Son 29 gün. Umarım, gerçekten hak eden ve isteyen, kalbi yüreği güzel arkadaşlara çıkar.
Herkese şimdiden bol şans diliyorum.
Cihangir Namlı
@Cihangir Namlı
Cihangir Namlı tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bugün, bu başlıkta etkileşim olmamış. Gün bitmeden yazayım. İyi geceler herkese

-
RE: Houston'a gidenler, gitmek isteyenler, olumlu olumsuz yönlerini tartışalımTexas içinde yayımlandı
@semavi teşekkür ederim Kadir abi :))
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
An itibariyle sıraya girdim

-
RE: DV2022 Sonuç OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ayvalik10 teşekkür ederim. Umarım isteyen herkese çıkar ve yeni hayatlarında şans onlarla olur.
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Tekrardan buralardayız. Herkese selamlar.
-
RE: Houston'a gidenler, gitmek isteyenler, olumlu olumsuz yönlerini tartışalımTexas içinde yayımlandı
@B-family Merak ettim. greencard'ı hakettiniz mi?
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Her şeyin tamam olmasına sadece 1 şey kaldı.

-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@ayvalik10 aslında evrak listesi vb konular forumda var ama ds-160 formunu sorun olarak görüyorum.
Cihangir Namlı tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: 2023 B1/B2 Vize Randevu Tarihleri DurumuZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@selamibasaran teşekkür ederim. Bu forumda Rushvisasnow adında birisi var, randevuları öne çekmede ücretli yardımcı oluyormuş. Ben numarasına mesaj attım fakat cevap alamıyorum. Ulaşabilen var mı acaba
-
RE: 2023 B1/B2 Vize Randevu Tarihleri DurumuZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
merhaba, vize başvuru hizmetleri sayfasında hesap oluştururken, henüz tamamlamadığım ds160 formunun numarasını girmem isteniyor. ds160 form numarasını girdiğim zaman randevu tarihine kadar düzenlemeye devam edebilir miyim? acil cevap lütfen. şimdiden teşekkürler
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Türkiye saati ile yarın saat kaçta açıklanıyor acaba
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Yine geldik bakalım kürkçü dükkanına

-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@sonar bu forumun şakalaşma yeri olduğunu bilmiyordum. Kusura bakmayın. Haddimi de bildim bilginize.
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hadi-BE bu espriler size ne kazandırıyor? Beni nerden tanıyorsunuz da, sorumun altına milletin güleceğini sandığınız prim kasmaya çalışan yorum yapıyorsunuz? Ben bu foruma konular hakkında bilgi almak ve sorulan sorulara(biliyorsam) cevap vermek için giriyorum. Size de tavsiyem öyle tanımadığınız insanların sorularına falan espri yapıp prim kasmak isterseniz ekşi sözlük var. Buraları meşgul etmeyin. Çünkü bir sürü bilmeyen ve soru cevap arayan insan bu siteye geliyor.
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Merhaba
Eşim ve ben 2 başvuru yaptık. İkimize de çıkarsa nasıl bir yol izlemeliyiz? -
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Tekrardan buralardayız. Herkese selamlar.
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@ibrahimasar şöyle birşey de var; ben amerikaya gidip dönmek istemesem zaten yatırımcı veya girişimci vizelerine gayrimenkullerimin değeri yetiyor da artıyor bile. Ama danışmanımın bu cevabı uygun görmesi de bir yandan düşündürüyor
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@LordBolton yurtdışına gitmedim. İnşaat şirketi ortağı ve yöneticisiyim. Konut binaları yapıyorum. Ayrıca 1 tane de sahibi olduğum mağazam var. Ayrıca abdye tek gideceğim ailem türkiyede kalacak. Büyük oğlum okula gidiyor. Tüm bunları belgeleyip dosyama koysam yine de avrupaya gitmediğim için elenir miyim? Tşkler