• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. ALi BaLanan 0
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 1
    • Konu 0
    • İleti 20
    • En İyi 2
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    ALi BaLanan 0 tarafından gönderilen iletiler

    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      @neo, içinde söyledi: DV2023 Sohbet Odası

      @ALi-BaLanan-0 Telefondan çevirme işlemi ile veya online photo editleri ile çevirmeyi deneyin.

      çenemin altında boyun tarafımda çok hafif gölge var sorun olur mu acaba (arkada gölge yok)

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ALi BaLanan 0
      ALi BaLanan 0
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      @neo, içinde söyledi: DV2023 Sohbet Odası

      @ALi-BaLanan-0 link üzerinden ölçülere uygun ayarlayabilirsiniz.

      foto yan duruyor o sitede anlayamadım deli etti beni

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ALi BaLanan 0
      ALi BaLanan 0
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      Telefonun ön kamerasından uygun bi kaç fotoğraf çektim ama dv için düzgün boyutta ayarlayamadım foto düzenleyecek babayiğit var mı?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ALi BaLanan 0
      ALi BaLanan 0
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      Telefonla çektiğim fotoğraf 72 dpi oluyor, photo tool ile düzelttiğimde 600x600 ve 300 dpi oluyor sorun olur mu ?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ALi BaLanan 0
      ALi BaLanan 0
    • RE: DV2022 Sonuç Odası

      Telefonla çektiğim fotoğraf 72 dpi oluyor, photo tool ile düzelttiğimde 600x600 ve 300 dpi oluyor sorun olur mu ?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ALi BaLanan 0
      ALi BaLanan 0
    • RE: DV2022 Sonuç Odası

      Ben kaldım kardeş ben kaldım

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ALi BaLanan 0
      ALi BaLanan 0
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @Kaan-Türker, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      10 yıllık pasaport çıkarttım. Bu yıl ilk defa başvuracağım. Merak ettiğim şey. Başvurunun erken veya geç yapılması önemli mi? Acil cevaplarsanız sevinirim.

      Tamamen şans. Ben ilk başvurumda sonlara doğru yaptım çıkmadı

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ALi BaLanan 0
      ALi BaLanan 0
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @ihavedreamed, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      Fotoğrafta ufak sivilceleri yok etmiş fotoğrafcı sıkıntı olmaz sanirsam dimi🙄

      Sıkıntı olacağını sanmıyorum. Yönergelerde fotoğrafta yüz kısmına sakal saç filan eklemeyin, sakalı saçı yok etmeyin yazıyor ve resim olarak anlatmaya çalışıyor. Sivilce filan sıkıntı değil çok büyük bir şey yoksa

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ALi BaLanan 0
      ALi BaLanan 0
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      An itibari ile başvurumu yaptım İNŞALLAH gerçekten gitmek isteyen ben ve benim gibi kişilere çıkar.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ALi BaLanan 0
      ALi BaLanan 0
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @ALi-BaLanan-0, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      Place of birth'e bir arkadaş pasaportta ilçe yazsa bile ili yazacam demişti, başvuran arkadaşlar ilimi, ilçeyimi yazdınız acaba

      UPP
      Başvuru yapan arkadaşlar hangisini yaptı ilmi ilçemi ?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ALi BaLanan 0
      ALi BaLanan 0
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Place of birth'e bir arkadaş pasaportta ilçe yazsa bile ili yazacam demişti, başvuran arkadaşlar ilimi, ilçeyimi yazdınız acaba

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ALi BaLanan 0
      ALi BaLanan 0
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Şu fotoğraf konusunda sıkıntı yaşıyorum. idphoto4you sitesinden ayarlıyorum fakat biometrik fotoda saçımı uzun çektirmiştim yeşil şeritleri çeneye ayarladığımda saçım daha üstte kalıyor bu konuda bilgisi olan var mı yada yardımcı olabilecek ?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ALi BaLanan 0
      ALi BaLanan 0
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @cüneyt-tarıkman, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      Arkadaşlar doğduğunuz yer sorusuna ısrarla kimlikte ne yazıyorsa yazın diyorsunuz ancak adamlar koskoca not düşmüş "Şehir" dışında kasaba,ilçe, mahalle vs .yazmayın diye.. Benim kimlikte şişli yazıyor . Ben nota istinaden Istanbul yazdım..

      Normalde bende ilçe yazacaktım ama şehir yazayım o zaman SANLIURFA diye

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ALi BaLanan 0
      ALi BaLanan 0
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @FreeMen, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      @ALi-BaLanan-0, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      Yüksek lisans yapıyorum. Yüksek Lisans terk seçeneğini mi işaretleyeyim, yanlış olmasın diye sormak istiyorum

      Son aldığınız diploma ne ise onu işaretlemeniz en doğrusu. “Some graduate-level courses“ işaretlemeniz de sorun yaratmayacaktır hali hazırda yüksek lisans okuduğunuz için.

      Teşekkür ederim. Biometrik fotoğraf çektirdim ve fotoğrafçıdanda aldım onun boyutunu 600x600 yapacağım, üstte 300Dpi şeklinde ibare yazılmış acaba 300 dpi ne anlama geliyor ?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ALi BaLanan 0
      ALi BaLanan 0
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Yüksek lisans yapıyorum. Yüksek Lisans terk seçeneğini mi işaretleyeyim, yanlış olmasın diye sormak istiyorum

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ALi BaLanan 0
      ALi BaLanan 0
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Yüksek lisansa devam ediyorum. Some graduate-level courses bunu mu seçeyim yoksa üniversite diplomasını mı?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ALi BaLanan 0
      ALi BaLanan 0
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Başvuruda ikametimde olan yerimi yazayım yoksa şuan farklı yerde oturuyorum orayı mı yazayım fark eder mi?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ALi BaLanan 0
      ALi BaLanan 0
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @Nothing-Man, içinde söyledi: DV2021 Bekleme Odası

      @ALi-BaLanan-0 Sorunuzun amacını anlamadım, red alan başvurudan mı bahsediyorsunuz ?

      Bu sene hatalı bilgi girdim çıkmaz. Seneye başvurduğumda eğer çıkarsa sen geçen sene yanlış girmişsin deyip konsoloslukta red yermiyim onu sordum

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ALi BaLanan 0
      ALi BaLanan 0
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @ALi-BaLanan-0, içinde söyledi: DV2021 Bekleme Odası

      Geçmiş dönemde yapılan başvuruları daha sonrasındaki çekilişte gc kazanırsak konsolosluk görür mü?

      Upp

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ALi BaLanan 0
      ALi BaLanan 0
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Geçmiş dönemde yapılan başvuruları daha sonrasındaki çekilişte gc kazanırsak konsolosluk görür mü?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ALi BaLanan 0
      ALi BaLanan 0
    • 1 / 1