Hep gerçekten isteyenlere çıkar inşallah diyoruz ama birçoğu öyle olmuyor maalesef bi takım şartlar getirilip gerçekten isteyenlerin katılması sağlanmalı.
delpooro tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ufuk1903 2020nin sonunda artık ülkeden umudu kestiğimde kendim ve ailem için en iyisinin gitmek olduğuna inandığım için başvurmaya karar verdim, şuan 34 yaşındayım ve bu ilk başvurumuz hem umutluyuz hemde ihtimal çok düşük olduğu için tedirgin garip bir duygu. Çocuklar bile kendini hazırladı eşim zaten dünden razı. Geri kalanlarda bi şekilde halledilir yeterki çıksın. Çıkmazsa üzülürüz illaki ama herşey nasip. Allah herkesin gönlüne göre versin.
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Emtee ömür umuttan önce bitmeli sevgili dostum, hayal kurabilmek çok güzel bişey kavuşmak daha güzel. Umarım hepimiz hayallerimize kavuşuruz.
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
olmaktan korktuğum yerdeyim merhabalar
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@cannyucell bana 75 yaşımda çıktı :)) miamide huzur evi bakıyorum şuan :))
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
son 1 gün..
'' inna fetahna leke fethan mübina '' zinciri başlatalım
inanmayan otobüse binmesin hahshahs
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Hayırlı pazarlar dostlar

-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@justozkan başlangıç için benimde plan aynı sonrasında kendimle ilgili iş ilanlarına baktığımda ya lise mezuniyeti isteniyor yada o bile istenmiyor. Tabi lise mezunu olarak kabul ederlermi ve tecrübemiz geçerli olurmu onu bilemiyorum. 2 yıllık myo mezunuyum mühendislik gibi kalifiye bi diplomam yok, denkliğe gerek olmadan belki kendi sektörümde iş bulabilirim diye düşünüyorum. Bulamazsamda sağlık olsun ne iş olsa yaparım yeri geldi burdada ek iş olarak boyacılık yaptım
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@OrlandoGücü Allah kimseyi bu acıyla sınamasın, sabırlar diliyorum başınız sağolsun
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Heyecandan zaman geçmiyor başka şeylerle ilgileneyim diyorum ama dönüp dolaşıp burada buluyorum kendimi

delpooro tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
olmaktan korktuğum yerdeyim, merhabalar
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
umutsuzdum zaten yeni baktım şimdi tabiki kazanamamışım

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
artık ingilizceye ağırlık verip ieltse hazırlanmaya başlamayı düşünüyorum belki iyi puan alırsam orada da şansımı denerim
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
olmaktan korktuğum yerdeyim merhabalar
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
çıkmamış bizede kazananları tebrik ederim
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
hala bakamadım bende sinir bozucu bekleyiş
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
son 1 gün..
'' inna fetahna leke fethan mübina '' zinciri başlatalım
inanmayan otobüse binmesin hahshahs
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Cemda bende keşke böyle yapsaydım diye düşünüyorum ama her nasip vaktinde esirdir, eğer nasibimizde olsaydı bir bahaneyle başvururduk
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@cannyucell bana 75 yaşımda çıktı :)) miamide huzur evi bakıyorum şuan :))