• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. dolunaysudex
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 3
    • Konu 0
    • İleti 50
    • En İyi 13
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 0

    dolunaysudex

    @dolunaysudex

    19
    İtibar
    236
    Profil Görüntülemeleri
    50
    İleti
    3
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    İnternet Sitesi youtube.com/@sudenazhastalioglu?si=7SnpssoYISvQtXNh Yaş: 22

    dolunaysudex Takip etme Takip Et

    dolunaysudex tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Refiks vizeniz basıldıgı zaman size vfs'den tekrardan sms gelecek ve oradan tekrardan seçim yapıp ödemeyi gerçekleştireceksiniz şimdiden hayırlı olsun

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      dolunaysudex
      dolunaysudex
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      Hepinize merhaba 23 ocak cuma günü mülakatım vardı 07:45 de sıraya girdim işim 11:40 da bitti 08:30 randevusuydu ama mülakata girdiğimde 11:30 falandı kısacası randevu saatine göre almıyorlardı yani en azında benim günümde öyle değildi ilk olarak uzunca bir sıraya giriyorsunuz daha sonra pasaportunuzu girişteki polis veya güvenliğe veriyorsunuz ve size sol tarafa geçin diyorlar daha sonra polis bir hanım efendi telefonla isimlerimizi okuyor ve buna göre sıraya giriyoruz daha sonra güvenlik kontrolü başlıyor metal hiçbir şey kabul edilmiyor güvenlikten geçtikten sonra uzun bir yolu yürüyorsunuz ve binaya giriyorsunuz binaya girdiğiniz zaman girişteki görevliye kesinlikle k1 olduğunuzu söyleyin sizi sol taraftaki masaya yönlendiriyor ve oradan belgeleri teslim etmek için sıra numarası alacaksınız daha sonra oturup sıranın gelmesini bekleyeceksiniz sıra size geldikten sonra sıranın yandığı bankoya gideceksiniz banka gibi düşünün
      Sırayla ilk bankoda istenilen belgeleri yazıyorum
      I-134 formu
      Adli sicil kaydı ve Vukuatlı nüfus kayıt örneği
      Kanıtlar
      Randevu kağıdı
      Pasaport ve 2 adet fotoğraf
      90 Gün içerisinde evleneceğimize dair olan mektuplar (bunlar çok önemli çünkü bir tane kızı mülakata bile almadan devam edemeyiz dediler niyet mektubunu yanınızda bulundurun)
      ben W2 ve taxları payrolları götürmüştüm ama benden almadılar özellikle sordum ama memur isterse orada verirsiniz dediler ve mülakatı nasıl yapmak istediğimi sordu türkçe yapacağımı söyledim ve daha sonra uzunca bekleyiş başladı iranlı ve suriyeli vatandaşlar vardı mülakat yapıldı ama vize alamadılar daha sonra sıra bana geldi ve memur ingilizce yapabilir miyiz dedi heyecanlı olduğumu ama yapabileceğimi söyledim sorular sırayla şöyledi
      Nişanlın nereli?
      Ne zaman tanıştınız?
      Nerede tanıştınız?
      Kaç kere görüştünüz?
      Ne zaman ilişkiniz başladı ve ne zaman nişanlandınız?
      Daha önce ikinizde evlendiniz mi?
      Nişan kutlaması yaptınız mı?
      Nişanlının ailesi ile tanıştın mı ve o senin ailenle tanıştı mı?
      Nişanlın nerede ve ne iş yapıyor? title öğrenmek istedi hatta internetten baktı
      Amerikaya gittikten sonra çalışacak mısın eğer çalışacaksan ne iş yapacaksın?
      Daha önce amerikada bulundun mu?
      Nişanlın amerika'nın neresinde yaşıyor?
      Genellikle nasıl iletişim kuruyorsunuz?
      tebrikler vizeniz onaylandı amerikadaki haklarınız bunlardır dedi ve kağıdı uzattı teşekkür edip çıktım toplam 5 dakika sürdü memur çok iyi güler yüzlüydü taxları veya w2 istiyor musunuz dedim hayır dedi ama bazı arkadaşlarımdan onları almışlar daha sonra kanıtları geri verdi onlarda kalacağını sanıyordum ama benim memurum almadı arkadaşlarımın memuru almış tamamen farklı ilerliyor strese girilecek bir şey yokmuş her şey su gibi geçti ben çok stresliydim ama değmezmiş dosyalarınız tam gidin bir sorun olmuyor bu süreçte olan herkesin vizesini sorunsuz alması dileğiyle

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      dolunaysudex
      dolunaysudex
    • RE: Amerika'ya Evcil Hayvan Götürmek

      @bensu-doğrusoy içiniz rahat olsun abim tkda çalışıyor sizin için sordum ayrı olarak g19 gidip sordum @bernat doğru söylüyor kediler için titrasyon testine hiç gerek yok o köpekler için geçerli gitmeden bir ay önce kuduz aşınızı yaptırın uçusa 48 saat kala ilçe müdürlüğüne gidip seyhat belgesi alın tamamdır içiniz rahat olsun

      Yolculuk içinde yayımlandı
      dolunaysudex
      dolunaysudex
    • RE: T.C. Konsolosluğunda Adres Beyanı yapmak

      13 martta adres beyanı yaptım LA Türk konsolosluğuna gittim sıra vardı önce üst araması yaptıktan sonra sizi çağırıyorlar randevuyu check ediyorlar daha sonra tekrar bekliyorsunuz ve size adres için bir kağıt veriyorlar o kağıda şu an yaşadığınız adresi yazıyorsunuz ben kimliğimi ve bankadan bana gönderilen üstünde adres yazan kağıdı verdim toplam 20 dolar ödedim ve adresimi değiştirmiş oldum

      T.C. Konsoloslukları'ndaki İşlemler içinde yayımlandı
      dolunaysudex
      dolunaysudex
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      Teşekkür ederim sana da

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      dolunaysudex
      dolunaysudex
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @aliarslan987 merhaba size dönüş yapıldı mı bizde texsas'a gönderdik ve bize bir kaç gün sonra wac numarası verdiler

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      dolunaysudex
      dolunaysudex
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @goldie bir arkadaşım var ama sanırım o bu platformu kullanmıyor o arkadasım 9 ayın sonunda noa2 aldı ve 26 gündür nvc sürecini bekliyor eğer o kullanıyorsa size cevap verir zaten ama bu kişiden kişiye değişiyor sanırım bazı kişiler daha erken noa2 alıyor şans işi bende beklemedeyim bakalım hayırlısı olsun ☺️

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      dolunaysudex
      dolunaysudex
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @murat-akın geçen haftadan itibaren ocak ayından 84 dosya onaylandı subat ayından ise 86 dosya onay aldı dün gece ise 14 subat dosylarının çoğu onay almış heyecan ile bekliyoruz 🤞

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      dolunaysudex
      dolunaysudex
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @murat-akın murat abi gece onay geldi darisi senin basina 🥳

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      dolunaysudex
      dolunaysudex
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @luisfigo eger iliskiniz ciddiyse ve onlara vereceginiz kanitlar gercekse kolay kolay k1 vizesinden ret alan kisi gormedim

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      dolunaysudex
      dolunaysudex

    dolunaysudex tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @JemappleG hayır bir sorun oluşturmaz Amerikaya geldikten sonra Aos başvuru yaptığında onlar sana hesap açman için bir kod verecekler

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      dolunaysudex
      dolunaysudex
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      Sağlık kontrolünde bir şey yoktu doctorun sayfasından randevu alıyorsun en geç mülakatından 2 gün önce almalısın oraya gidince aşı ve muayene oluyorsun sonuçlarını 1 gün sonra alıyorsun @nurbekar

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      dolunaysudex
      dolunaysudex
    • RE: T.C. Konsolosluğunda Adres Beyanı yapmak

      13 martta adres beyanı yaptım LA Türk konsolosluğuna gittim sıra vardı önce üst araması yaptıktan sonra sizi çağırıyorlar randevuyu check ediyorlar daha sonra tekrar bekliyorsunuz ve size adres için bir kağıt veriyorlar o kağıda şu an yaşadığınız adresi yazıyorsunuz ben kimliğimi ve bankadan bana gönderilen üstünde adres yazan kağıdı verdim toplam 20 dolar ödedim ve adresimi değiştirmiş oldum

      T.C. Konsoloslukları'ndaki İşlemler içinde yayımlandı
      dolunaysudex
      dolunaysudex
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      Selamlar Türk konsolosluğundan belge almak 55 dolardı en son sorduğumda ben Amerikaya gelirken Apostilli formül a belgesi almıştım onu koydum etrafımda sadede formül a belgesi koyup yeni onay alanlar var hepimiz hakkında hayırlısı olsun @Batuhan-Catalkaya

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      dolunaysudex
      dolunaysudex
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @Emir-Yavuz merhaba formu doldurdunuz mu? Eğer doldurmadıysanız size örnek gönderebilirim

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      dolunaysudex
      dolunaysudex
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      Hepinize merhaba 23 ocak cuma günü mülakatım vardı 07:45 de sıraya girdim işim 11:40 da bitti 08:30 randevusuydu ama mülakata girdiğimde 11:30 falandı kısacası randevu saatine göre almıyorlardı yani en azında benim günümde öyle değildi ilk olarak uzunca bir sıraya giriyorsunuz daha sonra pasaportunuzu girişteki polis veya güvenliğe veriyorsunuz ve size sol tarafa geçin diyorlar daha sonra polis bir hanım efendi telefonla isimlerimizi okuyor ve buna göre sıraya giriyoruz daha sonra güvenlik kontrolü başlıyor metal hiçbir şey kabul edilmiyor güvenlikten geçtikten sonra uzun bir yolu yürüyorsunuz ve binaya giriyorsunuz binaya girdiğiniz zaman girişteki görevliye kesinlikle k1 olduğunuzu söyleyin sizi sol taraftaki masaya yönlendiriyor ve oradan belgeleri teslim etmek için sıra numarası alacaksınız daha sonra oturup sıranın gelmesini bekleyeceksiniz sıra size geldikten sonra sıranın yandığı bankoya gideceksiniz banka gibi düşünün
      Sırayla ilk bankoda istenilen belgeleri yazıyorum
      I-134 formu
      Adli sicil kaydı ve Vukuatlı nüfus kayıt örneği
      Kanıtlar
      Randevu kağıdı
      Pasaport ve 2 adet fotoğraf
      90 Gün içerisinde evleneceğimize dair olan mektuplar (bunlar çok önemli çünkü bir tane kızı mülakata bile almadan devam edemeyiz dediler niyet mektubunu yanınızda bulundurun)
      ben W2 ve taxları payrolları götürmüştüm ama benden almadılar özellikle sordum ama memur isterse orada verirsiniz dediler ve mülakatı nasıl yapmak istediğimi sordu türkçe yapacağımı söyledim ve daha sonra uzunca bekleyiş başladı iranlı ve suriyeli vatandaşlar vardı mülakat yapıldı ama vize alamadılar daha sonra sıra bana geldi ve memur ingilizce yapabilir miyiz dedi heyecanlı olduğumu ama yapabileceğimi söyledim sorular sırayla şöyledi
      Nişanlın nereli?
      Ne zaman tanıştınız?
      Nerede tanıştınız?
      Kaç kere görüştünüz?
      Ne zaman ilişkiniz başladı ve ne zaman nişanlandınız?
      Daha önce ikinizde evlendiniz mi?
      Nişan kutlaması yaptınız mı?
      Nişanlının ailesi ile tanıştın mı ve o senin ailenle tanıştı mı?
      Nişanlın nerede ve ne iş yapıyor? title öğrenmek istedi hatta internetten baktı
      Amerikaya gittikten sonra çalışacak mısın eğer çalışacaksan ne iş yapacaksın?
      Daha önce amerikada bulundun mu?
      Nişanlın amerika'nın neresinde yaşıyor?
      Genellikle nasıl iletişim kuruyorsunuz?
      tebrikler vizeniz onaylandı amerikadaki haklarınız bunlardır dedi ve kağıdı uzattı teşekkür edip çıktım toplam 5 dakika sürdü memur çok iyi güler yüzlüydü taxları veya w2 istiyor musunuz dedim hayır dedi ama bazı arkadaşlarımdan onları almışlar daha sonra kanıtları geri verdi onlarda kalacağını sanıyordum ama benim memurum almadı arkadaşlarımın memuru almış tamamen farklı ilerliyor strese girilecek bir şey yokmuş her şey su gibi geçti ben çok stresliydim ama değmezmiş dosyalarınız tam gidin bir sorun olmuyor bu süreçte olan herkesin vizesini sorunsuz alması dileğiyle

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      dolunaysudex
      dolunaysudex
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Refiks hayır benimkileri çıkartmamışlardı

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      dolunaysudex
      dolunaysudex
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Refiks vizeniz basıldıgı zaman size vfs'den tekrardan sms gelecek ve oradan tekrardan seçim yapıp ödemeyi gerçekleştireceksiniz şimdiden hayırlı olsun

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      dolunaysudex
      dolunaysudex
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      K1 randevusu arayanlar sistemde randevu açıldıı

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      dolunaysudex
      dolunaysudex
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      Dosyam ready oldu bekleyen herkese sabırlar diliyorum en kısa sürede ready olmanız dileğiyle 🫶🏻🫶🏻

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      dolunaysudex
      dolunaysudex