölümü okudunuz?
      Amerika’da Aileniz var mı?
      Bilgilerinizi doğruluğu hakkında yemin eder misiniz?
      Daha önce ABD’ye gittiniz mi?
      orada tanıdığın kimse var mı
      dosyanızı neden buraya taşıdınız
      başka ülkede 6 aydan fazla bulundunuz mu
      mezun olduğunuz bölüm kaç yıllık
      ne zaman mezun oldunuz okuldan
      ne zaman evlendiniz
      ülkeye ilk nezaman girdiniz

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Detroit2222
      Detroit2222
    • RE: Sponsorluk islemleri ve Yapilmasi Gerekenler (I-134 ve I-864)

      @Fikret54 soruyu tam anlamadım ama belgenin orjinali olması gerekiyor önemle yazılıyor zaten formu siyah kalemle doldurmak gerekiyor ve ıslak imza olması lazım . E imza da kabul edilmiyor ıslak imzanın olmadığı belge sıkıntı yaratır

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Detroit2222
      Detroit2222
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @MomisCan kesin bir dille konusmussunuz neye göre kesin konusmussunuz o belli değil tiranda mülakata girdim çeviri olacak evrakların noter onaylı olması gerektiğini özellikle belirtmişler , noter olmadan çeviri yapmak hiç bir anlamı yok noterin amacı sıradan Ahmet Mehmet'in değilde yeminli tercümanın yaptığını teyit etmektir . Kesin bir ifadeyle yazmadan önce araştırmanızı öneririm burda bu arkadaş noter yapmadan Ap ye kalsa noter onayı olmadığı için. , vebali size olacak bilginiz olsun

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Detroit2222
      Detroit2222
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @ibrahimhalılll tabiki gerek var çoğu konsolosluk bilgi olarak yazar zaten tercümeler noter huzurunda onaylı olacak şekilde diye ... İşinizi riske atmadan evrakları özenli götürün biraz daha para gidecek sadece . Bende tiranda girdim her evragi çeviri noter apostil yaptırdım . Çok dilli olan evraklar hariç ( çok dilli alınan evrakları sadece apostil yaptırdım)

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Detroit2222
      Detroit2222
    • RE: DV2024 Mülakat Deneyimleri

      @Demayfo hayırlı olsun hocam ne güzel anlatmışsınız roman gibi okudum . Yeni başlayacak hayatınız da başarılar dilerim

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Detroit2222
      Detroit2222
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @sevdemimi keşke hislerle olsaydı ,malesef her sene mülakata çağrılan kişi sayısı daha da düşüyor

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Detroit2222
      Detroit2222
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @rezanclz ıslak imzalı aldığınız belgelerden QR kod olmaz . E devletten aldığınız belgelerde qr kod olur

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Detroit2222
      Detroit2222
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @cemal1153 iki senedir current olduktan sonra konsolosluk kendisi taşıdı ama kcc aracılığıyla taşırsaniz isteyip istemeyeceği malesef konsolosluk inisiyatifinde olabilir

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Detroit2222
      Detroit2222
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @sılassingec-12 e devletten mezuniyet belgesi çıkarın , ikincisi liseden lise transkripti de alın

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Detroit2222
      Detroit2222
    • RE: DV2024 Mülakat Deneyimleri

      @mehmetizmirli sağolasın abi güzel cümlelerin için ... 🙏

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Detroit2222
      Detroit2222
    • RE: DV2024 Mülakat Deneyimleri

      @siraç çalışma iznim vardı evet

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Detroit2222
      Detroit2222
    • RE: DV2024 Mülakat Deneyimleri

      @siraç resmi iş sözleşmem kira kontratı ve sigortalarım yatıyordu hocam onları belirttim.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Detroit2222
      Detroit2222
    • RE: DV2024 Mülakat Deneyimleri

      @mimimi33 apostilde yaptırın hocam noter sonrası

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Detroit2222
      Detroit2222
    • RE: DV2024 Mülakat Deneyimleri

      @mimimi33 geçmiş olsun öncelikle , ilgili mezun olduğu okuldan lise transkripti de alabilirsiniz çoğu konsolosluk lise transkripti veya lise diploması şeklinde kabul edebiliyorlar . Yine de transkripti alıp konsolosluğa mail atabilirsiniz öncesinden.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Detroit2222
      Detroit2222
    • RE: DV2024 Mülakat Deneyimleri

      @Mehmet-ynd çok teşekkür ediyorum hocam darısı başınıza olsun ...

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Detroit2222
      Detroit2222
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @cemal1153 yok hocam tercüman kabul etmediler ingilizce yaptik

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Detroit2222
      Detroit2222
    • RE: DV2024 Mülakat Deneyimleri

      Tiran mülakat deneyimi
      Merhabalar neredeyse 14 ay oldu bu anı yaşamak için bekleyeli , dosyamı uzun uğraşlar sonucu Tirana tasimistim çalışma vizesiyle ardından Mali yeterlilik kanıtı olarak para değilde sponsor istediğini gördüm iki ay Amerika'dan sponsor bulmaya çalıştım her gün forumu takip ettim baya kişiyle iletişime geçtim , mülakat bugündü iletişime gectigim bana usanmadan cevap veren herkese teşekkür ediyorum özellikle ben dahil.herkese bıkmadan yardımcı olan çok değerli gönlü güzel @cebrailoz abime burdan selamlarımı iletiyorum , ve @gucarslan ve diğer yönetici arkadaşlara çok teşekkür ediyorum, bende elimden geldiğinde her yazan arkadaşa yardımcı olmaya çalıştım bu forum ve iyi insanlar iyi ki varlar . Neyse mülakatta baya bı soru bombardımanına tutulduk
      -neden dosyayı buraya tasidiniz
      Nekadar süredir burada yaşıyorsun
      Ne mezunusun
      Kaç yıldır çalışıyorsun
      Nereye gitmeyi istiyorsun
      Orada tanıdık var mı
      Evlilik tarihiniz ne
      Düğününüze kaç kişi katıldı
      Aile onayı varmiydi evlilikte
      Amerika'ya daha önce gittin mi
      Turist vizesine başvurdun mu daha önce
      Esin kaç yaşında sen kaç yaşındasın ve daha bı kaç soru daha sonra ekrana baktı üç dört dakika birşeyler yazdı o ara heyecan full tabi sonra iki hafta içinde pasaportu alabilirsiniz dedi çok teşekkür edip eşimle baya bı sevinip çıktık . Bu anı tüm arkadaslarin yaşamasını diliyorum
      Hazırladığımız evraklar
      Formül a + apostil
      Formül b+ apostil
      Adli sicil + apoatil
      Vukuatlı nüfus kaydı çeviri noter apostil
      Askerlik terhis çeviri noter apostil
      Lise üniversite diploma çeviri noter apostil
      Lise trankript çeviri noter apostil
      Evlilik cüzdanı çeviri noter apostil
      Sponsor belgesi
      İş teklifi
      Banka kaydı.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Detroit2222
      Detroit2222
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6