• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Ali Kartal
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    A
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 0
    • Konu 1
    • İleti 20
    • En İyi 5
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Ali Kartal tarafından gönderilen iletiler

    • RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)

      @Zeyno, içinde söyledi: F4 Vize Sureci (ABD Vatandaslarinin Kardesleri)

      @Ali-Kartal, içinde söyledi: F4 Vize Sureci (ABD Vatandaslarinin Kardesleri)

      @Zeyno, içinde söyledi: F4 Vize Sureci (ABD Vatandaslarinin Kardesleri)

      @Ali-Kartal, içinde söyledi: F4 Vize Sureci (ABD Vatandaslarinin Kardesleri)

      @Zeyno

      8-11 yıl arası

      @Zeyno, içinde söyledi: F4 Vize Sureci (ABD Vatandaslarinin Kardesleri)

      @Ali-Kartal şimdi dosyanızı onaylanmasını bekliyeceksiniz

      bekleme süresi @crazycells söylediği 8-11 yıl arası sizde bu süreyi söylüyorsunuz değil mi?

      Bu süre geçip dosyanın onaylandığını belirten 2. mektup gelene kadar hiç bir işlem yapmadan bekliyorum doğru mu?

      Sorularım saçma gelirse ne olur kusura bakmayın. Bir şeyi kaçırmamak için soruyorum .

      Evet 8_11 yıl arası görünüyor inceleme süresi. Fakat belli olmuyor. Bizim ki 6 ayda onaylanmış. Nisan priority date Ekim dava onayı.

      Sizin başvuru tarihini Nisan2007, siz yeni visa bülteninde başvurunuzun değerlendirmesini bekliyorsunuz öğle değil mi?
      2. mektup değerlendirmeye alınacağı zaman gelmiyor mu? Ekim ayındaki dava onayı nedir?

      nisan2007 priority mektubu geldikten 6 ay sonra 2. bir mektup daha mı aldınız? aldıysanız o mektubun anlamı nedir?

      Merhaba evet bu süreyi söylüyorum. Fakat her aman bu kadar uzun sürmediğini belirtmek istedim. Kısaca anlatayım bizim durumuBizim priority date imiz 30 nisan. Yani I-130 formunu doldurup başvuru yaptığı tarih sponsorumuz un. Mayıs 2007 de makbuz onayı. alındı. Kardeş olunduğunu dair belge istenmiş. Onlar gönderildi. Bu arada makbuz onayı verdiklerinde makbuz nosunuda size bildiriyorlar. Ekim 2007 dava onaylandı. Bunu da bildiriyorlar. Birde dava numarası veriyorlar. Yani bizim davamızın onaylanır Nvc ye gönderilmesi 6 ay sürdü. Oysa 88 ay ile 112 ay arasında sürebilir görünüyor vize merkezindeki inceleme süresi.

      Merhaba.
      Biz Kardeş olduğumuza dair belgeyi zaten ilk başvuru sırasında göndermiştik. Bu arada Bizim priority tarihimiz 19Ağu2019.
      Sanırım siz ilk başvuru sırasında bu belgeyi göndermediğiniz için size bir haber ( mektup) gönderip bu belgeyi tamamlamanızı istediler. öyle anlıyorum.

      makbuz onayı dediğiniz nedir? I-130 formu ile birlikte ödeme yaptığınız tutar için mi gönderildi? makbuz onayı derken bu belgeyi mi kastediyorsunuz?

      Ekim 2007 6 ay bu süreç için çok erken bir tarih değil mi? 98-127 ay gibi bir süre bekleniyor.

      Siz sonuçta vize bültenindeki priority tarihiniz yayınlanmasını bekliyormusunuz. öyle değil mi?

      bu süreç dava ismi ile mi devam eden bir süreç mi? dava dan kastedileni anlamadım?

      Bende bu bahsettiğiniz dava numarasını 6 ay sonramı beklemeliyim. Yoksa 98-127 aylık süre içindemi bir mektup bir numara beklemem gerekiyor.

      bu konuda kafam karıştı.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Ali Kartal
    • RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)

      @Zeyno, içinde söyledi: F4 Vize Sureci (ABD Vatandaslarinin Kardesleri)

      @Ali-Kartal, içinde söyledi: F4 Vize Sureci (ABD Vatandaslarinin Kardesleri)

      @Zeyno

      8-11 yıl arası

      @Zeyno, içinde söyledi: F4 Vize Sureci (ABD Vatandaslarinin Kardesleri)

      @Ali-Kartal şimdi dosyanızı onaylanmasını bekliyeceksiniz

      bekleme süresi @crazycells söylediği 8-11 yıl arası sizde bu süreyi söylüyorsunuz değil mi?

      Bu süre geçip dosyanın onaylandığını belirten 2. mektup gelene kadar hiç bir işlem yapmadan bekliyorum doğru mu?

      Sorularım saçma gelirse ne olur kusura bakmayın. Bir şeyi kaçırmamak için soruyorum .

      Evet 8_11 yıl arası görünüyor inceleme süresi. Fakat belli olmuyor. Bizim ki 6 ayda onaylanmış. Nisan priority date Ekim dava onayı.

      Sizin başvuru tarihini Nisan2007, siz yeni visa bülteninde başvurunuzun değerlendirmesini bekliyorsunuz öğle değil mi?
      2. mektup değerlendirmeye alınacağı zaman gelmiyor mu? Ekim ayındaki dava onayı nedir?

      nisan2007 priority mektubu geldikten 6 ay sonra 2. bir mektup daha mı aldınız? aldıysanız o mektubun anlamı nedir?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Ali Kartal
    • RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)

      @crazycells, içinde söyledi: F4 Vize Sureci (ABD Vatandaslarinin Kardesleri)

      @denizbilmez F4 Vize Sureci (ABD Vatandaslarinin Kardesleri) içinde söyledi:

      selam,doktor randevumuz sorunsuz geçti.Son 2 gün kaldı,7 aydır bekliyoduk bu zamanı.İnsan zaman yaklaştıkca bir tedirgin oluyor ya vermezlerse diye.Umarım sıkıntısız geçer,herkesin gönlüne göre olur.Salı günü güzel haberle gelmek dileğiyle..

      Merak etmeyin, dosyanizda problem olabilecek bir sey yok kanimca 🙂 Bol sanslar simdiden, mutlu haberlerinizi bekliyoruz...

      Merhaba @crazycells
      Biliyorsunuz Ben sürece yeni başladım. Fakat benim kafamda bir soru var. Allah ömür verir bir aksilik olmazsa bu sürecin sonunda (azami 10-12 yıl) Vize randevusuna gideceğimiz gün gelecek. Ondan önce bir doktor randevusu var.
      Benim 1 yaşındaki kızımın genetik bir rahatsızlığı çıktı ve ömür boyu bu hastalığı taşıyacak.

      Kızımın bu hastalığı Tüm ailenin Göçmen vizesi reddine neden olur mu?

      Bu konuda tecrübeleriniz ne diyor?

      @denizbilmez sizinde bu konuda bilginiz ve fikriniz var mı?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Ali Kartal
    • RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)

      @Zeyno

      8-11 yıl arası

      @Zeyno, içinde söyledi: F4 Vize Sureci (ABD Vatandaslarinin Kardesleri)

      @Ali-Kartal şimdi dosyanızı onaylanmasını bekliyeceksiniz

      bekleme süresi @crazycells söylediği 8-11 yıl arası sizde bu süreyi söylüyorsunuz değil mi?

      Bu süre geçip dosyanın onaylandığını belirten 2. mektup gelene kadar hiç bir işlem yapmadan bekliyorum doğru mu?

      Sorularım saçma gelirse ne olur kusura bakmayın. Bir şeyi kaçırmamak için soruyorum .

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Ali Kartal
    • RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)

      @eeken, içinde söyledi: F4 Vize Sureci (ABD Vatandaslarinin Kardesleri)

      @Zeyno iki sene sonra ayrı bir mektupla case NVCye iletildi şeklinde geldi numara.

      @eeken Merhaba,
      Ben işlemlere yeni başladım.

      Birşey sormak istiyorum. Rica etsem cevaplarmısınız lütfen.

      "USCİS formumuzun alındığına dair belge (mektup) geldi."

      PRIORITY DATE : 19 AĞUSTOS 2019

      Kardeş kategorisinden vize randevu çağrılma süresi yaklaşık 12 -13 sene sürüyor diye biliyorum.

      Bu nedenle şöyle bir soru soracağım.

      Ben 12 sene sonramı 2. mektubu beklemeliyim.

      Bu süre zarfında başka bir belge gönderme alma durumu var mı ? veya her hangi bir işlem takip etmem gerekiyor mu ?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Ali Kartal
    • RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)

      @crazycells, içinde söyledi: F4 Vize Sureci (ABD Vatandaslarinin Kardesleri)

      @Ali-Kartal, içinde söyledi: F4 Vize Sureci (ABD Vatandaslarinin Kardesleri)

      @crazycells

      Toparlayacak olursam, ben okuduklarımdan anladığım kadarıyla.

      I-130 formu ile ekinde göndereceğim evraklar şu şekilde.

      Benim için
      -Green Kart alacak kardeşin pasaport biyografi sayfası,
      -Evliliğe ilişkin evrakların fotokopileri, (Evlilik Cüzdanı)
      -ABD vatandaşının kardeşi arasındaki aile ilişkilerini gösteren resmi belgeler. (Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği)

      • Eski Evliliği bittiğini gösteren resmi belge.

      Sponsor İçin (ablam)
      -ABD vatandaşı olduğunu kanıtlayan Pasaport Fotokopisi veya Naturalization belgesi

      Ben bu benim içi olan, toplam 4 evrakı ingilizceye çevirip, İngilizce asıllarını ve ablamın Naturalization belgesini I-130 formu ekinde gönderdiğimde I-130 formu ile işim bitiyor diye anlıyorum.

      Doğru mu?

      Surada liste vardi, oradan karsilastirin isterseniz:

      https://yesilkartforum.com/forum/topic/422/i-130-formu-ile-ilgili-sorular/2

      @crazycells Merhaba,

      Kardeş kategorisinden I-130 formunu doldurduk. Ben Form eki için fazla bilgiler hazırlamışım. Bu konuda bilgilendirmek istedim.

      I -130 Formu ekinde, sadece 2 adet belge yeterliymiş
      -ABD vatandaşı "başvuru yapan" ABD pasaportu fotokopisi veya Naturalization belgesi
      -ABD vatandaşının başvuru yapılacak kardeşle arasındaki aile ilişkilerini gösteren resmi belgeler. (Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği-Türkiye'den alınacak)

      Başvuru yapan ablam formu doldurup sadece yukarıda bahsettiğim bu 2 belgeyi gönderdi.

      USCİS formumuzun alındığına dair belge (mektup) geldi.

      PRIORITY DATE : 19 AĞUSTOS 2019

      Kardeş kategorisinden vize randevu çağrılma süresi yaklaşık 12 -13 sene sürüyor diye biliyorum.

      Bu nedenle şöyle bir soru soracağım.

      Ben 12 sene sonramı 2. mektubu beklemeliyim.

      Bu süre zarfında başka bir belge gönderme alma durumu var mı ? veya her hangi bir işlem takip etmem gerekiyor mu ?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Ali Kartal
    • RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)

      @crazycells, içinde söyledi: F4 Vize Sureci (ABD Vatandaslarinin Kardesleri)

      @Ali-Kartal, içinde söyledi: F4 Vize Sureci (ABD Vatandaslarinin Kardesleri)

      @ashley
      @denizbilmez

      @Burhak
      @oprmngr

      Arkadaşlar cevaplar için çok teşekkürler.
      Kafama oturmayan bir kısım daha var.
      I-130 Formunu doldurduktan sonra, formun ekine kardeş olduğumuzu destekleyici ve bazı kişisel durumumuza ilişkin belgeler isteniyor.
      -Green Kart alacak kardeşin pasaport biyografi sayfası,
      -Evliliğe ilişkin evrakların fotokopileri, (Evlilik Cüzdanı)
      -ABD vatandaşının arasındaki aile ilişkilerini gösteren resmi belgeler. (Vukuatlı Nüfus Cüzdan Örneği Vb.)
      Bu istenen belgelerin İngilizce çevirilerini mi eklememiz gerekiyor yoksa belgelerin Türkçe orijinal hallerini eklesek yeterli olacak mı?
      Sağolsun Bu konuda @crazycells cevap verip, Türkçe olan bu formların İngilizceye çevrilmesi gerektiğini söylemişti.
      Ama Ben formun doldurulma şartlarına biraz göz attım. "Instructions for Form I-130 (PDF, 254 KB)" Bu eklerin Yabancı dilden İngilizceye çevrilmesi gerekliliğine ilişkin bir ibareye rastlamadım.
      I-130 formunu dolduran, en azından sizin adınıza dolduruldu. Bu evrakları İngilizceye çevirip mi eklediniz.
      @crazycells affına sığınarak, Emin olmak için size de bu soruyorum. Belki bu konuda bilgi sahibisinizdir.

      Cevap verirseniz çok sevinirim.

      Evet, Turkce olan belgeleri Ingilizce'ye cevirmeniz gerekiyor.

      Bilgi icin, USCIS sayfasindaki "Checklist"i kontrol edebilirsiniz:

      If you submit any documents (copies or original documents, if requested) in a foreign language, you must include a full English translation along with a certification from the translator verifying that the translation is complete and accurate, and that they are competent to translate from the foreign language to English.

      Haz 1

      Petition for Alien Relative

      Petition for Alien Relative

      Use this form if you (the petitioner) are a U.S. citizen, lawful permanent resident, or U.S. national and you need to establish your qualifying relationship with an eligible relative (the beneficiary) who wishes to come to or stay in the United States permanently and apply for the Permanent...

      Merhaba

      Evraklarımı tamamladım ingilizce çeviriye gönderdim.

      USCIS sayfasındaki Evrakların ingilizce olması gerektiği konusunda belirtilen yazıda şöyle bir ibare geçiyor "çevirme konusunda yetkin olduklarını doğrulayan çevirmenlik sertifikası ile birlikte tam bir İngilizce çeviriyi eklemelisiniz." ben tercüme bürosundan çevirmenlik belgelerinin bir nüshasını istedim. fakat tercüme bürosu yasa gereği bu belgelerinin nüshasını paylaşamayacaklarını söylediler. ve çevirileriniz yeminli tercüman kaşeli olarak hazırlanacaktır dendi.

      Sadece yeminli kaşeli olması yeterli mi?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Ali Kartal
    • RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)

      @crazycells

      Listeye baktım, Benim kontrollerime göre doğru.

      Sizi de çok zorladım. Hakkınız helal edin. Çok Teşekkürler.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Ali Kartal
    • RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)

      @crazycells

      Toparlayacak olursam, ben okuduklarımdan anladığım kadarıyla.

      I-130 formu ile ekinde göndereceğim evraklar şu şekilde.

      Benim için
      -Green Kart alacak kardeşin pasaport biyografi sayfası,
      -Evliliğe ilişkin evrakların fotokopileri, (Evlilik Cüzdanı)
      -ABD vatandaşının kardeşi arasındaki aile ilişkilerini gösteren resmi belgeler. (Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği)

      • Eski Evliliği bittiğini gösteren resmi belge.

      Sponsor İçin (ablam)
      -ABD vatandaşı olduğunu kanıtlayan Pasaport Fotokopisi veya Naturalization belgesi

      Ben bu benim içi olan, toplam 4 evrakı ingilizceye çevirip, İngilizce asıllarını ve türkçe asıllarını ve ablamın Naturalization belgesini I-130 formu ekinde gönderdiğimde I-130 formu ile işim bitiyor diye anlıyorum.

      Doğru mu?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Ali Kartal
    • RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)

      @ashley hanım
      Bilgi paylaşımı için çok teşekkürler. Gönderilecek tüm evrakların İngilizce olması gerektiğini anladım.

      Peki bu ingilizceye çevirdiğimiz evrakların asıllarını mı USCIS göndermemiz gerekiyor. Yoksa asılları bizde kalıp, fotokopilerini göndermemiz yeterli mi?
      @crazycells

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Ali Kartal
    • RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)

      @crazycells cevaplar için teşekkür ederim.

      Bu aralar Kafam o kadar meşgul ki, baktığımı da görmüyorum. Lütfen kusura bakmayın söylediğiniz gibi evrak Fransızcay mış.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Ali Kartal
    • RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)

      @crazycells

      Çok teşekkürler. buradan gönderilecek evrakların ingilizceye çevrilmesi gerektiğini alamış oldum. 🙂

      Peki Evlilik cüzdanımız da isteniyor. Evlilik cüzdanında bilgiler Türkçe ve İngilizce.
      Evlilik cüzdanını bu hali ile eklememiz yeterli olur mu? Bunu tekrar ingillizceye çevirmeye gerek yok herhalde.

      Evllik Cüzdanı Örnek..jpg

      Ayrıca Sponsorumuz I-864 Formunu hangi aşamada dolduracak?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Ali Kartal
    • RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)

      @ashley
      @denizbilmez

      @Burhak
      @oprmngr

      Arkadaşlar cevaplar için çok teşekkürler.
      Kafama oturmayan bir kısım daha var.
      I-130 Formunu doldurduktan sonra, formun ekine kardeş olduğumuzu destekleyici ve bazı kişisel durumumuza ilişkin belgeler isteniyor.
      -Green Kart alacak kardeşin pasaport biyografi sayfası,
      -Evliliğe ilişkin evrakların fotokopileri, (Evlilik Cüzdanı)
      -ABD vatandaşının arasındaki aile ilişkilerini gösteren resmi belgeler. (Vukuatlı Nüfus Cüzdan Örneği Vb.)
      Bu istenen belgelerin İngilizce çevirilerini mi eklememiz gerekiyor yoksa belgelerin Türkçe orijinal hallerini eklesek yeterli olacak mı?
      Sağolsun Bu konuda @crazycells cevap verip, Türkçe olan bu formların İngilizceye çevrilmesi gerektiğini söylemişti.
      Ama Ben formun doldurulma şartlarına biraz göz attım. "Instructions for Form I-130 (PDF, 254 KB)" Bu eklerin Yabancı dilden İngilizceye çevrilmesi gerekliliğine ilişkin bir ibareye rastlamadım.
      I-130 formunu dolduran, en azından sizin adınıza dolduruldu. Bu evrakları İngilizceye çevirip mi eklediniz.
      @crazycells affına sığınarak, Emin olmak için size de bu soruyorum. Belki bu konuda bilgi sahibisinizdir.

      Cevap verirseniz çok sevinirim.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Ali Kartal
    • RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)

      @denizbilmez
      Merhaba.

      Bir soru sormak istiyorum

      Bende bu sürece yeni başlıyorum.
      Benimde ablam, benim adıma başvuru başlatacak.
      Sürecin sonunda green kart almaya hak kazanırsam eşim ve çocuklarımda benimle birlikte green kart almayı hak edecekler mi?

      sizin , eşiniz ve çocuklarınız varsa hepinizin green kart onaylanma süreci nasıl gelişti.

      Sizinle birlikte eşinizde aynı anda green kart alma hakkı kazandı mı?

      Başvuru başlatırken I-130 formunu sadece başvuru hakkı bulunan kişi için mi doldurup göndermiştiniz, yoksa tüm aile bireyleri için mi?

      Not: daha önce forumda başka arkadaşlara da sordum henüz cevabını alamadım.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Ali Kartal
    • RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)

      @ashley
      Merhaba.

      Bir soru sormak istiyorum
      (Eşimin ve benim green card serüvenimiz abimin vatandaşlık almasından sonra “kız kardeşim için de başvurayım” demesi ile başladı.) demişsiniz.

      Bende bu sürece yeni başlıyorum.
      Benimde ablam, benim adıma başvuru başlatacak.
      Sürecin sonunda green kart almaya hak kazanırsam eşim ve çocuklarımda benimle birlikte green kart almayı hak edecekler mi?

      sizin , eşiniz ve çocuklarınız varsa hepinizin green kart onaylanma süreci nasıl gelişti.

      Sizinle birlikte eşinizde aynı anda green kart alma hakkı kazandı mı?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Ali Kartal
    • Kardes kategorisinden, Ailece F4 Vizesine basvuru yapmak

      Merhabalar,
      Ablam ABD vatandasi, bana F4 vizesi için kardes kategorisinden basvuru yapacak. Esim ve cocuklarimi da yanimda goturecegim. I-130 formunu dolduruyoruz. Sadece benim adima mi I-130 formunu doldurmasi gerekiyor?
      Yoksa esim ve cocugum icin de ayri ayri I-130 formu dolduracak miyiz?
      Tesekkurler.

      Muslu Hukuk Bürosu Sorularınızı Cevaplıyor! içinde yayımlandı
      A
      Ali Kartal
    • RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)

      @crazycells
      Bu bilgiler için de teşekkürler.
      Bende İlk aşamadan ziyade ikinci aşamaya (NVC) geçtiğimiz süreçte İngilizce çeviri belgeler gerekir diye düşünüyordum. Şimdi afalladım. 🙂
      Uygulama böyleyse yapacak bir şey yok. İstenilen neyse o nu gerçekleştireceğiz.
      Ben şimdi Mahkemeden boşanma kararı alıp.
      Çeviri bürosuna gidip bu resmi boşanma kararını ve Nüfus Müdürlüğü veya E-devlet üzerinden aldığım Vukuatlı Nüfus Örneklerini İngilizceye mi çevirttireceğim?
      Vukuatlı Nüfus Örneği formatını düşününce, bu formatta nasıl çeviri yapıyorlar kafamda çok canlandırmadım.
      İstanbul da bu işler de deneyimli yeminli çeviri işleri yapan kişi ve kurum varsa yönlendirebilir misiniz?

      Evet Doğum belgesi Ablamın ABD vatandaşlığını kanıtlamak için gereken bilgiler arasında isteniyordu.

      Ablam daha sonra evlilik yaptığı için ABD vatandaşı oldu, o vakit doğum belgesi gerek olmadan sizin bahsettiğiniz “Naturalization” belgesini evraklar arasına eklememiz yeterli olacaktır diye anlıyorum.
      Doğum belgesine bu duruma da gereksinim varsa Türkiye den Vukuatlı Nüfus Örneğini de alıp bu belgeyi de İngilizceye çevireceğim diye anlıyorum. Buna gerek var mı?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Ali Kartal
    • RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)

      @crazycells
      Hangi belgelerin gerektiğine Verdiğiniz linkten ulaştım çok teşekkürler.
      Belgeleri yanlış hazırlamamak adına kafamdaki soruları netleştirmek için biri kaç sorum daha olacak.
      1 – Green kart alacak kişilerin şu anki ve önceki evliliklerine ait dokümanların fotokopileri isteniyor.
      Şuan ki evliliğim ikinci evliliğim olduğu için mevcut Aile(evlilik) cüzdanı fotokopisi ekleyeceğim. İlk evliliğime ait Aile cüzdanım yok ( mahkemeden boşamanın resmi olarak sonlandığına dair belgeyi almam yeterli olacak mı?)
      2- ABD Vatandaşı ablam ve benim aramda aile ilişkilerini gösteren belge (doğum belgesi) isteniyor.
      Bunun için ablam ve benin ayrı ayrı Vukuatlı nüfus Örneğini istenen belgeler arasına eklememiz gerekiyor mu? Yoksa sadece benim Vukuatlı Nüfus Örneği bilgimi eklemem yeterli mi?
      Vukuatlı Nüfus Örneğini E-Devlet üzerinden almak yeterli mi? Yoksa bizzat Nüfus Müdürlüğüne gidip kaşeli ıslak imzalı belge almamız mı gerekecek?
      3- ABD vatandaşı Sponsorun (Ablam) isteten belgeleri arasında Doğum belgesi isteniyor.
      Bu belge Türkiye den Ablam için alınmış Vukuatlı Nüfus Örneği mi oluyor.

      Ayrıca Boşanma ve Vukuatlı Nüfus Örnekleri için İngilizce çevirileri gerekli mi? Türkçe nüshalarını koymamız yeterli olacak mı?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Ali Kartal
    • RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)

      @crazycells
      cevap için teşekkürler.
      Sürece yeni başlıyorum takıldığım noktalarda sorularım olacaktır.
      Sorularıma cevap verirseniz çok müteşekkir olurum.
      Sürecin ilk aşamasında
      I-130 Formunda istenilen alanları eksiksiz doldurduktan sonra.

      Başvuru sahibi (ablam) ve benim, I-130 formunun ekinde göndermemiz gerek evraklar tam olarak nelerdir?

      1 – Ablamın ABD vatandaşlığını kanıtlayan kimlik vs. Türkiye doğumlu olduğu için TR nüfus müdürlüğünden alınmış kardeş olduğumuzu kanıtlayan Vukuatlı nüfus örneğini bu aşamada formun ekinde göndermeli miyiz?

      2 – Benim Vukuatlı Nüfus Örneğim. Pasaport ön nüshası. (Ayrıca eşim ve çocuklarım içinde Pasaport ön nüshaları) bu aşamada form ekinde gönderilmesi gerekli mi?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Ali Kartal
    • RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)

      Merhaba,
      Ablam ABD vatandaşı ve benim için I-130 formu vasıtasıyla Green Kart -F4 vize sürecini başlatacak.
      Vizesi konusunda deneyime sahip olmadığımız için kafamda sorular oluştu.
      İlk sorum şu şekilde;
      Ben evliyim ve 2 çocuğum var.
      Bu uzun zaman alan vize süreci sonunda (sanırım 13-15 Yıl gibi bir süreç) eğer F4 vizesi almaya hak kazanırsam.
      Benimle birlikte eşim ve çocuklarım da F4 vizesi almaya otomatikman hak kazanmış oluyor mu?
      Yoksa Ben Green Kart sahibi olmaya hak kazandıktan sonra. Eşim ve çocuklarım için F2A vize kategorisi ile onlara da ayrıca bir vize başvurusu mu yapmam gerekecek?

      Not: Bu başlığın konusu altında (1.sayfasında) F4 vizesinden ABD vatandaşının kardeşi, kardeşinin eşi ve çocukları da yararlanabilir diye bir ibare okudum. Bu yüzden kafamda bu şekilde bir soru oluştu.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      Ali Kartal
    • 1 / 1