Sanki unutulmuş gibi... Kızar mısınız bilmiyorum ama bence pasaport zorunluluğunun başvuru ücreti 1$ değil de 100$ hatta 1000$ olmalı. Gereksiz kişiler zevk olsun diye başvuru yapmaz. Gerçekten ihtiyacı olanların kazanmasını istiyorum, ben de dahil. Düştüğümüz durum hiç iyi değil ama tv de öyle anlatıyor ki yandaş medya sanki günlük gülistanlık bir yerdeymişiz gibi...
JesusBeliever
@JesusBeliever
JesusBeliever tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: Amerika'da Bilgisayar ve ya Telefon Tamir Teknisyeni Olarak ÇalışmakBilişim Teknolojileri içinde yayımlandı
@iamadmr öğrenemedim hocam, ancak kısıtlı bilgiler var nette. ATLAS diye Apple in bir platformu var ama sanırım buraya ancak Apple çalışanları üye olabiliyor. Bu sertifika gerçekten çok değerli bir yolunu bulup sahip olmalıyız.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@erdibey yerinde bir tespit.
JesusBeliever tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: Kargo konusunda destek?Alışveriş ve Mutfak içinde yayımlandı
@BerkanCaliskan, içinde söyledi: Kargo konusunda destek?
Hocam selam aynı şeyi bende yaptıracaktım sonra vazgeçtim. Bir firma çıkmıştı en son Türkiye içerisinden süreci yönetebiliyorsun ve daha kapsamlı diye hatırlıyorum. Fakat ücreti de ona göre biraz daha tuzlu hatta 2 katı olması lazım. Senin için hatırlamaya çalışacağım ama interneti yoklarsan bulursun diye tahmin ediyorum.
Bildiğim kadarıyla tr de kanunen yasak hocam.
-
RE: Kargo konusunda destek?Alışveriş ve Mutfak içinde yayımlandı
Yardımcı olabilecek bir üyemiz var mı?
-
Kargo konusunda destek?Alışveriş ve Mutfak içinde yayımlandı
Merhaba,
Genetik-dna testi yaptırmak ve hangi milliyetlerin genlerini taşıdığımı öğrenmek istiyorum. Bu hizmeti sunan bir firmayla görüştüm ancak tr ye test kiti göndermediklerini söylediler. Bu kiti alıp bana kargolayacak bir üyemiz var mı acaba? Reklam olarak algılanır düşüncesiyle firmanın adını paylaşmadım. İyi forumlar… -
RE: Amerika'da Bilgisayar ve ya Telefon Tamir Teknisyeni Olarak ÇalışmakBilişim Teknolojileri içinde yayımlandı
@iamadmr öğrenemedim hocam, ancak kısıtlı bilgiler var nette. ATLAS diye Apple in bir platformu var ama sanırım buraya ancak Apple çalışanları üye olabiliyor. Bu sertifika gerçekten çok değerli bir yolunu bulup sahip olmalıyız.
-
RE: Amerika'da Bilgisayar ve ya Telefon Tamir Teknisyeni Olarak ÇalışmakBilişim Teknolojileri içinde yayımlandı
@mnamiz detay biliyorsanız yönlendirebilir misiniz beni rica etsem?
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@erdibey yerinde bir tespit.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Çok uyardılar, aslında olacağı belliydi. Bazen bazı olaylar "geliyorum" diyor...
-
RE: Amerika'da Bilgisayar ve ya Telefon Tamir Teknisyeni Olarak ÇalışmakBilişim Teknolojileri içinde yayımlandı
@Programmer, içinde söyledi: Amerika'da Bilgisayar ve ya Telefon Tamir Teknisyeni Olarak Çalışmak
Amerika'da genellikle bilinen ve güvenilir olarak kabul edilen CompTIA A+ sertifikasını alabilirsen çok daha kolay iş bulabilirsin. CompTIA A+ sertifikasını araştırmanı öneririm. Bilgisayar teknisyeni olarak çalışmak isteyenlerden bu sertifika istenebiliyor. Hatta tercih sebebi olabilir. Bir de Mac bilgisayarlar için de Apple Certified Macintosh Technician (ACMT) sertifikası var. Bu ikisini araştır, şimdiden çalışmaya başla.
Acaba TR de var mıdır bununla ilgili yetkili kurs merkezi.? Bi araştırayım...
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Sanki unutulmuş gibi... Kızar mısınız bilmiyorum ama bence pasaport zorunluluğunun başvuru ücreti 1$ değil de 100$ hatta 1000$ olmalı. Gereksiz kişiler zevk olsun diye başvuru yapmaz. Gerçekten ihtiyacı olanların kazanmasını istiyorum, ben de dahil. Düştüğümüz durum hiç iyi değil ama tv de öyle anlatıyor ki yandaş medya sanki günlük gülistanlık bir yerdeymişiz gibi...

