@efemu35 Merhaba daha geçen ay kedimle Los Angeles'a geldim. Titrasyon istemiyorlar sadece kuduz aşısına bakıyorlar o kadar. Kafanız hangi konuda karışıyor anlayamadım. Çipi takılıysa, kuduz aşısı en erken bir ay önce yapıldıysa, tarım ve orman bakanlığından da belgenizi son 48 saat içinde aldığınızda bir sorun kalmıyor. Sakin olun lütfen.
daphne tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: Amerika'ya Evcil Hayvan GötürmekYolculuk içinde yayımlandı
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Sayın @Kevin-Kingston, Siz ne benim sürecim hakkında ne de maddi durumum hakkında bilgi sahibi değilsiniz. Kullanmış olduğum ilacın raporunu alıp USA'de Kaiser veya diğer sigorta dr larından birisine yazdırabileceğimi biliyorum. Ben Urganlara muayene olan başka bir arkadaşa merak ettiğim bir şeyi sormak istedim. Paylaşımıma bakarsanız bizzat o arkadaşa sorduğumu görürsünüz. Üslubunuzun senli benli ve kaba olmasından hiç bahsetmiyorum bile. Benim için yaptığınız yorum bana hiç bir fayda sağlamadı. Bilginize...
-
RE: ABD'ye Ilac Getirme Konusunda Yardimİlan ve Duyuru içinde yayımlandı
Aynı konuda benimde yardıma ihtiyacım var. Tansiyon ilacımdan mümkün olduğunca getirim. Ancak elimde 2 aylık ilaç kaldı. Yardımcı olacak birisi olursa sevinirim.
-
RE: Amerika'ya Evcil Hayvan GötürmekYolculuk içinde yayımlandı
THY petler konusunda çok ilgili ve yardımseverler. Bizim uçuşumuzda yanımız tamamen dolu olduğundan talep etmemize gerek kalmadan uçağa biner binmez bizi boş koltuklara kaydırıp çok yakından ilgilendiler. Kedim için minik hediyeler verip, altındaki pedi değiştirmemiz için WC yi bizim kullanabileceğimiz hale getirdiler. Çok minnettarız.
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhabalar, DQ Tarihi: 01.04.2024, Mülakat Tarihi:02.05.2024 olarak bildirildi.
-
RE: Yeşil Kart'ın Adresinize Ulaşmasını Nasıl Takip Edersiniz?Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@eeken merhaba, benimki 49 gün sonra değişip kartım elime ulaşmıştı. Sizinki de yakında ulaşır.
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ATS16 doğru haklısınız ben atlamışım onu istekleri farklı olabilir.
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Kevin-Kingston Merhaba, daha önceden 3 yıl Amerika'da yaşadım. Tabii o zaman tansiyon hastalığım yoktu ve sağlık sigortam yeterli geliyordu. Şimdi ilacımı sürekli kullanmam gerektiğinden dolayı sordum. Ungan kısmını merak ediyorum. Yoksa Amerika'daki sistemi biliyorum.
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@İsmet-Kılınç merhaba hiçbir şey götürmenize gerek yok. Muayene esnasında profesör size bazı sorular soruyor. Bunlarda o sorular içinde yer alıyor. Tüm işlemler çok kısa sürüyor zaten.
-
RE: IR-5 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının anne ve babası)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@mrme12 evet mail gelmeden ekleme yapamıyorsunuz. Zaten I-130 a onay gelince önce parayı yatırmanızı istiyor yanlış hatırlamıyorsan 445 dolardı. Onları ödedikten sonra sistemin açılıp formları doldurmanız için siz üç gün bekliyorsunuz. Akabinde hem siz hem de sizin için başvuran kişi formları ve kanıtları, mali dokümanları dolduruyorsunuz. Eğer ayrıca ilave bir sponsorunuzda varsa o da I-864 formunu ve dokümanlarını yüklüyor. D-260 formunu doldurup kanıtları yükleyince hemen submit edebiliyorsunuz. Ancak sizin için başvuran ve ilave bir sponsorunuz varsa her ikisinin de her şeyinin yüklenmesi gerekiyor ki submit edebilesiniz. İlave sponsorunuz yoksa sıkıntı olmuyor ve hemen submit edebiliyorsunuz.
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@rektinpeace Bilgilendirme için teşekkür ederim. Paylaşımımı kimseyi yanıltmamak için kaldırıyorum.
-
RE: IR-5 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının anne ve babası)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@mrme12 Biz onayı kasım 14 te aldık. Formlar için hazırlık yapıp iki hafta önce de yükledik. Sonradan bir şeyleri düzeltmek daha zor olduğundan her şeyden emin olmak istedik. 25 Kasımda formları yükledik.
-
RE: IR-5 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının anne ve babası)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@alpha2015tr Merhaba,
Kesinlikle katılıyorum inşallah sürecimiz bir yılı aşmadan sonuçlanır. Seçimden sonra ne olur Allah bilir. -
RE: I-130 formu ile ilgili sorularAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Nazlıyurt rica ederim. Bol şanslar diliyorum.
-
RE: IR-5 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının anne ve babası)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhaba, Bugün Ümraniye Eğitim Araştırma 'da Sinovac aşısı oldum. Nerde aşı var diye merak edenlere bildirmek istedim. Herkese iyi akşamlar.
-
RE: I-130 formu ile ilgili sorularAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@sabahattin-Pesen merhabalar, I-130 Formumu 14 Haziran 2023 te göndermiştim. Parmak izini ise mülakat günü yani 2 Mayısta verdim.
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Cio-Baba ayın 7 si cuma günüydü bir iki güne rahatlarsınız diye düşünüyorum.
-
RE: IR-5 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının anne ve babası)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhabalar, Amerikaya girişimle ilgili kısa bir bilgilendirme yapmak isterim. 14 Temmuzda Amerika'ya onay sonrası ilk girişimi yaptım. Gümrük memuru beni farklı bir alana götürmeden olduğu camlı alandan kısa bir bilgilendirme yaptı. Bilgi olarak 2-3 hafta içinde muhtemelen green card ile ssn kartımın birlikte geleceğini, 6 ay içinde gelmezlerse aramamı söyledi. Kartların geleceği adresin teyidini yapıp, para pulu hiç sormadı. Ardından da "Welcome to USA" dedi. Hemen ertesi günü üç farklı SSN Ofise ve bir göçmenlik bürosuna giderek SSNumaramı öğrenmeye çalıştım. Ama numaramın henüz oluşmadığını, bilgi veremeyeceklerini söylediler. SSN Kartım tam 13 gün sonra elime ulaştı. Green kartım ise henüz gelmedi. Ama ben bu hafta sonu Türkiye'ye dönüş yaptım. Yaklaşık bir yılı bu şekilde geçirip tamamen taşınacağım. İşimden ayrılmadım buradaki işlerimi halledip gideceğim. Şimdilik bu kadar arkadaşlar. Görüşmek üzere...
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@yakup-budakci merhaba, dokümanın boyutunu küçültüp yükleyebilirsiniz.
-
RE: IR-5 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının anne ve babası)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@CaliGirl-0 merhaba, evet sürecim 1 yıldan az sürede bitti. O zamanda bu şaşkınlıkla karşılanmıştı keza benim tarafımdan da öyle. Benim sürecime Vermont bakmıştı. Tamamen şansım yaver gitti. Aslında mülakatta oğlumun doğum belgesi için aslı olacak demeselerdi 10,5 ayda tamamlanacaktı. O belgenin gelmesini bekledim.