@ilkerkaynar90 viyana ve honk kong abd elçiliği dosya taşımayı kabul ederse ama bu ülkeye giriş için turist vizesi alamaz isek ne yapabiliriz. çünkü bana viyana vize vermez.
baba yaga tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@istalin imzanıza baktımda anlayamadım gc çıktımı yoksa onay alamadınız mı?
-
RE: Green card bankada para mevzusuYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@T-C-Kubilay-Dikici eğer olursa los angeles'a taşınırım o zaman onlara söylemeyim örneğin orlando diyebilirim ama los angeles'a taşınırım, sonuçta onay aldıktan sonra istediğimi yapabilirim. ben para oraya 5k ile gitsem geçinirim aslında ama kurallar böyle anladım
-
RE: Green card bankada para mevzusuYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@T-C-Kubilay-Dikici kubilay bey tek kişi için şu an bankada para göstermek için minimum ne kadar para (USD) gerekiyor?
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Emre-Kurtulmuş ben size cevap yazmışım ama hatayla oldu. Mesajım admine karşılıktı o esnada size cevap verdiğim için karışıklık oldu.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@MakeUSAGreatAgain belki aktroll'dür veya gidemediği için sinirlidir bu yüzden kötülemeye çalışıyordur. banada çok garip geldi ama daha önce ki yorumlarını görmedim. ara sıra böyle tipler ile internette karşılaşıyorum ama burada karşılaşacağımı düşünmedim.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Emre-Kurtulmuş birisi saçmalarsa saçmaladı denir. mantıklı değilse mantıksız derim. benim mesajımı silmeniz çok saygısız birşey. içinde hakaret küfür olmayan birşey silmeniz saçma. ayrıca cidden böyle bir websiteye gelip böylede saçmalanmaz. okumuş, okumamış, bulaşıkçı, doktor kim varsa ülkeden kaçıyor. zaten buradaki herkes böyle bu mantıksız insan gelmiş diyor ki "ülkenin yarısından fazlası lüks içinde yaşıyor" evet evet avrupada bizi kıskanıyor. siz de gelip benim yorumumu silip saygısız bir şekilde konuşmaktan bahsediyorsun işde türkiye bu yüzden bu halde. bu şekilde saçma sapan hareketler yaptığınız için mantıklı konuşanın yorumunu silin. saçmalıyan insan "nazikçe" konuştuğu için el üstünde tutun.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Atlantis00 "Türkiye’de 10 işçiden 6’sı asgari ücretin yüzde 20 fazlasının altında çalışıyor."
"2023 yılı itibarıyla tüm özel sektör işçilerinin yüzde 48,9’u asgari ücret komşuluğunda ücretlerle çalışıyor."
Al oku türkiyenin yarısı asgari ücret kazanıyor. Daha fazla cevap vermeyeceğim çünkü mantıklı bir insan değilsin çok saçmalıyorsun.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Atlantis00 bu ülkede ne kadar çabalarsan çabala olmuyor. Yıllarca çabalıyan insanlar en fazla 3+1 ev, araba ve tatil gitmek dedikleri şeyi yapabiliyorlar. Bazıları basit şeylerden zevk alıyor kız arkadaşla aynı evde yaşamak bazıları için en güzel şey olsa bile gayet normal. Ben insanların orada herşey güllük gülistanlık, hiçbir sorun yok, herşey mükemmel, hayatım harika olacak dediğini duymadım insanlar güzel bir hayat yaşamak istiyor. Bu ülkede büyük bir kesim ABD'de de ki çoğu insandan daha iyi bir hayat sürmüyor saçmalama. burada büyük bir kesim miras ile ABD'ye gezmeye gitmiyor saçmalama.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
artık dayanamıyorum enerjim kalmadı. bir tane hayatımız var o da bu berbat yerde geçti. bu sene 29 yaşına girdim. hiç ümidim yok. umarım gitmek isteyen iyi insanlar gider mutlu olur.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@newbie97 sadece türkiye başvurmuyorki. galiba 5 million ile 9 million insan başvuruyor. her ülkede passport pahalı değil.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Emre-Kurtulmuş ben pandemiden dolayı diye hatırlıyorum. pandemiden dolayı ülkeye göçmen alınmıyordu kapatıldı. gc kazanırsanız ve almaz iseniz şansınız yanıyor doğal olarak insanlar gidemedi ama trump ile alakalı değil pandemi ile alakalı. WAT öğrencileride gidemedi. pandemiden dolayı elçilikler kapalıydı kapalı olduğu için gidip vize alamadılar
-
RE: Green Card Çekilişi için evde nasıl fotoğraf çekilir?Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
@crazycells sağlık raporu, vize başvuru ücreti filan diğer fee'ler bunlara param yetiyor. oraya gidince kolayca iş bulurum parada kazanırım benim için zor değil ama duyduğum kadarı ile benim gibi tek başına biri için bankada 15k dolar para göstermek gerekiyor gerekiyor buda 514.000 try ediyor.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@charon örnek olarak yazdım o yüzden
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hashirama Örneğin bulgaristan ülkesindeki US elçiliğe gideceksin ve o ülke vize istemiyor direk gidebilirsin. Fransa ülkesindeki US elçiliğine gideceksen türkiyedeki fransa elçiliğine gidip turist vizesi alacaksın, aslında gezmeye değilde orada green card görüşmem var dersin.
-
RE: Green Card Çekilişi için evde nasıl fotoğraf çekilir?Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
@crazycells bankada para gösteremeyen veya 3-5k usd gibi az gösterip alan gördünüz mü? Bekar çocuksuz birisi için.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@VALORES fotoğrafçılarda o şekilde yapıyor. eğer yüzünde oynanma yoksa sorun olmaz. veya arka planı beyaz yaparken hata yapıp vücudun kenarlarınada yaptıysan o zaman sorun olabilir.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@newbie97 çok haklısın girince asylum başvurusu yapıyorlar ve o esnadan sonra asylum seeker oluyorlar ve 5-10 yıl bekleme süresi var. Bu esnada yasal yaşıyorlar ve yasal çalışıyorlar. her başvuru için dosya yapılıyor ve hepsine tek tek bakılıyor. mahkeme filan yapılıyor. tabiki yüz binlerce insan başvurmuş ve sayılı mahkeme var. başvuruların çoğu zaten sahte şeylere dayanıyor. buna "asylum fraud" deniliyor. oraya giden türkler genellikle olayı anlamamış. oraya gidiyorlar kampta filan kalıyorlar sonra bunların yasal çalışma izni filan geliyor bunlarda "biz iltica ettik" diyor. oysaki sadece başvuru yapmışlar. daha sonuçlanmamış
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@newbie97 peki cartel'e verecek param yoksa kendim böyle uçak bileti alıp kolombiya>brazilya>meksika>amerika yapabilir miyim? böyle yapanlar varmı? haritayı açıp bakmak istemiyorum sıralama önemli değil. ingilizcemde var.
YENİ: DİSK-AR Asgari Ücret Araştırması 2025 yayımlandı!