@ayvalik10 Yok hocam aman aman sen beni yanlış anladın
Ne dayanağım var ne de bilgim. Gördüğüm kadarı ile benden çok daha bilgilisiniz. Ben sadece sıradan kendimce bir yorum yaptım. Fakat bu konuşmanızla beni de sevindirdiniz açıkçası. Umarım dediğiniz gibi olur. Benim çocukluğumdan beri hep hayalimdi gitmek. 18'imde bir kaç kere denedim olmadı. Şimdi evlendim pasaportumu da cebime koydum hatta geçen hafta ilk defa yurt dışına da çıktım. Şuan tek isteğim çocuğum olmadan önce güzel bir yaşam ve konfor alanı hazırlamak.
BerkanCaliskan
@BerkanCaliskan
BerkanCaliskan tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@bulut O yüzden açılırsa bu sene şans faktörü biraz daha olur gibi %10-%20 bile olsa o şans biraz daha artacak. İnsanlar standart olarak açıldığı ve kapandığı tarihi biliyordu. Çok takip etmeyen öylesine başvuran insanların haberi olmazsa ve kısa süreli açık kalırsa başvuramayacak. Örnek 1 milyon başvuru mu alıyor belki 800 bin alacak. Pasaport şartı ile başvurmayı koyarlarsa bir tık daha artacak. Bakalım hayırlısı, ben açıkçası DV2027'den önce 2026 kazananlarının vizelerini almalarını istiyorum umarım herkesin gönlünce olur. DV olmazsa da biraz EB-3 skilled'i yoklayacağım.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Sea Her şeyi geride bırakıp sıfırdan bir hayat kurma hayali. Tamamen bunun ile yanıp tutuşuyorum, umarım şans yüzümüze güler ve çilekeş bir şekilde adımımızı atarak yeni hayatımız için çaba gösteririz. Bazen insan her şeyden kaçmak ister ya, işte o konumdayım.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Coestar Umarım bir gelişme olur da o hayali önce siz sonra ardınızdan biz gelerek yaşarız. Umudunuzu yitirmeyin.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@iamadmr Bence de pas geçecek gibi gözüküyor. Bu saatten sonra aktif etmezler. Zaten bir kaç aya DV2028 zamanı gelecek, açarlarsa tabii.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
İlk mesajımı yazayım o halde, realist açıdan bakarsak çıkmayacak fakat o hissi hayalleri kurmak bile bir genç için müthiş duygular. Umarım cumartesi günü sevinç ile bir mesaj daha atarım buraya. Yakından takipliyorum herkesi, hepinizin gönlünce olsun efendim.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Sea Hayat şartları ve istekler. Hayallerim var ve bu şartlarda olacağını düşünmüyorum. Bir de çocukluktan beri Amerika'nın doğası bile çok hoşuma gidiyor. Mesela kaç kişi Utah'a gitmek ister? Ben orada imkanım olursa bir süre yaşamayı bile istiyorum. Umarım herkesin gönlüce olur. Cumartesi bir hayal kırıklığıyla oturacağız. Realist düşünmek lazım.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Kafa karışıklığı olmaması adın siliyorum olumsuz bir görsel değildi sadece USA içerisinde greencard başvurusu yapmak yerine kendi ülkelerinden başvurmaları gerektiğine dair olan yasa ile alakalıydı.
BerkanCaliskan tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: Kargo konusunda destek?Alışveriş ve Mutfak içinde yayımlandı
Hocam selam aynı şeyi bende yaptıracaktım sonra vazgeçtim. Bir firma çıkmıştı en son Türkiye içerisinden süreci yönetebiliyorsun ve daha kapsamlı diye hatırlıyorum. Fakat ücreti de ona göre biraz daha tuzlu hatta 2 katı olması lazım. Senin için hatırlamaya çalışacağım ama interneti yoklarsan bulursun diye tahmin ediyorum.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Onur-AKYILDIZ Değerli ve kıymetli bilgiyi bize aktardığınız için teşekkür ederiz.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@bulut O yüzden açılırsa bu sene şans faktörü biraz daha olur gibi %10-%20 bile olsa o şans biraz daha artacak. İnsanlar standart olarak açıldığı ve kapandığı tarihi biliyordu. Çok takip etmeyen öylesine başvuran insanların haberi olmazsa ve kısa süreli açık kalırsa başvuramayacak. Örnek 1 milyon başvuru mu alıyor belki 800 bin alacak. Pasaport şartı ile başvurmayı koyarlarsa bir tık daha artacak. Bakalım hayırlısı, ben açıkçası DV2027'den önce 2026 kazananlarının vizelerini almalarını istiyorum umarım herkesin gönlünce olur. DV olmazsa da biraz EB-3 skilled'i yoklayacağım.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@falsepoet Hocam selam mülakata tabii değilim de sadece meraktan soruyorum. Diploma aslı yerine e devlet çıktısı yeterli oluyor mu?
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Kafa karışıklığı olmaması adın siliyorum olumsuz bir görsel değildi sadece USA içerisinde greencard başvurusu yapmak yerine kendi ülkelerinden başvurmaları gerektiğine dair olan yasa ile alakalıydı.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Keremtk Öncelikle hayırlı uğurlu olsun. Sanırım EB-2 olarak güncelleme yapacaksınız biraz bakındım son mesajlarınıza. Kesinlikle tecrübelerinizi ve ne kadar maliyet ile bu işi kapattığınızı duymak isterim. Belki bizlere de ön ayak olursunuz. Texas Houston'ı bende biraz araştırdıktan sonra çok makul bir yer olarak gördüm. Özellikle kendi alanımda (IT) işleri de var gibi görünüyor.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Coestar Umarım bir gelişme olur da o hayali önce siz sonra ardınızdan biz gelerek yaşarız. Umudunuzu yitirmeyin.
-
RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Cardİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Selamlar EB-3 Skilled başvurusunu IT olarak yapıp kendi alanı üzerinden giden var mı? Sanırım genel olarak unskilled'a başvuruluyor, söylediğim alanda sponsor bulmak firma aracılığı ile bile imkansız gibi.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@T-C-Kubilay-Dikici Bu pasaport fotoğraf olayını ben tam anlayamadım bunun için bir standart belirlediler mi? Misal tarayıcıdan tarayıp yüklemek gibi.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ayvalik10 Yok hocam aman aman sen beni yanlış anladın
Ne dayanağım var ne de bilgim. Gördüğüm kadarı ile benden çok daha bilgilisiniz. Ben sadece sıradan kendimce bir yorum yaptım. Fakat bu konuşmanızla beni de sevindirdiniz açıkçası. Umarım dediğiniz gibi olur. Benim çocukluğumdan beri hep hayalimdi gitmek. 18'imde bir kaç kere denedim olmadı. Şimdi evlendim pasaportumu da cebime koydum hatta geçen hafta ilk defa yurt dışına da çıktım. Şuan tek isteğim çocuğum olmadan önce güzel bir yaşam ve konfor alanı hazırlamak.