• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. cafer mokar
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 1
    • Konu 2
    • İleti 113
    • En İyi 42
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 0

    cafer mokar

    @cafer mokar

    102
    İtibar
    157
    Profil Görüntülemeleri
    113
    İleti
    1
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    cafer mokar Takip etme Takip Et

    cafer mokar tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: Amerika'da Green Cardla Yaşayanların Tecrübeleri

      Ozellikle Turkiye'den gelen arkadaslara tavsiye niteliginde olacak bu,

      Burada hep bana hep bana yok kardeşim. Burada kazan kazan mantigi var ve bu her yerde.

      Birisiyle sohbet ederken bile bu geçerli, eger karsindaki adam birseyler verip o sohbetten birseyler alamiyorsa, seninle sohbeti bile keser.

      Her alanda, is yaparken, gezerken, tozarken bu mantikla hareket etmenizi öneririm. WIN WIN.

      Bunun haricinde Turkiyedeyken hep duydugum, "Amerikada paran yoksa bir hicsin." Yalan.

      Eger sen dogru zamanda dogru yere gitmeyi bilirsen Amerika'da ki imkanlarin %1'ini dahi bulamazsin Turkiye'de.

      Birde son olarak, eger DURUST bir insansan sana burada acilmayacak kapi yok!

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      cafer mokar
      cafer mokar
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Arkadaslar Merhaba,
      Bugun itibariyle 2 yıl sonunda vize görüşmemi tamamlayıp vize onayımı almış bulunmaktayım.
      Zorlu bir süreç oldu ama mutlu sonla bittiği icin sevinçliyim. 🙂
      Kısaca deneyimlerimi de sizinle paylaşmak isterim;
      Randevum 08:45'de idi. Ben 08:40'da konsolosluğa girişimi yaptım. Girerken Covid-19 ile alakalı formu doldurup teslim ettim. Ardından iceriye girişimi yaptım.
      Girdikten sonra hemen girişteki bankodan pasaportum ile girişimi yaptılar ve sıra numarası verdiler. 5 dk. bekledikten sonra cagirildim ve Pasaportum, 1 adet fotograf, evlilik cüzdanım, Nüfus kayıt ornegi, IRS formu ve Adli sicil kaydım istendi ve ardindan beklemeye geçtim. Yaklaşık bir 10dk. sonra konsolos tarafından cagirildim ve bilgilerin doğruluğuna yemin ettikten sonra parmak izlerim alindi. Sonrasında konsolos, esimle nerede ne zaman tanistigim, çocuğumun nerede doğduğu, suan nerede yasadigimiz ve amerikada nerede yasamak istediğimizi sordu. Bunları cevaplandıktan sonra vizemin onaylandigini ve 5 is günü içersinde pasaportumun postalanacagini söyledi ve konsolosluktan ayrıldım.
      Acikcasi bu kadar kısa geçeceğini tahmin etmiyordum. Toplamda 25-30 dakika belki sürmüştür.

      Şimdiden mülakata girecek arkadaslara ya da bu yolun henüz başındaki arkadaslara başarılar diliyorum. Hersey gönlünüzce olsun.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      cafer mokar
      cafer mokar
    • RE: Amerika'da İş Arama Süreci ve Tavsiyeler

      Merhaba arkadaslar,

      4 ay once Amerikaya geldim ve bu sitedeki bilgilerden oldukça faydalandım. Ornegin Upwardly Global ile bu sitede tanistim ve iyi ki de tenistim.
      Herkese muhakkak tavsiye ediyorum. Bu kurulusdan aldiginiz yardimi Turkiye'de babanizin oglundan alamazsınız. Herseyinizle detaylıca ilgileniyorlar ve is bulma surecinde size çok şey katıyorlar. Ücretsiz olarak verdikleri bir çok eğitim de cabası. Bu siteyi keşfetmeme yardimci olan forum arkadaslarımızdan da allah bin kere razı olsun. Belki hala is bulamadım ama çok kez interview yaptım ve is bulmaya her gecen gun daha da yaklastigimi hissediyorum.

      İş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
      cafer mokar
      cafer mokar
    • RE: Memurluk mu Amerika mı?

      "Yasamak icin bir nedeni olan, her turlu nasilina katlanır." der, Friedrich Nietzsche.

      Eğer bir nedenin varsa, Amerika'ya da gidilir, Fizan'a da...

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      cafer mokar
      cafer mokar
    • RE: Amerika'da Ehliyet Almak

      Merhaba arkadaşlar,

      Geçtiğimiz hafta direksiyon sınavına girip ehliyetimi aldım. Direksiyon sınavı hakkında biraz bilgi vermek istiyorum. Öncelikle Türkiye’de kurallara uyarak araba kullanan birisinin en ufak tereddüt bile etmeden girip %100 ile çıkabileceği bir sınav. 🙂
      Öte yandan, Türkiye’de pek dikkat edilmeyen sinyal vermemek, trafik levhalarına uymamak gibi alışkanlıklarınız varsa sizin için zor olabilir.:)

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      cafer mokar
      cafer mokar
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Bende bugün itibariyle Documentarily QUALIFIED yazısını aldım. Darısı tüm bekleyen arkadaşların başına.
      Mülakat tarihi alan arkadaşlar yaklaşık kaç gün içersinde gönderiyorlar tarihi???

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      cafer mokar
      cafer mokar
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Tebrik eden herkese çok teşekkürler.
      Bu süreç boyunca başta @crazycells olmak üzere kafama takılan sorulara yardımcı olan herkese ayrıca minnettarım. Varolun.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      cafer mokar
      cafer mokar
    • RE: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      @BelmaSarvan benimde SSN gelmedi tam bir ay oldu geleli ve günlerdir aradigimiz ofis'e bugun zor bela ulaştık(nasıl oldu bizde anlamadık valla).
      DS-260 formunda işaretlememe ragmen onlara hicbirsey gitmemiş yani sıfır islem.
      Araligin 29'una randevu verdi başvuru icin ondan sonra da 3 hafta gelme suresi derken en az 1,5 ay daha bekleyeceğim.
      Bence sizde hiç vakit kaybetmeden sabah aksam düşürene kadar arayın ofisi hatta 2-3 telefonla birden arayın. 🙂

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      cafer mokar
      cafer mokar
    • RE: Amerika'ya gitme sebepleriniz ?

      Amerika'ya gelmek icin 1 milyon sebep sayılabilir. Ve geldikten sonra donmek icin ise tek sebep memleket ozlemi. İstersen bok çukurunda yasamış ol, yinede özlüyorsun.

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      cafer mokar
      cafer mokar
    • RE: Amerika'da Ehliyet Almak

      Bende Ohio'da ehliyet sınavına girdim arkadaşlar gayet kolay. Sınav soruları olan uygulamalar var, indirin ve biraz pratik yapın her türlü geçersiniz.

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      cafer mokar
      cafer mokar

    cafer mokar tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: Amerika'ya gitme sebepleriniz ?

      Amerika'ya gelmek icin 1 milyon sebep sayılabilir. Ve geldikten sonra donmek icin ise tek sebep memleket ozlemi. İstersen bok çukurunda yasamış ol, yinede özlüyorsun.

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      cafer mokar
      cafer mokar
    • RE: Amerika'da Yaşanacak Eyalet ve Şehrin Seçimi

      Artik forumlarinda bir esprisi kalmadı galiba. Herkes herseyi chatgpt'ye soruyor olsa gerek 🙂

      Eyaletler içinde yayımlandı
      cafer mokar
      cafer mokar
    • RE: Amerika'ya Evcil Hayvan Götürmek

      Arkadaslar,
      Amerikaya köpeğimi getirmek istiyorum fakat benim turkiyeye gitme şansım yok.
      Bu hizmeti veren yerler var mi güvenilir?

      Yolculuk içinde yayımlandı
      cafer mokar
      cafer mokar
    • Turkiye'den Amerika'ya Urun göndermenin yolları?

      Merhaba,

      Bu konuda başlık varmi bilmiyorum ama benim sorum;
      Amerika'da satisini yapmak istediğim ürünleri, Turkiye'den getirtmenin en ucuz yöntemleri nelerdir?
      Ornegin: 20-30 koli

      Bu isi yapan veya bilgisi olan yardimci olursa sevinirim.

      Alışveriş ve Mutfak içinde yayımlandı
      cafer mokar
      cafer mokar
    • RE: Memurluk mu Amerika mı?

      "Yasamak icin bir nedeni olan, her turlu nasilina katlanır." der, Friedrich Nietzsche.

      Eğer bir nedenin varsa, Amerika'ya da gidilir, Fizan'a da...

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      cafer mokar
      cafer mokar
    • RE: Amerika'da ikinci el araba almak

      @semavi bende ayni kafadayım. cizikmis, rengi solmusmus, koltuğu delikmiş bunlar benim icin çok da onemli degil.
      benim icin motor'da yürüyen aksamda sikinti olmasın yeter.
      O mantikla arac bakiyorum zaten ve arabaya da çok para vermek istemiyorum öyle marka model takıntım da yok.

      Bakalim artık, umarım temiz birsen denk gelir. Acelem yok zaten temiz gibi duranlara teklifimi yapıp kenara çekiliyorum. Denk gelen olursa alacağım.

      Tesekkurler yanitlariniz icin.

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      cafer mokar
      cafer mokar
    • RE: Amerika'da ikinci el araba almak

      @semavi birde araci ekspertiz'e sokmak en garanti yol olur degil mi? daha sonra suprizlerle karsilasmamak adına
      Ya da, kardesim sen benim ilk sayfada yazdiklarimi yap sikinti yoksa devam et mi dersin?

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      cafer mokar
      cafer mokar
    • RE: Amerika'da ikinci el araba almak

      @semavi ustad ben genelde Facebook marketplace kullaniyorum. bunun haricinde onerebilecegin site var mi?

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      cafer mokar
      cafer mokar
    • RE: Amerika'da ikinci el araba almak

      @semavi ben amerikanin belkide en bilinmeyen eyaletinin kucuk bir sehrinde yaşıyorum 🙂

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      cafer mokar
      cafer mokar
    • RE: Amerika'da ikinci el araba almak

      @semavi dealer'dan şaşma mi diyorsunuz?

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      cafer mokar
      cafer mokar