@eb3vize-com burada ABD dışından süreci uzatan konsoloslukların mülakat için çok geç randevu vermesi midir? Ülkelere göre bu süreleri görebileceğimiz bir internet sayfası var mı? Paylaşır mısınız?
ALP TURK tarafından gönderilen iletiler
-
RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Cardİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: EB-3C (EW) Green Card süreci danışmanlığı konusunda sorular ve uyarılar!İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@ormancı bence herkesin en çok merak ettiği neden bu kadar uzun sürdüğü olacaktır. Rica etsem açar mısınız?
-
RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Cardİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@eb3vize-com teşekkürler yanıt için
-
RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Cardİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@eb3vize-com size sormak istediğim bir konu var.. Mesela Bdv solution da yurtdışıdan süreci yürütmek daha pahalı iken sizde yurtdışından başvuru daha ucuz. Bunun nedeni nedir acaba?
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Ali-Dmr evet hocam numara çıkmadan hata verdiyse endişe etme yeniden dene takı numara çıkana kadar.
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hope34 yaşınız kaç acaba? Green card in yaşça genç olanlara çıktığı gibi bir söylenti var o bakımdan sormak istedim. Teşekkürler...
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Merhaba arkadaşlar GC ye başvurmak için dün ve bugün hem internet Explorer dan hem de Chrome dan veri girişi yapıyorum. En son sayfaya kadar mutlaka bir sayfada "ulaşılamıyor" hatası alarak başvuruyu tamamlayamıyorum. Benim gibi bu sorunu yaşayanlar var mı? vpn üzerinden başvurmak bu sorunu çözmek için işe yarar mı?
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@jesus-christ DV2020 bekleme odası içinde söyledi:
@alp-turk 1 hafta sonra forumu kontrol et çok ufak bir ihtimal bu : ) Geçtiğimiz senelerde olan bir şeymiş.
;)) Teşekkürler -
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@jesus-christ DV2020 bekleme odası içinde söyledi:
@gizemb Takip edin forumu , tekrarlayabilirler diye söylentiler dönüyor. Üzüldüm adınıza
Neyin tekrarlanması hocam? Detay yazar mısınız nerede geçiyor?
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Esimede banada çıkmadı. Hayırlısı değilmis...
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar sitede saat 19:00 da büyük bir yüklenme olmuyor mu? Yani bir kaç saat ulaşılamama problemi olmuyor mu?
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@aysegul çok teşekkür ederim. Heyecanla bekliyoruz. Umarım en çok ihtiyacı olana çıkar

-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar bu konuda yeniyim. Birşey sormak istiyorum.Bu case number bizim dünya üzerindeki sıralamamız oluyor aslında değil mi?