• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. daphne
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    D
    • Profil
    • Takip Edilenler 2
    • Takipçiler 2
    • Konu 0
    • İleti 98
    • En İyi 22
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    daphne tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: Amerika'ya Evcil Hayvan Götürmek

      @efemu35 Merhaba daha geçen ay kedimle Los Angeles'a geldim. Titrasyon istemiyorlar sadece kuduz aşısına bakıyorlar o kadar. Kafanız hangi konuda karışıyor anlayamadım. Çipi takılıysa, kuduz aşısı en erken bir ay önce yapıldıysa, tarım ve orman bakanlığından da belgenizi son 48 saat içinde aldığınızda bir sorun kalmıyor. Sakin olun lütfen.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      D
      daphne
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Sayın @Kevin-Kingston, Siz ne benim sürecim hakkında ne de maddi durumum hakkında bilgi sahibi değilsiniz. Kullanmış olduğum ilacın raporunu alıp USA'de Kaiser veya diğer sigorta dr larından birisine yazdırabileceğimi biliyorum. Ben Urganlara muayene olan başka bir arkadaşa merak ettiğim bir şeyi sormak istedim. Paylaşımıma bakarsanız bizzat o arkadaşa sorduğumu görürsünüz. Üslubunuzun senli benli ve kaba olmasından hiç bahsetmiyorum bile. Benim için yaptığınız yorum bana hiç bir fayda sağlamadı. Bilginize...

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      daphne
    • RE: ABD'ye Ilac Getirme Konusunda Yardim

      Aynı konuda benimde yardıma ihtiyacım var. Tansiyon ilacımdan mümkün olduğunca getirim. Ancak elimde 2 aylık ilaç kaldı. Yardımcı olacak birisi olursa sevinirim.

      İlan ve Duyuru içinde yayımlandı
      D
      daphne
    • RE: Amerika'ya Evcil Hayvan Götürmek

      THY petler konusunda çok ilgili ve yardımseverler. Bizim uçuşumuzda yanımız tamamen dolu olduğundan talep etmemize gerek kalmadan uçağa biner binmez bizi boş koltuklara kaydırıp çok yakından ilgilendiler. Kedim için minik hediyeler verip, altındaki pedi değiştirmemiz için WC yi bizim kullanabileceğimiz hale getirdiler. Çok minnettarız.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      D
      daphne
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Merhabalar, DQ Tarihi: 01.04.2024, Mülakat Tarihi:02.05.2024 olarak bildirildi.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      daphne
    • RE: Yeşil Kart'ın Adresinize Ulaşmasını Nasıl Takip Edersiniz?

      @eeken merhaba, benimki 49 gün sonra değişip kartım elime ulaşmıştı. Sizinki de yakında ulaşır.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      D
      daphne
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @ATS16 doğru haklısınız ben atlamışım onu istekleri farklı olabilir.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      D
      daphne
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Kevin-Kingston Merhaba, daha önceden 3 yıl Amerika'da yaşadım. Tabii o zaman tansiyon hastalığım yoktu ve sağlık sigortam yeterli geliyordu. Şimdi ilacımı sürekli kullanmam gerektiğinden dolayı sordum. Ungan kısmını merak ediyorum. Yoksa Amerika'daki sistemi biliyorum.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      daphne
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @İsmet-Kılınç merhaba hiçbir şey götürmenize gerek yok. Muayene esnasında profesör size bazı sorular soruyor. Bunlarda o sorular içinde yer alıyor. Tüm işlemler çok kısa sürüyor zaten.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      D
      daphne
    • RE: IR-5 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının anne ve babası)

      @mrme12 evet mail gelmeden ekleme yapamıyorsunuz. Zaten I-130 a onay gelince önce parayı yatırmanızı istiyor yanlış hatırlamıyorsan 445 dolardı. Onları ödedikten sonra sistemin açılıp formları doldurmanız için siz üç gün bekliyorsunuz. Akabinde hem siz hem de sizin için başvuran kişi formları ve kanıtları, mali dokümanları dolduruyorsunuz. Eğer ayrıca ilave bir sponsorunuzda varsa o da I-864 formunu ve dokümanlarını yüklüyor. D-260 formunu doldurup kanıtları yükleyince hemen submit edebiliyorsunuz. Ancak sizin için başvuran ve ilave bir sponsorunuz varsa her ikisinin de her şeyinin yüklenmesi gerekiyor ki submit edebilesiniz. İlave sponsorunuz yoksa sıkıntı olmuyor ve hemen submit edebiliyorsunuz.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      daphne
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @rektinpeace Bilgilendirme için teşekkür ederim. Paylaşımımı kimseyi yanıltmamak için kaldırıyorum.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      D
      daphne
    • RE: IR-5 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının anne ve babası)

      @mrme12 Biz onayı kasım 14 te aldık. Formlar için hazırlık yapıp iki hafta önce de yükledik. Sonradan bir şeyleri düzeltmek daha zor olduğundan her şeyden emin olmak istedik. 25 Kasımda formları yükledik.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      daphne
    • RE: IR-5 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının anne ve babası)

      @alpha2015tr Merhaba,
      Kesinlikle katılıyorum inşallah sürecimiz bir yılı aşmadan sonuçlanır. Seçimden sonra ne olur Allah bilir.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      daphne
    • RE: I-130 formu ile ilgili sorular

      @Nazlıyurt rica ederim. Bol şanslar diliyorum.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      daphne
    • RE: IR-5 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının anne ve babası)

      Arkadaşlar merhaba, Bugün Ümraniye Eğitim Araştırma 'da Sinovac aşısı oldum. Nerde aşı var diye merak edenlere bildirmek istedim. Herkese iyi akşamlar.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      daphne
    • RE: I-130 formu ile ilgili sorular

      @sabahattin-Pesen merhabalar, I-130 Formumu 14 Haziran 2023 te göndermiştim. Parmak izini ise mülakat günü yani 2 Mayısta verdim.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      daphne
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Cio-Baba ayın 7 si cuma günüydü bir iki güne rahatlarsınız diye düşünüyorum.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      daphne
    • RE: IR-5 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının anne ve babası)

      Merhabalar, Amerikaya girişimle ilgili kısa bir bilgilendirme yapmak isterim. 14 Temmuzda Amerika'ya onay sonrası ilk girişimi yaptım. Gümrük memuru beni farklı bir alana götürmeden olduğu camlı alandan kısa bir bilgilendirme yaptı. Bilgi olarak 2-3 hafta içinde muhtemelen green card ile ssn kartımın birlikte geleceğini, 6 ay içinde gelmezlerse aramamı söyledi. Kartların geleceği adresin teyidini yapıp, para pulu hiç sormadı. Ardından da "Welcome to USA" dedi. Hemen ertesi günü üç farklı SSN Ofise ve bir göçmenlik bürosuna giderek SSNumaramı öğrenmeye çalıştım. Ama numaramın henüz oluşmadığını, bilgi veremeyeceklerini söylediler. SSN Kartım tam 13 gün sonra elime ulaştı. Green kartım ise henüz gelmedi. Ama ben bu hafta sonu Türkiye'ye dönüş yaptım. Yaklaşık bir yılı bu şekilde geçirip tamamen taşınacağım. İşimden ayrılmadım buradaki işlerimi halledip gideceğim. Şimdilik bu kadar arkadaşlar. Görüşmek üzere...

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      daphne
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @yakup-budakci merhaba, dokümanın boyutunu küçültüp yükleyebilirsiniz.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      daphne
    • RE: IR-5 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının anne ve babası)

      @CaliGirl-0 merhaba, evet sürecim 1 yıldan az sürede bitti. O zamanda bu şaşkınlıkla karşılanmıştı keza benim tarafımdan da öyle. Benim sürecime Vermont bakmıştı. Tamamen şansım yaver gitti. Aslında mülakatta oğlumun doğum belgesi için aslı olacak demeselerdi 10,5 ayda tamamlanacaktı. O belgenin gelmesini bekledim.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      daphne
    • 1
    • 2
    • 1 / 2