• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. apex
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 1
    • Konu 1
    • İleti 161
    • En İyi 104
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    apex tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2020 bekleme odası

      @likable @ikizbabasi @LordBolton Arkadaşlar merhaba,

      Neden cebimizde belirli bir bütçe ile yurt dışına çıkmamız gerekiyor hepsinin bilincinde olan biriyim. Biz neden buradayız, hepimizin amacı aynı. Türkiye'nin olumsuz şartlarından kurtulup daha iyi bir yaşam standardına kavuşmak için.

      Gerçekten merak ediyorum. GC ile Amerika'ya giden kaç kişi gerçekten cebine olması gerektiği kadar para ile gitti? Mecburuz arkadaşlar.. Vizesidir, yol parasıdır, orada çalışamadan geçireceğin 1-2 ay parasıdır bir şekilde denkleştirip gitmeye mecburuz. O kadar paran yoksa bile 8 aktarma yapıp daha ucuz bilet bulmaya mecburuz. Gerekirse uçaktan iner inmez tuvalet temizlemek için iş aramaya mecburuz. Ama biliyorum ki bunların hepsi geçici, Türkiye'de ne kadar umutsuz yaşıyorsam gideceğimde umudumun belki 10 kat artacağını biliyorum. Çünkü değer var, hak var.

      Benim takıldığım konuyu anlatamadım sanırım. Yeterli parası olmayan başvurmasın, çıkmaz umarım demiş arkadaşın biri. Neden çıkmasın? Senin yeteri kadar paran var diye ben neden daha iyi şartlar için adım atmayayım. Şu Türkiye kafasından kurtulmamız lazım.

      Hep aynı şeyi tekrarlıyorum. Umarım gerçekten, gönülden isteyene çıkar. Allah yardımcımız olsun..

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      apex
      apex
    • RE: DV2019 Kaybedenler Kulubu (Dedikodu Grubu)

      numaralarımızı günlük olarak kontrol ediyorum 🙂 has not been selected devam 🙂
      sürekli numarayı sorgulayınca, çok istiyor demekki deyip çağırırlar belki 😃

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      apex
      apex
    • RE: DV2020 bekleme odası

      Günaydın, cümleten hayırlı ramazanlar olsun.
      Bu güzel günler hürmetine sen bizleri Amerika'ya gönder Yarabbim.. 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      apex
      apex
    • RE: IT Kavramları - Kısa kısa

      bu hanım arkadaş sayesinde söyleyebildiğim kelimeleri artık söyleyemiyorum 😃 şaka bir yana faydalı oldu, teşekkürler 🙂

      Bilişim Teknolojileri içinde yayımlandı
      apex
      apex
    • RE: DV2019 bekleme odası

      ama modumuzu düşürmek yok değil mi? Hep pozitif olalım ki USA bize doğru gelsin :)))

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      apex
      apex
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      Hayırlı olsun, sonuçlardan sonra bizlere de bu sayfada yazı yazmak nasip olur inşallah.. 🙂

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      apex
      apex
    • RE: DV2019 bekleme odası

      Cümleten günaydın. Sonuçların açıklanmasına saatler kaldı. Sen hakkımızda hayırlısını ver Yarabbi 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      apex
      apex
    • RE: DV2020 bekleme odası

      Merhaba arkadaşlar, dün akşam itibari ile dv 2020 başvurumu tamamlamış bulunuyorum 🙂
      Yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim. Umarım her güzel dileğimiz gerçekleşir.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      apex
      apex
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Uzun zaman oldu, Has Not Been Selected müdavimi olarak foruma bir selam vereyim dedim 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      apex
      apex
    • RE: DV2019 bekleme odası

      Merhaba,

      İlk kez 2008 yılından sonra bu yılda GC başvurusu yapanlardanım. Umarım herkes gibi bizim hakkımızda da hayırlısı olur. 2008 yılında eşimle birlikte başvuru yaptığımızda büyük bir hevesle başvurmuş ama çıkmayınca çokta önemsememiştik. Bu yılda ülkemizde olan ve herkesin bildiği alım gücünün çok düşmesi ve eğitim şartlarının kalitesiz olması nedeni ile bu sene büyük bir inançla başvurumuzu yaptık. Allah izin verirse bizde Amerika yolcusu olmak istiyoruz. 2 aydır falan çok kafaya takmıyordum ama şimdi Mayıs ayının biran önce gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum 🙂 Acaba birtek benmi böyleyim derken bu başlığa rastladım.

      Tekrar herkese merhabalar 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      apex
      apex
    • RE: DV2020 bekleme odası

      @rüzgar Beklemek sorun değilde meçhulu beklemek çok daha zor. Sonuçta mevcut bir hayatın var ve onu sürdürmek zorundasın. E birde bu süreç var, olabilir diye mevcut hayatınla ilgili riskte alamıyorsun, en basitinden atıyorum evin koltuklarını değiştireceksin dur bakalım şu Mayıs gelsin boşuna masraf yapmayalım diyorsun olmuyor önümüzdeki seneyi bekleyelim diyorsun. Aslında bu iş hayatımızıda etkiliyor. Allah nasip etsin inşallah. Gidelimde ne yapacaksak orada yapalım.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      apex
      apex
    • RE: DV2020 bekleme odası

      zor geçen hafta sonundan sonra güneşli bir Antalya sabahından merhaba,
      umutlarımız da 7 Mayıs günü böyle güneş gibi güzelliklere açılır inşallah))

      Şafak : 3 ay 7 gün))

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      apex
      apex
    • RE: yeni gelenlere destek mi köstek mi olmak lazım ?

      @semavi Bugünde başkaları adına utandık 🙂 böyle insanlar yüzünden kaçıp oralara gelmek istiyoruz ama oraya da bulaşmışlar anlaşılan 🙂 Allah yardımcınız olsun. Lütfen bizlerden desteklerinizi esirgemeyin.

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      apex
      apex
    • RE: DV2019 bekleme odası

      Cümleten Hayırlı Kandiller. Kurban olduğum Allah'ım yüzlerimize gülsün inşallah.. (Amin)

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      apex
      apex
    • RE: DV2020 bekleme odası

      tilkinin dönüp dolaşacağı yer bekleme odasıymış :))
      Çıksa bir dert, çıkmasa ayrı bir dert.. Bu çekiliş inşallah yüzümüz güler..

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      apex
      apex
    • RE: DV2020 bekleme odası

      @gmz3535 keşke dediğiniz gibi olsa 🙂 geçen sene evrenle kanka olduk ama pek umursamadı bizi))

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      apex
      apex
    • RE: DV2020 bekleme odası

      @rüzgar ben de 36 yaşındayım bu senede çıkmazsa tekrar başvuru yaparmıyım, bu yaştan sonra olur mu acaba diye düşünüyordum. Yazdıklarınızı görünce umudumu uzatma kararı aldım. Bu arada gerçekten gidebilmek istiyoruz 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      apex
      apex
    • RE: DV2020 bekleme odası

      @rüzgar Eşim Youtube'da GC ile kazanıp giden ya da orada yaşayan Türk'lerin videolarını izliyor bol bol, iyi tarafları olduğu kadar olumsuz yönlerini de görüyor tabi. Hayat şartları, eğitim, saygı unsurları ülkemize göre çok daha farklı olduğu için şuan iyi yoldayız 🙂 tavsiye derim.. Tek eksiğimiz güzel haberler almak)

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      apex
      apex
    • RE: DV2020 bekleme odası

      acayip bir aydınlanma geldi 😃
      amerika ile ilgili bütün hayallerim minimuma indi ve son 15 gündür falan saldım iyice.
      Bu iyiye işaret mi? Yoksa (mecazi anlamda) ölmeden önceki son güzellikler mi? :))))

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      apex
      apex
    • RE: DV2020 bekleme odası

      internet explorer'dan bile denedim, çaresizliği düşünün artık..

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      apex
      apex
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6