@dras tebrik ederim. Asıl talihli eşiniz idi galiba. Türkiye de ne iş yapıyor acaba?
2020DvWinner tarafından gönderilen iletiler
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Selda anladım hocam. Bol şanslar.
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Selda hanım bende öğretmenim ve meslekte 5. yılım. Merak ettiğim konu var. Meselâ size cıktı diyelim (insallah
) mülakatta orada ne iş yapacaksınız dediklerinde ne söylemeyi düşünüyorsunuz? Öğretmenlik yapmayı düşünüyorum demenin bizim için bir eksisi olabilir mi acaba? Çünkü denklik vs vs uzun süreç yada bence baya zor. -
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@yldrmmm az önce hem kardeşim hem benim için baktım. şuan yeniden giremiyorum. Google da dvlottery yazdıktan sonra gelen sayfada entrant status check e tıklayıp girdim.
-
RE: DV2020 Sonuç OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
entrant status check e tıklayın hemen geliyor sıkıntısız
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Google da entrant status check e tıklayınca hemen geliyor sıkıntı olmadan. ama üsttekine tıklayınca açılmıyor site
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@sadikcagan bende 55.000 kişinin toplamda o yıl verilecek vize sayısı diye biliyorum. Mesela örnekteki gibi anne yada baba kazandı 2 tane de çocukları var toplamda 4 kişi vize sayısından düştü mesela. Değil mi? @crazycells
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Hem kardeşim hem kendim için başvuru yaptım. Ruyamda sonuclara bakiyorum ve ikimize de çıkmış. Benim cn tam 30.000 kardeşiminkini tam hatırlamıyorum çünkü 2 binlerde idi ve karişik sayılardı

. Kendi kendime bana sıra gelmez diye üzülüyordum
. Umarım en çok gitmek isteyenlere çıkar
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@rhonster
Benimde akrabam var emekli oldu. O artık uzmandı o konuda
. Doktorlar da öyle inanın kanada da. Bence sorumluluk almak istemedikleri için kolay kolay iğne ilaç birşey vermiyorlar. hizmet kotu olsa da kanada fena değil ne diyeyim
abd de de aşırı sağlık ücretlerinden bahsediyorlar. -
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@rhonster Hocam ne diyebilirim ki? Çok haklisiniz kizmakta. Ama ben gördüğümü söylüyorum. Dedim zaten bizim ülkemizde olsa böyle bir durum yaşanmazdı diye. Ama maalesef Kanada da ki sağlık konusunda @Labrador haklı. Anlattığım olaya yüzde yüz şahit oldum.
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@suv2019 süpersin
. Umarım bu yıl olur. -
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@labrador Yaz aylarında gittim açıkçası
. Insulin direnci demişken cumartesi doktora gittim hap kullanıyorum şimdi
. Teyzem bir hafta hastanede kaldi Kanada da. Tertemiz ilgi super ama bilgi olduguna inanmadim acikcasi ben
. Iki hemsire geldi damar yolu acamadi da 3. hemsire geldi yapti. Dedim bizde olsa lisede saglik okuyanlar bile yapardi simdiye kadar. Kan da mikrop varmis. Kadincagiz geldi de Turkiye de ıyi oldu gitti. Acikcasi ben saglik derken maddi anlamda dedim. Hangi youtuberi izlesen kesinlikle saglik konusunun asiri oneminden bahsetmistir. Ha uyuşturucu küçük yaşta ilişki hamile kalmalar sana burada kesinlikle katılmıyorum. Yani kanada da vardır da amerika da olmadığına katılmıyorum eğer bunu kastediyorsan. Umarım dediğin gibidir amerika. Bende çok isterim. Sonuçta gitmek istediğimiz yer orası
. -
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@suv2019 Kaçıncı başvurun? Açıkçası ben geçen yıl büyük hayaller sonucu kazanamadığımı öğrendikten sonra bu yil çok fazla şaaapmiyorum
. Ha çıkmasını istemiyor muyum tabi ki cok istiyorum. Ama ihtimaller dahilinde kendimi frenliyorum bir yandan. -
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hcanbyrm Evet söylenenlere göre sağlık ve bireysel silahlanma ciddi durumlar. Amerika sohbetleri isimli youtube kanalında kadın dil kursundaki bir durumu anlatıyor. Öğrenci sınıfa silah ile gelmis ve lavaboya giderken öğretmen çantanı da yanında götür demiş. Birde diyor ki başlarda anlamamıştım ama öğretmenler her ders başlangıcında silahınız varsa görünmeyecek biryere koyun ders esnasında vs diye uyarıyor
. -
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Anladım. Yani açıkçası benim için şuan bulunduğum yerden daha iyi olacağı kesin. Amerika için önceliğim yoktu. Akrabalarim kanadada. Bir süre avustralya da yaşadım. Umarım kazanırsam kesinlikle yerleşeceğim her ne kadar gelirim Türkiye standartlarına göre iyi olsa da. Zaten sorun maddi değil yada gidince zengin olmak değil amaç
Az kaldı bakalım. -
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Labrador 3 defa gittim. 2 defa dil okulu için 1 defa turist vizesi ile. Dil okulu için 3 er ay kaldım.
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@SUV2019 kesinlikle haklisiniz. Minumum kaç puan olduğu önemli değil. Dediginiz gibi listening den en az 8 almanız puan açısından çok fark yaratıyor. Hesaplamada puanınız 450 ve üzeri ise şansınız var. Takıp ediyorsunuzdur mutlaka. Bu aralar puanlar 450 den aşağı düşmüyor bildiğim kadarıyla. Şahsen puanım tutsa kanada önceliğim ama maalesef. Burada bazı insanlar kanadayı kucumsuyordu bir aralar. Çok şaşırmıştım. Zira eğitim, sağlık, güvenlik vs. her açıdan amerikadan daha iyi olduğunu düşünüyorum.
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hcanbyrm emin misiniz green kart çekilişini kazandığınıza? 900 dolar mülakat ücreti istediler demissiniz yanlış anlamadıysam. Ucuz yırtmış olabilirsiniz
