• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Mustafa34
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    M
    • Profil
    • Takip Edilenler 15
    • Takipçiler 1
    • Konu 2
    • İleti 58
    • En İyi 28
    • Tartışmalı 5
    • Gruplar 0

    Mustafa34

    @Mustafa34

    40
    İtibar
    39
    Profil Görüntülemeleri
    58
    İleti
    1
    Takipçiler
    15
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Konum İstanbul

    Mustafa34 Takip etme Takip Et

    Mustafa34 tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      6 haziranda çıkarsa forumda kutlarız inşallah 😉

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      Mustafa34
    • RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) Asamalari

      @Sharm ben istanbuldan başvuru yaptım inşallah çıkar. ben kaynakçıyım ve makine mühendisliği mezunuyum yurt dışında mezun oldum Türkiye diplomamı onaylamadığı için mecbur kaldım katnakçı olarak çalışıyorum acaba hangi eyalet ve şehir tercih etmeliyim bu forumda yeniyimlütfen cvp

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Mustafa34
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Son 4 gün 👀👀🤲

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      Mustafa34
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @tanti cezalardan parayı buldular desene işlerine yarıyor başka bir açıklaması olamaz

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      Mustafa34
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @Mrbye tamam çok teşekkür ederim

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      Mustafa34
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Hadi bir hayal daha olurda çıkarsa bu süreçte bütün işlemleri bir firmayla mı yapmak daha mantıklı yoksa şahıs kendisi mi yapması daha iyi olur ne düşünüyorsunuz saygılar

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      Mustafa34
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @clourpoint tamam abim eyvallah çıkarsa yazacam sana adresini yolla sana tatlı ısmarlıyacam selam ve saygılar Kral

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      Mustafa34
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @ibrahimasar benim durumumda aynı abi denklik vermeyince imza yetkim olmuyor dolayısı ile makine mühendisi olarak çalışamıyorum 3 sene yabancı mühendis olarak çalıştım baktım imza yetkisi yok şirket devlet hibesi almak için başka mühendise ihtiyaç duyuyor çıkmak zorunda kaldım ve katnakçı olarak çalışıyorum İngilizce ve almanca var ama tek başına bunlarda işe yaramıyor Türkiyeye bu mağduriyete intihar edenler oldu kimseden çıt çıkmadı özel üniversiteler boş kalmasın dışarıya para gitmesin diye böyle bir şey yaptılar oysa avrupada okumak ücretsiz ve ben Avrupa Birliği başarı bursu ile okudum ağlarmısın gülermisin inan bende bilemiyorum

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      Mustafa34
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @thestars Benim durumum inanki herkesten farklı ben makine mühendisliği mezunuyum yurt dışında okudum gitmeden YÖK yüksek öğretim kurumu denklik var gidin okuyun dediler üstelik burs verdiler gidip okudum Avrupa Birliği başarı bursu ile Türkiyeye döndüğümde diplomayı onaylatmaya gittim dediler ki diploma denkliği kaldırıldı üstüme kaynar sular döküldü benim gibi 60000 mezun ve mağdur var ve ben şimdi katnakçı olarak çalışıyorum dalga geçen mi dersin dışlayan mı dersin bendeki çileyi ve ezikliği ne sen sor ne ben söylim

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      Mustafa34
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @MuratUsa sanayi ve tershane ağırlıklı bir eyalet ve şehir tercih etmek lazım araştırıyorum bakalım hayırlısı

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      Mustafa34

    Mustafa34 tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @Rhonster Green kart hemen elimize ulaşmiyacagina göre baya kalmak gerekecek buda yüklü bir para gerektiriyor sanirim

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      Mustafa34
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @Rhonster bankada 3 kişi için baya bir yüklü para göstermek gerekiyor bu sıkıntılı😔

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      Mustafa34
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Amerikada yaşayanlara bir sorum var amerikada kaynakçı olarak çalışan varmi aranızda bu meslekte para kazanma durumu nasıl hangi eyalet ve şehir daha iyi bir tercih olur?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      Mustafa34
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Merhaba bu sene hem kendi adıma hemde eşim adına Green karta başvuru yaptım inşallah çıkar ama aklıma takılan bir şey var
      Eşime çıkarsa ve o gelmek istemezse ben gelebiliyormuyum yoksa gelmesi mecburi mi ilk etapta eşim ve çocuğumla gelmek zor olur bu konuda bilgisi olan var mı acaba şimdiden teşekkür ederim

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      Mustafa34
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @kaanvercetti çok ama çok teşekkür ederim

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      Mustafa34
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @lopsuzaydo aynen tereddüte kaldım burada ki gibi bazı yerlerde yasaklara alıştık emin olmak için sorayım dedim teşekkür ederim

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      Mustafa34
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @Arthur-Morgan teşekkür ederim

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      Mustafa34
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Arkadaşlar Green kart 1. başvuru malum çıkmadı bu sene yine başvuru yapacam aklıma takılan bir soru var resim çektirirken eşim tesettürlu resim cektirirsem sıkıntı olur mu çekilişte daha önce tecrübeli arkadaşlar var mı yani açık saçla resim çekmez nasıl bir yol izlemeliyim

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      Mustafa34
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @crazycells çok teşekkür ederim abi

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      Mustafa34
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @mustafaceleby ohhhh çok şükür, tebrik ederim abi hayırlı uğurlu olsun inşallah Rabbim bahtını yolunu açık eylesin, benim yaş 35 oyle bir paylaşım görünce bunalıma girdim yaa tekrar teşekkür ederim selam ve saygılarımla

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      Mustafa34