Arkadaşlar herkese merhaba,
Ben de az önce mülakattan çıktım ve sizleri bilgilendirmek istedim.
Benden pasaport, iki adet fotoğraf, diploma aslı ve fotokopisi, banka hesap dökümü ve sağlık raporu istediler. Belgeleri teslim ettikten sonra görüşme için tekrar sıra numaramın yanmasını bekledim.
Mülakat sırasında daha önce başka bir ülkede yaşayıp yaşamadığım soruldu. Ben daha önce Amerika’da bulunduğum için orada ne amaçla bulunduğumu da sordular. Bunun dışında çok fazla soru yöneltilmedi.
Sağlık raporum henüz hazır olmadığı için bunu eksik evrak olarak not aldılar. Ayrıca DV vizelerindeki mevcut duraklama (pause) nedeniyle süreci beklemem gerektiği söylendi.
Umarım bekleyen herkes için süreç olumlu sonuçlanır. Herkese bol şans diliyorum.
