221g sonrası abd Konsolosluğuna belge yolladım sonra premum delivery ile pasaport iade oldu, sonra tekrar yolladım.vize onaylandı. Konsolosluk pasaportu vfs teslim ettik diyor. Benim kargoyu alabilmem için tekrar ödeme mi yaomam gerekiyor. Şuana kadar herhangi bir mail ve yönlendirme gelmedi. Konsolosluk biz pasaportu vfs teslim ettik diyor sadece.
burak2344 tarafından gönderilen iletiler
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@can-bolatbaş çok teşekkür ederim darısı tüm bekleyenlerin başına
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
12 ocakta mülakatta sarı kağıtla çıktım sonra ap sürecine koydular bugün şu mail geldiiiiiiiiiiiii.....
Sayın Bay/Bayan,
Sayın Kalkan'ın göçmen vizesinin son işlemleri için pasaportunu ofisimize gönderebileceğini bildirmekten memnuniyet duyuyoruz.
Lütfen tıbbi raporunun yalnızca 16 Haziran 2026 tarihine kadar geçerli olduğunu ve bu tarihten önce Amerika Birleşik Devletleri'ne seyahat etmesi gerektiğini unutmayın.Samimi olarak,
Göçmen Vize Birimi
Konsolosluk Bölümü
ABD Büyükelçiliği, AnkaraŞükürler olsun galiba vize onayı... sponsora gerek kalmadı çok yıprandık ama sonunda oldu.....
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Bu arada hala cevap bekliyoruz konsolosluktan 221g ap süreci ile alakalı
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Ben dün sürecimle alakalı ilk defa youtube çektim paylaştım ilgilenenler youtube kalkanburak yazarak sayfamda izleyebilirler henüz 5 abonem var hem destek olmuş olursunuz:) başlık adı: amerikadan greencard alıyorum cr1 ir1

-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
221g sonrası istenilen belgeleri ceac sistemine yüklüyorsunuz benim bildiğim herhangi bir maile atmıyorsunuz. Fiziksel olarakta istedilerse, vfs sitesinden 221g olan yerden ödeme yapıp ups kaydı açıp upsye teslim ediyorsunuz onlar konsolosluğa iletiyor. Eğer Ankara içindeyseniz direk vfs adresine ücretsiz teslim ediyorsunuz. Ben 221g mali belgeleri vfs üzerinden ve ceac yükleyerek yolladım. Dosya 20 25 gündür kendilerinde hala idari işlem sürecindeyiz Bi sonuç gelmedi. Ne sponsor istediler ne vizeyi onayladılar. Karar için bekliyoruz.
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@erncndr 33250 adjusment gross income taxte gözüken rakam, istenilen 32bin dolar houshold sayısına göre. Sınırda 1000 dolar fark var
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhaba tekrar benim süreci anlatayım bundan sonra okuyacaklara bilgi olsun, görüşü olan belirtebilir.
-
12 ocak randevuya gittim sarı kağıt ile 221g verildi. Eşimin 1040 belgesi w2 ve 1099lar istendi.
-
Kargo verdim. 16 ocakta ellerine ulaştı.
Ayın 21 inde dosya readyden refused oldu. -
22 sinde avukat inqruy gönderdi ertesi gün süreç devam ediyor dosya idari işlemde denildi
-
bugün ayın 29 u pasaport ve verdiğim belgeler kargo ile bana teslim edildi. Sarı kağıt yollanmış AP yani idari işlem kutucuğu işaretlenmiş.
Onun dışında herhangi bir kutucuk joint sponspor vs işaretlenmemiş. Ceac refused bekliyor. Herhangi bir mail almadım . Bu sırada joint sponspor için bir kaç tanıdık ile görüştüm. Şuan süreç ne zaman biter ne olur ne yapacaklar neden AP sürecinde bilmiyorum. Bana verilen ilk kağıtta sadece mali dosyalar istenmişti. Kafamda saç kalmadı stresten
-
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Alternative12 sözümü tekrarlıyorum özelden dediğim gibi başka bir söyleyecek sözüm yok sana. Düşüncen ve fikirlerine saygı çerçevesinde Allah sponsor meselesi ile alakalı senin gibi düşünenlerin eline düşürmesin. Olurda birinin Bi gün bir işi düşer kendisi olmasa bile akrabası çoluğu çocuğunun, İnşallah yardımsever iyi insanlarla karşılaştırsın herkesi. İster sayfalarca yazı yaz ister hesabı sil. Küfür etmedim argo kelime kullanmadım bende kendi dilek ve temennimi söyledim. Bu benim son cevabım sana.
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Alternative12 kardeş Allah senin gibi düşünenlerin eline düşürmesin ve Allah seni kimseye muhtaç etmesin olurda birgin çaresiz kalırsan iyi ve yardımsever insanlarla karşılaştırsın çıkarcı insanlarla değil.
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Joint Sponsporun eyaleti farklı oldu mu fark ediyor mu, aynı eyalet olmak zorunda mı bilen varmı
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Refiks eyvallah abi çok sağol anladım tamam

-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Allah rızası için gerçekten bir sponspor için yardımcı olabilecek kimse yok mu çaresizlikten böyle yazıyorum
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Benim dosya 221g sonrası refused oldu sponspordan dolayı Allah rızası için yalvarıyorum bir sponspor gerekiyor yok mu bir allahın kulu yardımcı olabilecek
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@gigi25 sanırım güncelleme yapıyorlar 6 7 saatir
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Refiks trendyolda satın aldım 50 tane fotoğraf 350 tl. whatsaptan fotoğrafları attım adrese kargo geldi 2 günde
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Ceac sitesine girmeyi dener misiniz Bi girebiliyor msnz benimki girmiyor, vize statüs check yapmıyor Bi bende mi sorun var şuan
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@umutmuftahi vfs sitesinden ups kargo ile yolladım. 221g çıkıyor onu tıklayıp ilerliyorsunuz