@asilcenk Benim DV2016-2017-2018-2019 çekilişlerine başvurdum çıkmadı,yıldım mı hayır Bekle beni DV2020 diyorumve ye dünyaya gelmiş 9 aylık kızım olmasına ragmen ben pılımı pırtı toplayıp göçeceğim. belki çok basit bir tabir gibi gelebilir forumdaşlara ama "Serçenin rızkını veren allah kulunun rızkınıda verir" sen sadece gidince çalışmak iste.
caner tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Vallaha Dostlar bugün arkadaş sohbetinde greencard konusu açıldı ki ben açmadım işyerimden 3 kişi DV 2020 çekilişine katılacakmış.anlaşılan o ki katılım oranı baya yükseldi bizim %1'lik şansımız %0,00001 lere düştü

-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Başvurumuzu yaptık bekleme odasında yerimizi aldık, herkese bol şans...
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@goyro666, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
@caner o yil bu yil olur umarim

hep beraber işallah o sene bu sene
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@waterman bu yılın mottosu "O sene Bu sene" işallah
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@heleniki Allah acil şifalar versin umudunu yitirme ,rabbim dermansız dert vermezmiş.
-
RE: photo tool nasıl çalıştırılırYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells photo tool nasıl çalıştırılır içinde söyledi:
@caner photo tool nasıl çalıştırılır içinde söyledi:
Arkadaşlar benim bilgisayarda Photo tool çalıştıramıyorum gom playerde çalışmadı,Bilgisayara FIG_cropper.swf dosyayı indiriyor, yardım edebilecek biri varmı başvuruyu yapacağım
Suradaki konudan yardim alabilirsiniz, fotograflarinizi idphoto4you sitesinde duzenlemenizi tavsiye ederim.
https://yesilkartforum.com/forum/topic/232/green-card-çekilişi-için-evde-nasıl-fotoğraf-çekilir
Teşekkürler @crazycells
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@goyro666 oo ben o hesabı bırakalı çok oldu.. zevk almaya bakıyoruz artık...
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
merhaba Dv-2024 başvurumuzu yaparak, 2015 yılından beri aldığımız yeri tekrar alalım bekleme odasında...
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@debbieLA77 Pasaport ile ilgili çağrı merkezini aradığınızda ekimde başvurduğunuzu ve mayıs ortası uçuşunuz olduğu iletin yardımcı oluyorlar, lütfen sonucu paylaşın

caner tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@debbieLA77 Pasaport ile ilgili çağrı merkezini aradığınızda ekimde başvurduğunuzu ve mayıs ortası uçuşunuz olduğu iletin yardımcı oluyorlar, lütfen sonucu paylaşın

-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@waterman bu yılın mottosu "O sene Bu sene" işallah
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@goyro666, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
@caner o yil bu yil olur umarim

hep beraber işallah o sene bu sene
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@goyro666, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
@caner hahhaha ne bileyim insan bi üzülüyor

benim imzamda Dv-2017 :HAS BEEN SELECTED yazısı vardı , zinciri kırayım diye yeni imzayı geliştirdim. bide bu şekilde değerlendireyim.
ilk 2 yıl başvuru sonrası çıkacak diyerekten aşırı heyecan ilgi ve çıkacakmış hissi vardı izlemediğim Amerika videosu, okumadığım makalesi ve Amerika tarihi kitabı kalmadı desem yeridir . ama olmuyor demek ki zamanı değilmiş.
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@goyro666 oo ben o hesabı bırakalı çok oldu.. zevk almaya bakıyoruz artık...
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
merhaba Dv-2024 başvurumuzu yaparak, 2015 yılından beri aldığımız yeri tekrar alalım bekleme odasında...
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Başvurumuzu yaptık bekleme odasında yerimizi aldık, herkese bol şans...
-
RE: photo tool nasıl çalıştırılırYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells photo tool nasıl çalıştırılır içinde söyledi:
@caner photo tool nasıl çalıştırılır içinde söyledi:
Arkadaşlar benim bilgisayarda Photo tool çalıştıramıyorum gom playerde çalışmadı,Bilgisayara FIG_cropper.swf dosyayı indiriyor, yardım edebilecek biri varmı başvuruyu yapacağım
Suradaki konudan yardim alabilirsiniz, fotograflarinizi idphoto4you sitesinde duzenlemenizi tavsiye ederim.
https://yesilkartforum.com/forum/topic/232/green-card-çekilişi-için-evde-nasıl-fotoğraf-çekilir
Teşekkürler @crazycells
-
RE: photo tool nasıl çalıştırılırYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar benim bilgisayarda Photo tool çalıştıramıyorum gom playerde çalışmadı,Bilgisayara FIG_cropper.swf dosyayı indiriyor, yardım edebilecek biri varmı başvuruyu yapacağım
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Vallaha Dostlar bugün arkadaş sohbetinde greencard konusu açıldı ki ben açmadım işyerimden 3 kişi DV 2020 çekilişine katılacakmış.anlaşılan o ki katılım oranı baya yükseldi bizim %1'lik şansımız %0,00001 lere düştü
