• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. aimer
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 3
    • Konu 0
    • İleti 26
    • En İyi 6
    • Tartışmalı 2
    • Gruplar 0

    aimer tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2026 Mülakat Deneyimleri

      Selamlar herkese, 19.11.25 tarihindeki vize görüşmem onaylandı. Vize alan herkesi tebrik ederim. Gerçekten stresli bir gündü. Randevum saat 8 deydi. 8:15 gibi içeri aldılar. Tekrar sıraya girdim ve pasaportu verdim. Saat 8:45 falan oldu sonra verdiğimiz pasaport sırasına göre kapıdan içeri alıp X-ray'den geçtim. Herkesin bahsettiği uzun yoldan yaklaşık 50m vardı, yürüyüp sola dönüyorsunuz. İçeri girdikten sonra görevli memur hangi vize türü için geldiğinizi soruyor. Green Card deyince sol tarafta ödeme bölümü var oraya yönlendiriyor. Yine sıra bekliyorsunuz. Ödeme (330$) kredi kartı veya nakit yapılabiliyor. Sonrasında sıra numarası verip sağ tarafta oturup monitörü izleyip sıranızı takip edebilirsiniz diyor. Ne kadar çok kişi olsa da hızlı ilerliyor. Sıranız yandığında görevli gerekli evrakları sizden istiyor. Benden Diploma(Aslı-fotokopisi),Askerlik muafiyet belgesi, Hesap dökümü, Ustravel kaydı, Adli sicil kaydı arşivli, Aile nüfus kayıt örneği, Sağlık raporu, bu belgeleri istedi fakat bir tek doğum belgesi istemedi söylemedi de bende hiçbir şey demedim. Görüşmede olabildiğince ne soruyorsa kısa öz net cevaplar verdim ve üstüne bir şey eklemedim. Evrakları verdikten sonra size tekrar beklemenizi aynı sıra numarası üzerinden tekrar çağrılıcağınızı ve sol tarafta beklemenizi söylüyor. Sadece iki kabin çalışıyordu görüşme için geçtim sıra geldi. Önce merhaba faslı sonra sağ elinizi kaldırın diyor ve yemin metnini okuyor (Bu görüşmede sadece doğruları söyleyeceğime yalan beyanda bulunmayacağıma yemin ederim) gibi birşeydi sanırım. Sizde yemin ederim diyorsunuz. Sonrasında evraklara bakıp sorular soruyor. Bana nereye gideceğimi tanıdığın varmı diye sordu. Sonrasında ne iş yapacağımı ne yapmak istediğimi sordu. Burada hangi mesleği yaptığımı sordu ve geldik en civcivli yere ben bi an doğum belgesi soracak sandım ama askerlik belgesinden patladık. Bu belge nedir dedi askerlik muafiyet dedim. Neden barkodlu değil dedi. Bu arada askeri personel olduğum silah altında olduğumuz için bize e-devletten muafiyet belgesi çıkmıyor. Normal sivil vatandaş alabiliyor ama biz alamıyoruz onun yerine ben terhis belgemi götürmüştüm. Durumu izah ettim anlamadı. Geliyorum dedi ve gitti 5 dk rahat bekledim sonrasında Türk kadın görevli bir memurla geldi ve aynı şeyleri tekrar sordu anlattım yine ve bana göz kırptı (tamam ben hallederim anlamında heralde) döndü yabancı memura ingilizce anlattı olayı ve memur he tamam dedi ve kadın memur gittikden sonra bana döndü biraz bekleticem dedi. Monitöre döndü önündeki abartmıyorum 5dk yazı yazdı birşeyler yazıyor bana benim aklımdan bir yon şey geçiyor ne olabilir ne olabilir kafayı sıyırcam kaldımmı acaba diye düşünüyorum. Sonunda bana döndü ve tebrikler vizeniz onaylandı bir hafta içerisinde isteğiniz yerden pasaportunuzu alabilirsiniz dedi. Teşekkür ettim Kolay gelsin dedim ve arkamı döndüm bir baktım kalabalık herkes bana bakıyor ve okey işareti yapıyor elleriyle, sonunda aldım dedim. Tebrikler dediler insanlar, bende teşekkürler darısı sizin başınıza dedim ve ayrıldım oradan, geldiğiniz gibi aynı yoldan çıkıyorsunuz.

      61-64-66 numara alan insanlara çok teşekkür ediyorum eğer bu yazıyı okuyolarsa orada muhabbetleriyle güzel zaman geçirdik. Sizleri de tebrik ediyorum.

      Herkese iyi günler diliyorum. Teşekkürler

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      aimer
      aimer
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Merhabalar bir durum arz edeceğim. Belki arayan arkadaşlar için yardımcı olur. Farklı bir ülkede doğup oranın doğum belgesi gerekiyorsa direkt CİMER'e yazın. Dışişleri bakanlığına gönderiyor oradan doğduğunuz ülkedeki konsoloslukla görüşüp size mail yoluyla belgenizi veriyorlar. Kendiniz irtibata geçmeye çalışmayın yardımcı olmuyorlar resmi kanal yoluyla tebliğ edebiliriz diyorlar. (CİMER üç hafta içinde dönüş yaptı.)

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      aimer
      aimer
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @iibrahimd Bilgilerimi güncelledim. 08.10.2025 tarihinde mail geldi. Listeden de baktımda yaklaşık 25 kişi aynı güne randevu gelmiş. Bu normalmi eleyecekleri çok kişimi olacak demek acaba?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      aimer
      aimer
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @cttl Bugün Cidde Konsolosluğundan aradılar ve Hastanede oluşturulmuş bir belgenin olduğunu fakat bir fotokopisini gönderebileceklerini beyan ettiler. Bunun için en yakın nüfus müdürlüğüne dilekçe ile başvurmamı söylediler. Gerisini onlar halleder dedi. Bu yeterli olur sanırım.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      aimer
      aimer
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Cem-Çeliker 10:20'de kuyruğa girdim önümde 50-60 kişi vardı. 11:30 gibi sıra geldi bana

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      aimer
      aimer
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @aimer Bugün pasaportumu aldım. ANKARA VFS'den almayı tercih ettim. Randevu almanızı söylüyor gelen mailde ama kapısına gittiğinizde randevu işlemiyor. Soruyorlar ama insanların oluşturduğu sıra randevunun önüne geçiyor. Benim ki 10:30 daydı. Sıra bana geldiğinde saat 11:30'du. çok yavaş ilerliyor. Bir çalışan var ve sürekli insanların pasaportlarını arkadan alıp geldiği için yavaş, dışarıda birde Ankara'nın soğuğu fena

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      aimer
      aimer
    • 1 / 1