Arkadaşlar Günaydın Bugün (!!!Ankarada!!!) mülakata girmeye çalışan tanıdıklarım sağlık randevusuna gitmeyip belgeleri eksik olduğundan ötürü konsolosluğa alımadılar bilginize arz ederim değerli yeni bilgi görürsem aktarıcam. Sağlık Muayenesine girip eksiksiz belge ile gidin lütfen...
Coestar tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaşlar belkide tarihin en zor DV sini yaşıyoruz şuanda bu kadar üst üste gelen şeyler var ne olur hiçbir belgenizi eksiksiz bir şekilde ayarlayıp gidin. Her türlü belge evrak lazım olcaktır şuanki dönemde. ABD hükümeti bu tür beyanname belgeleri eksiksiz istiyor. Üstüne Resmi devlet sitelerinde bunu kendileride söylüyor. Her denilene de itibar etmeden bir sorguluyalım.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
ben 2026 kazanı olarak tamamen saldım artık mülakatıma girip hastanesi otel parası cart curt derken cebimden 60 70 bin tl ye kadar para çıkışı oldu ve hala pause tan dolayı da vizelerimizi alamadık. kendi açımdan olursa kimseyi üzmek istemiyorum ama herşeyi bence salıp ileriye odaklı burada birşeyler yapmaya çalışmamız lazım. bu saçma sistemdeyken ne adam gibi bizim sürecimizi pause tan kaldırıp devam ettirir ne de 2027 için başvuruları açarlar. biz elimizden geleni yaptık takdiri ilahide artık herşey diyorum. Ama gidişat ortada kimseyi kandırmaya gerek yok. + olarak şunu söylemek istiyorum yok terör saldırısıymış yok güvenlik soruşturmasıymış bunların çoğu palavra geliyor bana 355 milyon nufüsa sahip ülkede hiç sanki psikopatı yokmuş gibi yada en komiği hiç terör saldırı yapılmamış gibi bahane üretip buraya kadar getirdiler bu işi. Gold Card denen illetten sonra kaç milyon dolarlık alım yapıldı bir görseniz gülersiniz. diğer evlenme yoluylada GC alan onlarca insanda var. bu dönemi göz göre göre bitirdiler sadece bunu diyorum.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaşlar Merhaba mülakat günü için sizlere hatırlatma yapmak isterim. (ANKARA) özelinde yazıyorum. Mülakat günü vizeye yapcağınız ödeme için mutlaka yanınızda dolar nakit bulundurun kart ile ödeme yapabilme şansınız var ama bankada sorun oluyor genelde. Ben garanti olsun diye nakit götürmüştüm ama kredi kartı ile denemeyi de tercih ettim ve olmadı nakit verdim işin sonunda. birkaç mülakata giricek kişide aynı şekilde karttan çekim yapmaya çalıştılar. Ama banka sorun yaşattığı için apar topar konsolosluktan çıkıp dövizci arayan bir kaç kişi gördüm. Ne olur olmaz siz garantiye alıp nakit götürün.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@TTKvY ilk zamanlarda bende öyle düşünüyordum ama şöyle düşün gold card açıldığından beri çokta bir etki göstermedi resmiyette 1 kişi faydalandı. DV Lottery gibi bir sistemde resmiyette 55.000 bin kişi kazanıyor ortalamadan vursan hepsi 10.000 dolar getirse kişi başı ki azı ve çoğu var bunun yani ortalamaya baktığımız zaman 55 bin kişiden daha çok getiri sağlamış olur ülkeye. Gold Card filan hikaye yani. benim görüşüm açılmayacak. yanlış anlamayın umut bağlatmak değil gerçekçi ve bu senaryoda manevi olarak az zarar alarak ilerlemeyi düşünüyorum. dv2027 açılcağı söylesede net bir cevap vermeden geçiştiriyorlar onu bilmiyorum ne yaparlar ederler ama dv 2026 yani bizim gibi bu dönemin şanssız kazananları
pause konusunda düşünceme son dakkika açılcak gibime geliyor. ağustos yada eylül gibi 2020-2021 dönemi gibi son dakika alan alcak gibime geliyor. he bence olmaz ama hayırlısı. Emek veripte gönülden isteyenlere nasip etsin inşallah en azından denedim diyorum yapamadım ama denedim 
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@yigit55 hala açıklama yok mağlesef şubatta girdim bende bekliyoruz ama ben gemileri yaktım açıkcası şu saatten sonra çokta birşeyin değişiceğini inanmıyorum artık çocuk oyuncağı olduk ha dedik ankara vize verirmi vermezmi dosyayı hk aldık geri çektik derdi 28 ağustos derdi derken saçma bir ton olay daha çıkmasaydı keşke diyorum. 25 yaşındayım şu 1 sene içinde yaşattıkları şeyden saçım döküldü yemin ediyorum.
Allah sonumuzu hayır etsinde ben çok olumlu değilim. 1 haftadır başka vize türevleri için araçtırmaya geçtim hatta. Abd yi saldım çoktan çünkü belliki oda beni salmış çok önceden 
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@waterman selamlar iyiyiz siz nasılsınız
işin özeti şöyle maalesef talihsiz kazanan biri olarak vize sürecinde olumlu onay almış ama hükümet politikaları nedeni ile vizeleri alamama dönemi içeresindeyiz. Gerek Pause olsun Gerek AOS üzerinden GC ya başvuruları olsun hepsini tek tek iptal yada süreç uzatmaya götürüp Hakların yanmasına mani oluyorlar ne yazıkki + olarak GC başvurularıda yapılmamakta ekim ayı içeresinde başvurular açılmadı. Şuanki Süreçte Green Card ı tamamen bitirmeye yönelik elinden geldiğince hükümet çalışıyor. Kazanılan Bizler gibi (Resmi İdari Yasal) İşlemlerden geçmemize rağmen bizi dahil edecek şekilde süreci durdurdular. Kısaca Hükümet Ve Yanlıları Tamamen Green Card ı bitirmeye çalışıyor. Ve süreçlerin hepsini askıya alıp. Süreç Bitimi için işi uzatıyor.
herşey olumlu olsaydı 3.5 ay önce ben ve benim gibi arkadaşlar vizelerini alıcaktı ama demekki nasip değilmiş diyorum. Ve Hergün de keşke bana çıkmasaydı diye yakarıyorum
hayali olan herkes için bol şans ama bu saatten sonra zor. Allaha Emanet Vesselam -
RE: DV (Green Card) Çekilişinin Durdurulma Kararı (Aralık 2025)Gündem içinde yayımlandı
Ya arkadaşlar önemli olan şey şu 3 ay kaldı kim haklı kim haksızdan ziyade bir an evvel dua edelim açılsın pauselar çok çaba ve emek verdik. Buraya nasip olurmu bilmem ama inşallah pause açılırsa ve vizelerimize kavuşursak buraya güzel anılarımızı yazıp hatıra olarak ilerde dönüp bakıp güleceğimiz bir süreç olsun diye umut edelim. Dava olsun veya olmasın o scammer bu şöyle böyle diyip anca birbirimizi demorize edip kırıyoruz. açılcağı varsa zaten açılır nasip işleri bunlar hayatta her istediğimiz olsaydı zaten çok farklı bir uçta olurduk

-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@koci bende aynı durumdayım uzun zaman sonra siteyi merak ettiğim için geldim ve sizinde bu yorumunuzu görünce extra üzüldüm 2-3 günle vizeyi kaçırmak kadar adaletsiz ve saçma birşey yok. Hükümet Sahroş haraket ediyor resmen hem adamlar dalga geçer gibi bizler sicil sorunu olmayan düzenli göçmenler istiyoruz diye açıklama yapıyorlar. Ama görüyoruzki adli tüm işlemleri geçmiş bizler için sağlık raporundan tut. A dan Z ye hayat özetlerini çıkarmış insanlara el sallıyorlar uzaktan gülerek. Ben davaya bugün yada yarın içinde giricem ama şunu biliyorum hiç bir türlü bu dava sonuç almayacak ama inadınmdan dolayı giden 1000 dolarım olsun yerine koyarım olarak düşünüyorum. Gerçekten yazık bizlere o mülakatta çoluk çocuklu çok güzel aile ve insanlar gördüm hepsi temiz ve masum çok acıyorum ve her günüm bana bu lanet şey çıkmaz olaydı diye lanet ederek günlerimi ve sağlıksal anlamda psikolejime zarar veriyorum. Bu saatten sonra birşey çıkmaz arkadaşlar benden demesi dost acı söyler burda gelip sizi umutlandıramam gerçekci yetişkin olarak sağ duyu ile söylüyorum saygılarımı sunarım saygı değer dostlara
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@randomlyselected valla abi saldım ben ya olacağına varsın oraya gidince önümüze kırmızı halı sermiyorlar sonuçta. Ekmek nerdeyse orada olcaz mecburen inşallah sizler içinde surec açılır en kısa sürede. Benim gibi hayal kuran emek veren dostlara selam olsun
Coestar tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV (Green Card) Çekilişinin Durdurulma Kararı (Aralık 2025)Gündem içinde yayımlandı
Ya arkadaşlar önemli olan şey şu 3 ay kaldı kim haklı kim haksızdan ziyade bir an evvel dua edelim açılsın pauselar çok çaba ve emek verdik. Buraya nasip olurmu bilmem ama inşallah pause açılırsa ve vizelerimize kavuşursak buraya güzel anılarımızı yazıp hatıra olarak ilerde dönüp bakıp güleceğimiz bir süreç olsun diye umut edelim. Dava olsun veya olmasın o scammer bu şöyle böyle diyip anca birbirimizi demorize edip kırıyoruz. açılcağı varsa zaten açılır nasip işleri bunlar hayatta her istediğimiz olsaydı zaten çok farklı bir uçta olurduk

-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@mthra merhabalar öncelikle hayırlı olsun. umarımki sizin zamanınıza doğru pause kalkar ve burda sizler ve herkesin güzel mülakat aşama ve deneyimlerini vizelerimizi almış bir şekilde görmüş oluruz
(30 eylül) ve sonrası için hiç birşekilde vize rezervi veyahut bir ek hak tanınması gibi maalesef 2024 yılı sonrasındaki yasadan dolayı mahkeme ile ilerlerseniz bile hiç bir şekilde vize verilmiyor veya rezerve edilmiyor. ( ek olarak) şahsi fikrimdir bu tabiki maddi durumunuza bağlı olmak üzere şuanda Ankara NATO zirvesine hazırlanıyor ve çok az bir süre kaldı 7-8 temmuz arasında bu gerçekleşecek ve resmi tatil olucak ve mülakatlarda çok fazla yavaşlama (durduma veya vermeme gibi değil) yavaşalama olucak gibi ön görüyorum. Bu nedenli maddi durumunuz el verdikçe ilerleyen zamanlarda yığılma olur veya belirli bir kontejyan açılma durumu olursaki şayet bu olcak diye bir düşüncem var gözlemime göre. Bundan dolayı en erken şekilde mülakatınıza girip bir yandan da güzel bir Bangkok tatili yapıp süreci tamamlamanız daha garanti ve güzel bir anı olarak kalır. Tabi durumunuza bağlı olmak üzere. İşin sonunda bu süreci siz yürütüyorsunuz karar merceği sizsiniz ama ben bu şekilde ilerlerdim. İlerde Birdaha randevu verilcekmi veya pause açılırsa beni ne zaman çağırcaklar diye strese bir daha girmek istemezdim. 25 ağustos ta deadline a yakın bir zaman. Çok büyük bir risk benim gözümde tekrardan başka bir konsolosa çekip mülakat maili bekleyip extra bide pause açılınca tekrar pasaporta vize basılması için çağırırması çok çok zor benim tezimde. -
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
içiniz rahat olsun gecikmeler olması normal bakarsanız ben 29 aralıkta 2NL mail aldım bülten yanlış hatırlamıyorsam aralık 11 yada 12 gibi açıklanmıştı arada 1 2 3 haftalık süre farklılığı ile mail gelebiliyor

-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@oktay3847 ben bizim pause durumunuda geçtim gerçekten rezalet ötesi bir dünya kupası düzenleniyor resmen. Hadi tamam anladım saldırı oldu filan güvenlik nedeni ile pause yaptın hadi gene hak veriyorum her ne kadar hukuksuz olsada en azından elini kolunu sallayanı almıyor bazıları gibi ama. Resmen dünyanın izlediği bir organizasyonda bile ırkçılık seviyesinde bu tür bir ilerleme kafası ile gidiyorlarsa bu peynir kafalı dostlarımız. Ne bir turistlik ne iş veren vizeleri olsun çokta bu gidişattan sonra hükümetin kafa yapısı değişmediği sürece. Green Card işlemleri ilermesini hiç bir türlü açcaklarını sanmıyorum. ben 2028-2029 a hedef koydum şuan. DV2027 açılmasıda bu saatten sonra zor gibi. Sonumuz Hayırlı olsun
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@mesut57 Allah razı olsun Mesut abim hakkımızda hayırlısı olsun iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim

-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Leyla-Günay inşallah be abla inşallah vallaha anneminde Adıda leyla bu yorumu yapmanıza çok mutlu oldum teşekkürler iyi dilekleriniz için
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@koci bende aynı durumdayım uzun zaman sonra siteyi merak ettiğim için geldim ve sizinde bu yorumunuzu görünce extra üzüldüm 2-3 günle vizeyi kaçırmak kadar adaletsiz ve saçma birşey yok. Hükümet Sahroş haraket ediyor resmen hem adamlar dalga geçer gibi bizler sicil sorunu olmayan düzenli göçmenler istiyoruz diye açıklama yapıyorlar. Ama görüyoruzki adli tüm işlemleri geçmiş bizler için sağlık raporundan tut. A dan Z ye hayat özetlerini çıkarmış insanlara el sallıyorlar uzaktan gülerek. Ben davaya bugün yada yarın içinde giricem ama şunu biliyorum hiç bir türlü bu dava sonuç almayacak ama inadınmdan dolayı giden 1000 dolarım olsun yerine koyarım olarak düşünüyorum. Gerçekten yazık bizlere o mülakatta çoluk çocuklu çok güzel aile ve insanlar gördüm hepsi temiz ve masum çok acıyorum ve her günüm bana bu lanet şey çıkmaz olaydı diye lanet ederek günlerimi ve sağlıksal anlamda psikolejime zarar veriyorum. Bu saatten sonra birşey çıkmaz arkadaşlar benden demesi dost acı söyler burda gelip sizi umutlandıramam gerçekci yetişkin olarak sağ duyu ile söylüyorum saygılarımı sunarım saygı değer dostlara
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Seteve-Carlos hepimiz için hayırlısı neyse o olsun inşallah

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@BerkanCaliskan çok teşekkürler iyi dilekleriniz için. Hepimiz işin sonunda kazanalım ama görünende bir gerçek var benim için en azından kabullendim olmayacağına

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@waterman selamlar iyiyiz siz nasılsınız
işin özeti şöyle maalesef talihsiz kazanan biri olarak vize sürecinde olumlu onay almış ama hükümet politikaları nedeni ile vizeleri alamama dönemi içeresindeyiz. Gerek Pause olsun Gerek AOS üzerinden GC ya başvuruları olsun hepsini tek tek iptal yada süreç uzatmaya götürüp Hakların yanmasına mani oluyorlar ne yazıkki + olarak GC başvurularıda yapılmamakta ekim ayı içeresinde başvurular açılmadı. Şuanki Süreçte Green Card ı tamamen bitirmeye yönelik elinden geldiğince hükümet çalışıyor. Kazanılan Bizler gibi (Resmi İdari Yasal) İşlemlerden geçmemize rağmen bizi dahil edecek şekilde süreci durdurdular. Kısaca Hükümet Ve Yanlıları Tamamen Green Card ı bitirmeye çalışıyor. Ve süreçlerin hepsini askıya alıp. Süreç Bitimi için işi uzatıyor.
herşey olumlu olsaydı 3.5 ay önce ben ve benim gibi arkadaşlar vizelerini alıcaktı ama demekki nasip değilmiş diyorum. Ve Hergün de keşke bana çıkmasaydı diye yakarıyorum
hayali olan herkes için bol şans ama bu saatten sonra zor. Allaha Emanet Vesselam