@debbieLA77 Pasaport ile ilgili çağrı merkezini aradığınızda ekimde başvurduğunuzu ve mayıs ortası uçuşunuz olduğu iletin yardımcı oluyorlar, lütfen sonucu paylaşın 
caner tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@waterman bu yılın mottosu "O sene Bu sene" işallah
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@goyro666, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
@caner o yil bu yil olur umarim

hep beraber işallah o sene bu sene
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@goyro666, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
@caner hahhaha ne bileyim insan bi üzülüyor

benim imzamda Dv-2017 :HAS BEEN SELECTED yazısı vardı , zinciri kırayım diye yeni imzayı geliştirdim. bide bu şekilde değerlendireyim.
ilk 2 yıl başvuru sonrası çıkacak diyerekten aşırı heyecan ilgi ve çıkacakmış hissi vardı izlemediğim Amerika videosu, okumadığım makalesi ve Amerika tarihi kitabı kalmadı desem yeridir . ama olmuyor demek ki zamanı değilmiş.
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@goyro666 oo ben o hesabı bırakalı çok oldu.. zevk almaya bakıyoruz artık...
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
merhaba Dv-2024 başvurumuzu yaparak, 2015 yılından beri aldığımız yeri tekrar alalım bekleme odasında...
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Başvurumuzu yaptık bekleme odasında yerimizi aldık, herkese bol şans...
-
RE: photo tool nasıl çalıştırılırYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells photo tool nasıl çalıştırılır içinde söyledi:
@caner photo tool nasıl çalıştırılır içinde söyledi:
Arkadaşlar benim bilgisayarda Photo tool çalıştıramıyorum gom playerde çalışmadı,Bilgisayara FIG_cropper.swf dosyayı indiriyor, yardım edebilecek biri varmı başvuruyu yapacağım
Suradaki konudan yardim alabilirsiniz, fotograflarinizi idphoto4you sitesinde duzenlemenizi tavsiye ederim.
https://yesilkartforum.com/forum/topic/232/green-card-çekilişi-için-evde-nasıl-fotoğraf-çekilir
Teşekkürler @crazycells
-
RE: photo tool nasıl çalıştırılırYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar benim bilgisayarda Photo tool çalıştıramıyorum gom playerde çalışmadı,Bilgisayara FIG_cropper.swf dosyayı indiriyor, yardım edebilecek biri varmı başvuruyu yapacağım
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Vallaha Dostlar bugün arkadaş sohbetinde greencard konusu açıldı ki ben açmadım işyerimden 3 kişi DV 2020 çekilişine katılacakmış.anlaşılan o ki katılım oranı baya yükseldi bizim %1'lik şansımız %0,00001 lere düştü

-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@asilcenk Benim DV2016-2017-2018-2019 çekilişlerine başvurdum çıkmadı,yıldım mı hayır Bekle beni DV2020 diyorumve ye dünyaya gelmiş 9 aylık kızım olmasına ragmen ben pılımı pırtı toplayıp göçeceğim. belki çok basit bir tabir gibi gelebilir forumdaşlara ama "Serçenin rızkını veren allah kulunun rızkınıda verir" sen sadece gidince çalışmak iste.
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@heleniki Allah acil şifalar versin umudunu yitirme ,rabbim dermansız dert vermezmiş.
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ayberto %1 çok iyimser bir rakam emin olabilirsin greencardı öğrenen ve çekilişe katılan sayısı türkiye için hersene yüksek oranda artış oluyor.