Merhbalar , denklik alma sürecinde asistan fizyoterapist olarak çalışamıyor muyuz acaba ?
Detroit2222 tarafından gönderilen iletiler
-
RE: Amerika’da fizyoterapistlik (Physical Therapist)Sağlık Sektörü içinde yayımlandı
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@cinyor numaranız current olmayana kadar kcc ile taşıma yapıyorsunuz tarihi siz her ay current olan numaralara göre takip edip ona göre aksiyon almanız gerek. schengen sıkıntı olmaması için ilk bi schengen alıp ufak bi tur yapmanızı öneririm şimdiden . imkan dahilinde tabiki
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
***Yurt Dışında Mülaka Girecek Arkadaşlar *** konsolosluk tercüman kabul etmedi A1-A2 arası ingilizcem vardı bu soruları ve vereceğim cevapları ingilizceleriyle ezberleyip mülakata girdim tüm sorular burdan çıktı.
Burada verdiğiniz her bilginin doğru olduğuna yemin eder misiniz?
Daha önce Amerika'ya gittiniz mi?
Yurtdışında yaşadınız mı
orada akrabanız var mı?
Ne iş yapmayı düşünüyorsun?
Nereye gideceksiniz?
nerede yaşıyorsunuz
Ne iş yapıyorsunuz?
Kaç yıldır çalışıyorsunuz?
Amerika’da nerede yaşayacaksınız?
Okuduğunuz üniversite ve bölüm nedir?
Bankada bir hesabınız var mı veya banka hesabınızdaki
para size mi ait?
Neden Amerika’da yaşamak istiyorsunuz?
Amerika’da bir tanıdığınız var mı ve nerede yaşıyor?
Daha önce hiç yurtdışında yaşadınız mı?
-Tebrikler, vizenizi onaylıyorum
şimdi senden yemin etmeni isteyeceğim, formda verdiğin ve burda
söyleyeceğin bilgilerin doğru olduğuna yemin edebilir misin ?
akrabanın yanına mı gideceksin ?
Nerede yasamak istiyorsunuz
neden orası
Ne is yapacaksiniz?
Amerika vizeniz var mı daha önce
Yemin etmek için elinizi kaldırın. Nereye gideceksiniz?
Orada bir tanıdığınız mı var?
Orada ne iş yapacaksınız?
Şu an ne iş yapıyorsun?
Kaç yıldır?
Amerikada nereye gidip ne iş yapmayı planlıyorsun?
Amerikada nereye gitmek istiyorsunuz ?
Üniversitede hangi bölümü okudunuz?
Amerika’da Aileniz var mı?
Bilgilerinizi doğruluğu hakkında yemin eder misiniz?
Daha önce ABD’ye gittiniz mi?
orada tanıdığın kimse var mı
dosyanızı neden buraya taşıdınız
başka ülkede 6 aydan fazla bulundunuz mu
mezun olduğunuz bölüm kaç yıllık
ne zaman mezun oldunuz okuldan
ne zaman evlendiniz
ülkeye ilk nezaman girdiniz -
RE: Sponsorluk islemleri ve Yapilmasi Gerekenler (I-134 ve I-864)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@Fikret54 soruyu tam anlamadım ama belgenin orjinali olması gerekiyor önemle yazılıyor zaten formu siyah kalemle doldurmak gerekiyor ve ıslak imza olması lazım . E imza da kabul edilmiyor ıslak imzanın olmadığı belge sıkıntı yaratır
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@MomisCan kesin bir dille konusmussunuz neye göre kesin konusmussunuz o belli değil tiranda mülakata girdim çeviri olacak evrakların noter onaylı olması gerektiğini özellikle belirtmişler , noter olmadan çeviri yapmak hiç bir anlamı yok noterin amacı sıradan Ahmet Mehmet'in değilde yeminli tercümanın yaptığını teyit etmektir . Kesin bir ifadeyle yazmadan önce araştırmanızı öneririm burda bu arkadaş noter yapmadan Ap ye kalsa noter onayı olmadığı için. , vebali size olacak bilginiz olsun
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ibrahimhalılll tabiki gerek var çoğu konsolosluk bilgi olarak yazar zaten tercümeler noter huzurunda onaylı olacak şekilde diye ... İşinizi riske atmadan evrakları özenli götürün biraz daha para gidecek sadece . Bende tiranda girdim her evragi çeviri noter apostil yaptırdım . Çok dilli olan evraklar hariç ( çok dilli alınan evrakları sadece apostil yaptırdım)
-
RE: DV2024 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Demayfo hayırlı olsun hocam ne güzel anlatmışsınız roman gibi okudum . Yeni başlayacak hayatınız da başarılar dilerim
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@sevdemimi keşke hislerle olsaydı ,malesef her sene mülakata çağrılan kişi sayısı daha da düşüyor
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@rezanclz ıslak imzalı aldığınız belgelerden QR kod olmaz . E devletten aldığınız belgelerde qr kod olur
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@cemal1153 iki senedir current olduktan sonra konsolosluk kendisi taşıdı ama kcc aracılığıyla taşırsaniz isteyip istemeyeceği malesef konsolosluk inisiyatifinde olabilir
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@sılassingec-12 e devletten mezuniyet belgesi çıkarın , ikincisi liseden lise transkripti de alın
-
RE: DV2024 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@mehmetizmirli sağolasın abi güzel cümlelerin için ...

-
RE: DV2024 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@siraç çalışma iznim vardı evet
-
RE: DV2024 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@siraç resmi iş sözleşmem kira kontratı ve sigortalarım yatıyordu hocam onları belirttim.
-
RE: DV2024 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@mimimi33 apostilde yaptırın hocam noter sonrası
-
RE: DV2024 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@mimimi33 geçmiş olsun öncelikle , ilgili mezun olduğu okuldan lise transkripti de alabilirsiniz çoğu konsolosluk lise transkripti veya lise diploması şeklinde kabul edebiliyorlar . Yine de transkripti alıp konsolosluğa mail atabilirsiniz öncesinden.
-
RE: DV2024 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Mehmet-ynd çok teşekkür ediyorum hocam darısı başınıza olsun ...
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@cemal1153 yok hocam tercüman kabul etmediler ingilizce yaptik
-
RE: DV2024 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Tiran mülakat deneyimi
Merhabalar neredeyse 14 ay oldu bu anı yaşamak için bekleyeli , dosyamı uzun uğraşlar sonucu Tirana tasimistim çalışma vizesiyle ardından Mali yeterlilik kanıtı olarak para değilde sponsor istediğini gördüm iki ay Amerika'dan sponsor bulmaya çalıştım her gün forumu takip ettim baya kişiyle iletişime geçtim , mülakat bugündü iletişime gectigim bana usanmadan cevap veren herkese teşekkür ediyorum özellikle ben dahil.herkese bıkmadan yardımcı olan çok değerli gönlü güzel @cebrailoz abime burdan selamlarımı iletiyorum , ve @gucarslan ve diğer yönetici arkadaşlara çok teşekkür ediyorum, bende elimden geldiğinde her yazan arkadaşa yardımcı olmaya çalıştım bu forum ve iyi insanlar iyi ki varlar . Neyse mülakatta baya bı soru bombardımanına tutulduk
-neden dosyayı buraya tasidiniz
Nekadar süredir burada yaşıyorsun
Ne mezunusun
Kaç yıldır çalışıyorsun
Nereye gitmeyi istiyorsun
Orada tanıdık var mı
Evlilik tarihiniz ne
Düğününüze kaç kişi katıldı
Aile onayı varmiydi evlilikte
Amerika'ya daha önce gittin mi
Turist vizesine başvurdun mu daha önce
Esin kaç yaşında sen kaç yaşındasın ve daha bı kaç soru daha sonra ekrana baktı üç dört dakika birşeyler yazdı o ara heyecan full tabi sonra iki hafta içinde pasaportu alabilirsiniz dedi çok teşekkür edip eşimle baya bı sevinip çıktık . Bu anı tüm arkadaslarin yaşamasını diliyorum
Hazırladığımız evraklar
Formül a + apostil
Formül b+ apostil
Adli sicil + apoatil
Vukuatlı nüfus kaydı çeviri noter apostil
Askerlik terhis çeviri noter apostil
Lise üniversite diploma çeviri noter apostil
Lise trankript çeviri noter apostil
Evlilik cüzdanı çeviri noter apostil
Sponsor belgesi
İş teklifi
Banka kaydı.