• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Basak
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    B
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 2
    • Konu 0
    • İleti 57
    • En İyi 15
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Basak tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2019 bekleme odası

      @onrozr merak etmeyin 30.300 ü görür bence.Teşekkürler

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: ABD'de İşsizlik Maaşı

      @ckanak Merhaba, Hayır beni onayladıktan sonra 9*158$ hesabıma yatırdılar.(9.haftada basvurmustum).Ekstra 600$ dan hiç haber yok.Hatta bu haftaninki Pazartesi günü yatması gerekiyordu yatmamış tatildendir belki bugün yatar dedim o da yok.Aradım açmıyorlar..Ayrıca 1200$ devlet yardımı 22sinde schedule yapılmış o da gelmedi..Bilmiyorum sebebini...

      İş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @muhammetnzr Ceac sitesinden Case no ile sıfırlar olmadan girmeniz lazım. 2019EU29XXX şeklinde

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: DV2020 Sonuç Odası

      @nesatceri Kendi adıma konuşayım üniversitem henüz bitmedi ve lise mezunu gözüküyorum bir mesleğim de yok.Tamemen çekilişin şans olduğunu düşünüyorum.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @mefese benim arkadaşım forumda yok fakat 32k ile vize aldı bu sene

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: ABD'de İşsizlik Maaşı

      @crazycells mrb tekrar.Bana haftalardır pue yatmıyordu bu hafta ise gitmediğim için ekstra gelir göstermedim ve 758$ yatmış.Ama biliyorsunuz önceki haftalar işten kazancım 200-330 arasıydı haftalık.Ne 158 ne 600 hiç yatmadı.Telefonla da maille de ulaşamadım.Ufak bile olsa gelirim olduğu için yatmamış olabilir mi yoksa hala hata olduğunu mu düşünüyorsunuz?

      İş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: [Arşiv] Ücretsiz Green Card Çekiliş Başvurusu Nasıl Yapılır?

      @crazycells siz supersiniz ya gercekten..Tesekkur ederim

      Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) Asamalari

      @crazycells pasaportumu ne zaman alacağım farketmez basvuru öncesinde kullanmayacağım cunku ama sıra numaram ilerilerde baya o yüzden formu erken doldurmak istemiştim..

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: ABD'de İşsizlik Maaşı

      @crazycells hayır hiçbiri yatmadı sadece bu hafta çalışmadığım için 758 yattı.

      İş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) Asamalari

      @richmond sağolun beyefendi

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) Asamalari

      tekrar merhaba formda eğitim kısmında tamamladığım seviyeyi soruyor lise diplomam var üniversiteye devam ediyorum.HIGH SCHOOL DIPLOMA mı yazmalıyım yoksa UNIVERSITY NO DEGREE mi demeliyim?Ve eğitim numarasına 2 mi yazmalıyım?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      Henüz evrak maili almadım.Kccye mail attım ve cevap olarak "Formlarınız alındı ​​ve şu anda işleniyor. İşlem için birkaç hafta bekleyin. Görüşmeler, işlemeyi tamamlayan vaka numaralarına göre sayısal olarak programlanır. Kentucky Konsolosluk Merkezi, DS-260'ınızı işlemeyi bitirdiğinde, Kentucky Konsolosluk Merkezi'nden, davanızın işleme devam etmesi için tamamlanması gereken talimatları veren bir e-posta alacaksınız." geldi.Bu duruma rağmen telefonla aramama veya kendiğimden evraklarımı göndermeme gerek var mıdır?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @ayvalik10 ds260 ı doldurduğumda lise mezunu olarak belirtmiştim.Şimdi üniversitem bitti ve üniversiteden geçici mezuniyet belgesi aldım.Ne yapmalıyım?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      Sağlık kontrolünden aldığım açılmaması gereken zarfın kapağı kendiliğinden açıldı ben de kendi yapıskanı ile geri kapattım.Problem olur mu?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @somebody “2019” talihlisiyseniz eğer belgelerinizi verirken pasaportumu yeniledim dersiniz ds260 formunuzu açıp güncelliyorlar ptt kaydına da yeni pasaport bilgilerinizi verin.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • 1 / 1