Görevli bana oturum izninizi gösterir misiniz dedi. Ben de vize üzerinde "permanent resident" yazısını görebilirsiniz dedim problem yapmadı.
gizlikodlar
@gizlikodlar
gizlikodlar tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk girişYolculuk içinde yayımlandı
-
RE: DV (Green Card) Çekilişinin Durdurulma Kararı (Aralık 2025)Gündem içinde yayımlandı
@proahmet ABD hükümetinin Green Card süreçleriyle ilgili olarak, yetki alanına giren hemen her noktada daha sıkı bir inceleme ve denetim eğilimine girdiği görülüyor. Özellikle ülke içindeki göçmenlik işlemlerinde (USCIS tarafı) bu yaklaşım daha belirgin.
Buna karşın, konsolosluklar devletin dış temsilcilikleri olduğu için şu an için mülakatlar ve vize basım süreçleri normal şekilde devam ediyor. En azından sahada görünen tablo bu yönde.
Bu nedenle genel kanı şu şekilde oluşmuş durumda:
Vizesi basılmış ve giriş hakkı kazanmış kişilerin, ileride olası yeni uygulamalar yaygınlaşmadan ABD’ye giriş yapmasının daha güvenli olacağı düşünülüyor.Bu bir panik durumu değil, daha çok önceki tecrübelerden kaynaklanan temkinli bir yaklaşım gibi görünüyor.
-
RE: DV2026 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Bu sabah bizim de vizemiz onaylandı. sarı zarfı vermediler tek kafama o takıldı. pasaportla birlikte kargoyla mı gelecek acaba. Ayrıca iki saat sonra falan türkçe konuşan bir görevli konsolosluktan aradı ve askerliğimi nerede ve ne zaman yaptığımı sordu. bilgi verdim ve bir sorun mu var dedim sorun yok dedi. e devletten çıktı aldığım askerlik belgesini vermiştim orada ama onda detay yoktu belki o yüzden sordular. böyle bir soru ile karşılaşan var mı benden başka?
-
RE: DV (Green Card) Çekilişinin Durdurulma Kararı (Aralık 2025)Gündem içinde yayımlandı
@ucangeyik geçmiş olsun ve tebrikler
-
RE: Amerika'da Ehliyet AlmakEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
@t-erbey001 ehliyet için 30 gün Houston'da ikamet etmiş olmanız gerekiyor. Ev kiralamalısınız ve kontratta sizin isminiz olması gerek. Eşinizin ismini de yazdırın kontrata. İkinci kanıt belgesi olarak araba sigortası oluyor. Ayrıca Green kart ve ssn gelmiş olması gerek. Online olarak eğitime giriyorsunuz 6 saat video izleme ve daha sonra impact texas diye bi kurs daha var. Bunları geçince iki adet çıktıyı alıp DPS ye randevu alıp gidiyorsunuz. Size learner permit veriyorlar ve bununla herhangi bir sürücü kursuna gidip road test yapıyorsunuz. Sınav sonucuyla randevu alıp dps ye tekrar gidiyorsunuz. İşte o zaman asıl ehliyeti alıyorsunuz. Geçici ehliyet olarak kullanabileceğiniz bir kağıt veriyorlar. Şu detayı da söyleyim Dps ye randevu aldığınızda telefona sms geliyor orada bir link var. Dps ye vardığınızda o linke tıklayıp sıra alıyorsunuz ve form doldurmalısınız. Check in yapmayı içerdeki kiosklardan da yapabilirsiniz ama ben cepten yaptım. Ayrıca şuna dikkat edin iki çeşit form var birisi adult diğeri minor. Siz adult yazanı dolduracaksınız.
-
RE: DV (Green Card) Çekilişinin Durdurulma Kararı (Aralık 2025)Gündem içinde yayımlandı
@ucangeyik yolun açık olsun kardeşim. Nikin de çok anlamlı. İyi uçuşlar


gizlikodlar tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: Amerika'da Ehliyet AlmakEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
@t-erbey001 ehliyet için 30 gün Houston'da ikamet etmiş olmanız gerekiyor. Ev kiralamalısınız ve kontratta sizin isminiz olması gerek. Eşinizin ismini de yazdırın kontrata. İkinci kanıt belgesi olarak araba sigortası oluyor. Ayrıca Green kart ve ssn gelmiş olması gerek. Online olarak eğitime giriyorsunuz 6 saat video izleme ve daha sonra impact texas diye bi kurs daha var. Bunları geçince iki adet çıktıyı alıp DPS ye randevu alıp gidiyorsunuz. Size learner permit veriyorlar ve bununla herhangi bir sürücü kursuna gidip road test yapıyorsunuz. Sınav sonucuyla randevu alıp dps ye tekrar gidiyorsunuz. İşte o zaman asıl ehliyeti alıyorsunuz. Geçici ehliyet olarak kullanabileceğiniz bir kağıt veriyorlar. Şu detayı da söyleyim Dps ye randevu aldığınızda telefona sms geliyor orada bir link var. Dps ye vardığınızda o linke tıklayıp sıra alıyorsunuz ve form doldurmalısınız. Check in yapmayı içerdeki kiosklardan da yapabilirsiniz ama ben cepten yaptım. Ayrıca şuna dikkat edin iki çeşit form var birisi adult diğeri minor. Siz adult yazanı dolduracaksınız.
-
RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk girişYolculuk içinde yayımlandı
Görevli bana oturum izninizi gösterir misiniz dedi. Ben de vize üzerinde "permanent resident" yazısını görebilirsiniz dedim problem yapmadı.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Emre-Kurtulmuş Ankara'da son günlerde mülakat yoktu o yüzden pause yüzünden AP ye bırakılacağını bilmiyoruz.
-
RE: DV (Green Card) Çekilişinin Durdurulma Kararı (Aralık 2025)Gündem içinde yayımlandı
@proahmet ABD hükümetinin Green Card süreçleriyle ilgili olarak, yetki alanına giren hemen her noktada daha sıkı bir inceleme ve denetim eğilimine girdiği görülüyor. Özellikle ülke içindeki göçmenlik işlemlerinde (USCIS tarafı) bu yaklaşım daha belirgin.
Buna karşın, konsolosluklar devletin dış temsilcilikleri olduğu için şu an için mülakatlar ve vize basım süreçleri normal şekilde devam ediyor. En azından sahada görünen tablo bu yönde.
Bu nedenle genel kanı şu şekilde oluşmuş durumda:
Vizesi basılmış ve giriş hakkı kazanmış kişilerin, ileride olası yeni uygulamalar yaygınlaşmadan ABD’ye giriş yapmasının daha güvenli olacağı düşünülüyor.Bu bir panik durumu değil, daha çok önceki tecrübelerden kaynaklanan temkinli bir yaklaşım gibi görünüyor.
-
RE: DV (Green Card) Çekilişinin Durdurulma Kararı (Aralık 2025)Gündem içinde yayımlandı
@ucangeyik geçmiş olsun ve tebrikler
-
RE: DV (Green Card) Çekilişinin Durdurulma Kararı (Aralık 2025)Gündem içinde yayımlandı
@ucangeyik yolun açık olsun kardeşim. Nikin de çok anlamlı. İyi uçuşlar


-
RE: DV2026 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Bu sabah bizim de vizemiz onaylandı. sarı zarfı vermediler tek kafama o takıldı. pasaportla birlikte kargoyla mı gelecek acaba. Ayrıca iki saat sonra falan türkçe konuşan bir görevli konsolosluktan aradı ve askerliğimi nerede ve ne zaman yaptığımı sordu. bilgi verdim ve bir sorun mu var dedim sorun yok dedi. e devletten çıktı aldığım askerlik belgesini vermiştim orada ama onda detay yoktu belki o yüzden sordular. böyle bir soru ile karşılaşan var mı benden başka?
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@aysegul Merhaba, ustraveldocs kayıt olduk fakat ödeme falan yapmadık öyle bir ekran gelmedi. Vize onaylandığında mı ödeme yapılacak. UPS şubesi seçtik kendi şehrimizdeki
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhaba, ustraveldocs'a yeni kaydoldum. Başkalarına da yardımcı olmak adına yazmak istedim
ANK2 seçeneğini seçmeniz gerekiyor ve sonra birsürü kod çıkıyor oraya asıl talihli iseniz DV1 seçiyorsunuz.
ben eşim için ayrı bir hesap oluşturmadım "create new dependent" yazan yere tıklayıp eşim için hemen orada bilgilerini girip kayıt yaptım.
eşimi kaydederken onun için de benzeri işlemleri yapıyorum ANK2 yi seçip DV2 seçeceksiniz.Delivery seçeneklerinden Premium location yazan yerden yaşadığım yerdeki UPS kargonun şubesini tıkladım. ilk gelen delivery seçeneği sanırım eşim içindi. işlem bitince başka dependent var mı yok mu ekleneceği sayfaya geliyorsunuz. ilerleyince tekrar delivery seçeneği geliyor ve bu asıl talihlinin teslim seçeneği olmalı.
nerede olduğunu hatırlamıyorum ama ilerlerken bir yerde şöyle bir uyarı gelmişti "This Visa Category does not support Interview Waivers." mülakat yapılmadan vize verilemeyeceğini söyleyen bir uyarı. yani telaş yapmayın. green kart için herkes mülakata girmeli zaten
en son Transaction complete sayfasına geldim. print seçeneklerinden pdf olarak kaydettim.
inşallah sorun çıkmaz ya. gözümüzü çok korkutmuştu. şimdi de niye bu kadar kolay oldu diye korkmaya başladım
