@neo, içinde söyledi: DV2023 Sohbet Odası
@ALi-BaLanan-0 Telefondan çevirme işlemi ile veya online photo editleri ile çevirmeyi deneyin.
çenemin altında boyun tarafımda çok hafif gölge var sorun olur mu acaba (arkada gölge yok)
@neo, içinde söyledi: DV2023 Sohbet Odası
@ALi-BaLanan-0 Telefondan çevirme işlemi ile veya online photo editleri ile çevirmeyi deneyin.
çenemin altında boyun tarafımda çok hafif gölge var sorun olur mu acaba (arkada gölge yok)
@neo, içinde söyledi: DV2023 Sohbet Odası
@ALi-BaLanan-0 link üzerinden ölçülere uygun ayarlayabilirsiniz.
foto yan duruyor o sitede anlayamadım deli etti beni
Telefonun ön kamerasından uygun bi kaç fotoğraf çektim ama dv için düzgün boyutta ayarlayamadım foto düzenleyecek babayiğit var mı?
Telefonla çektiğim fotoğraf 72 dpi oluyor, photo tool ile düzelttiğimde 600x600 ve 300 dpi oluyor sorun olur mu ?
Telefonla çektiğim fotoğraf 72 dpi oluyor, photo tool ile düzelttiğimde 600x600 ve 300 dpi oluyor sorun olur mu ?
Ben kaldım kardeş ben kaldım
@Kaan-Türker, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
10 yıllık pasaport çıkarttım. Bu yıl ilk defa başvuracağım. Merak ettiğim şey. Başvurunun erken veya geç yapılması önemli mi? Acil cevaplarsanız sevinirim.
Tamamen şans. Ben ilk başvurumda sonlara doğru yaptım çıkmadı
@ihavedreamed, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
Fotoğrafta ufak sivilceleri yok etmiş fotoğrafcı sıkıntı olmaz sanirsam dimi
Sıkıntı olacağını sanmıyorum. Yönergelerde fotoğrafta yüz kısmına sakal saç filan eklemeyin, sakalı saçı yok etmeyin yazıyor ve resim olarak anlatmaya çalışıyor. Sivilce filan sıkıntı değil çok büyük bir şey yoksa
An itibari ile başvurumu yaptım İNŞALLAH gerçekten gitmek isteyen ben ve benim gibi kişilere çıkar.
@ALi-BaLanan-0, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
Place of birth'e bir arkadaş pasaportta ilçe yazsa bile ili yazacam demişti, başvuran arkadaşlar ilimi, ilçeyimi yazdınız acaba
UPP
Başvuru yapan arkadaşlar hangisini yaptı ilmi ilçemi ?
Place of birth'e bir arkadaş pasaportta ilçe yazsa bile ili yazacam demişti, başvuran arkadaşlar ilimi, ilçeyimi yazdınız acaba
Şu fotoğraf konusunda sıkıntı yaşıyorum. idphoto4you sitesinden ayarlıyorum fakat biometrik fotoda saçımı uzun çektirmiştim yeşil şeritleri çeneye ayarladığımda saçım daha üstte kalıyor bu konuda bilgisi olan var mı yada yardımcı olabilecek ?
@cüneyt-tarıkman, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
Arkadaşlar doğduğunuz yer sorusuna ısrarla kimlikte ne yazıyorsa yazın diyorsunuz ancak adamlar koskoca not düşmüş "Şehir" dışında kasaba,ilçe, mahalle vs .yazmayın diye.. Benim kimlikte şişli yazıyor . Ben nota istinaden Istanbul yazdım..
Normalde bende ilçe yazacaktım ama şehir yazayım o zaman SANLIURFA diye
@FreeMen, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
@ALi-BaLanan-0, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
Yüksek lisans yapıyorum. Yüksek Lisans terk seçeneğini mi işaretleyeyim, yanlış olmasın diye sormak istiyorum
Son aldığınız diploma ne ise onu işaretlemeniz en doğrusu. “Some graduate-level courses“ işaretlemeniz de sorun yaratmayacaktır hali hazırda yüksek lisans okuduğunuz için.
Teşekkür ederim. Biometrik fotoğraf çektirdim ve fotoğrafçıdanda aldım onun boyutunu 600x600 yapacağım, üstte 300Dpi şeklinde ibare yazılmış acaba 300 dpi ne anlama geliyor ?
Yüksek lisans yapıyorum. Yüksek Lisans terk seçeneğini mi işaretleyeyim, yanlış olmasın diye sormak istiyorum
Yüksek lisansa devam ediyorum. Some graduate-level courses bunu mu seçeyim yoksa üniversite diplomasını mı?
Başvuruda ikametimde olan yerimi yazayım yoksa şuan farklı yerde oturuyorum orayı mı yazayım fark eder mi?
@Nothing-Man, içinde söyledi: DV2021 Bekleme Odası
@ALi-BaLanan-0 Sorunuzun amacını anlamadım, red alan başvurudan mı bahsediyorsunuz ?
Bu sene hatalı bilgi girdim çıkmaz. Seneye başvurduğumda eğer çıkarsa sen geçen sene yanlış girmişsin deyip konsoloslukta red yermiyim onu sordum
@ALi-BaLanan-0, içinde söyledi: DV2021 Bekleme Odası
Geçmiş dönemde yapılan başvuruları daha sonrasındaki çekilişte gc kazanırsak konsolosluk görür mü?
Upp
Geçmiş dönemde yapılan başvuruları daha sonrasındaki çekilişte gc kazanırsak konsolosluk görür mü?