@JemappleG hayır bir sorun oluşturmaz Amerikaya geldikten sonra Aos başvuru yaptığında onlar sana hesap açman için bir kod verecekler
dolunaysudex tarafından gönderilen iletiler
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Sağlık kontrolünde bir şey yoktu doctorun sayfasından randevu alıyorsun en geç mülakatından 2 gün önce almalısın oraya gidince aşı ve muayene oluyorsun sonuçlarını 1 gün sonra alıyorsun @nurbekar
-
RE: T.C. Konsolosluğunda Adres Beyanı yapmakT.C. Konsoloslukları'ndaki İşlemler içinde yayımlandı
13 martta adres beyanı yaptım LA Türk konsolosluğuna gittim sıra vardı önce üst araması yaptıktan sonra sizi çağırıyorlar randevuyu check ediyorlar daha sonra tekrar bekliyorsunuz ve size adres için bir kağıt veriyorlar o kağıda şu an yaşadığınız adresi yazıyorsunuz ben kimliğimi ve bankadan bana gönderilen üstünde adres yazan kağıdı verdim toplam 20 dolar ödedim ve adresimi değiştirmiş oldum
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Selamlar Türk konsolosluğundan belge almak 55 dolardı en son sorduğumda ben Amerikaya gelirken Apostilli formül a belgesi almıştım onu koydum etrafımda sadede formül a belgesi koyup yeni onay alanlar var hepimiz hakkında hayırlısı olsun @Batuhan-Catalkaya
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Emir-Yavuz merhaba formu doldurdunuz mu? Eğer doldurmadıysanız size örnek gönderebilirim
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Hepinize merhaba 23 ocak cuma günü mülakatım vardı 07:45 de sıraya girdim işim 11:40 da bitti 08:30 randevusuydu ama mülakata girdiğimde 11:30 falandı kısacası randevu saatine göre almıyorlardı yani en azında benim günümde öyle değildi ilk olarak uzunca bir sıraya giriyorsunuz daha sonra pasaportunuzu girişteki polis veya güvenliğe veriyorsunuz ve size sol tarafa geçin diyorlar daha sonra polis bir hanım efendi telefonla isimlerimizi okuyor ve buna göre sıraya giriyoruz daha sonra güvenlik kontrolü başlıyor metal hiçbir şey kabul edilmiyor güvenlikten geçtikten sonra uzun bir yolu yürüyorsunuz ve binaya giriyorsunuz binaya girdiğiniz zaman girişteki görevliye kesinlikle k1 olduğunuzu söyleyin sizi sol taraftaki masaya yönlendiriyor ve oradan belgeleri teslim etmek için sıra numarası alacaksınız daha sonra oturup sıranın gelmesini bekleyeceksiniz sıra size geldikten sonra sıranın yandığı bankoya gideceksiniz banka gibi düşünün
Sırayla ilk bankoda istenilen belgeleri yazıyorum
I-134 formu
Adli sicil kaydı ve Vukuatlı nüfus kayıt örneği
Kanıtlar
Randevu kağıdı
Pasaport ve 2 adet fotoğraf
90 Gün içerisinde evleneceğimize dair olan mektuplar (bunlar çok önemli çünkü bir tane kızı mülakata bile almadan devam edemeyiz dediler niyet mektubunu yanınızda bulundurun)
ben W2 ve taxları payrolları götürmüştüm ama benden almadılar özellikle sordum ama memur isterse orada verirsiniz dediler ve mülakatı nasıl yapmak istediğimi sordu türkçe yapacağımı söyledim ve daha sonra uzunca bekleyiş başladı iranlı ve suriyeli vatandaşlar vardı mülakat yapıldı ama vize alamadılar daha sonra sıra bana geldi ve memur ingilizce yapabilir miyiz dedi heyecanlı olduğumu ama yapabileceğimi söyledim sorular sırayla şöyledi
Nişanlın nereli?
Ne zaman tanıştınız?
Nerede tanıştınız?
Kaç kere görüştünüz?
Ne zaman ilişkiniz başladı ve ne zaman nişanlandınız?
Daha önce ikinizde evlendiniz mi?
Nişan kutlaması yaptınız mı?
Nişanlının ailesi ile tanıştın mı ve o senin ailenle tanıştı mı?
Nişanlın nerede ve ne iş yapıyor? title öğrenmek istedi hatta internetten baktı
Amerikaya gittikten sonra çalışacak mısın eğer çalışacaksan ne iş yapacaksın?
Daha önce amerikada bulundun mu?
Nişanlın amerika'nın neresinde yaşıyor?
Genellikle nasıl iletişim kuruyorsunuz?
tebrikler vizeniz onaylandı amerikadaki haklarınız bunlardır dedi ve kağıdı uzattı teşekkür edip çıktım toplam 5 dakika sürdü memur çok iyi güler yüzlüydü taxları veya w2 istiyor musunuz dedim hayır dedi ama bazı arkadaşlarımdan onları almışlar daha sonra kanıtları geri verdi onlarda kalacağını sanıyordum ama benim memurum almadı arkadaşlarımın memuru almış tamamen farklı ilerliyor strese girilecek bir şey yokmuş her şey su gibi geçti ben çok stresliydim ama değmezmiş dosyalarınız tam gidin bir sorun olmuyor bu süreçte olan herkesin vizesini sorunsuz alması dileğiyle -
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Refiks vizeniz basıldıgı zaman size vfs'den tekrardan sms gelecek ve oradan tekrardan seçim yapıp ödemeyi gerçekleştireceksiniz şimdiden hayırlı olsun
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
K1 randevusu arayanlar sistemde randevu açıldıı
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Dosyam ready oldu bekleyen herkese sabırlar diliyorum en kısa sürede ready olmanız dileğiyle 🫶
🫶
-
RE: Amerika'ya Evcil Hayvan GötürmekYolculuk içinde yayımlandı
@bensu-doğrusoy içiniz rahat olsun abim tkda çalışıyor sizin için sordum ayrı olarak g19 gidip sordum @bernat doğru söylüyor kediler için titrasyon testine hiç gerek yok o köpekler için geçerli gitmeden bir ay önce kuduz aşınızı yaptırın uçusa 48 saat kala ilçe müdürlüğüne gidip seyhat belgesi alın tamamdır içiniz rahat olsun
-
RE: Amerika'ya Evcil Hayvan GötürmekYolculuk içinde yayımlandı
@Megadeth G harfine gitmeniz gerekiyor köpek için çok fazla prosedür var maalesef G19 gidip orada işlemlerinizi halledeceksiniz
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Teşekkür ederim sana da
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Ekto-Oktan rica ederim ekto açıkcası bizde nişanlılık vizesine başvurup birbirimizi daha iyi tanımayı tercih ettik o zamanlar evlilik vizesine göz attığım zaman 15 ay kim bekleyecek diyordum ama şu an 8.5 aydır bekliyorum ilk başvuracağımız zaman 6 ayda vizeyi alacağımı düşünüyordum umduğum gibi gitmedi

-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Ekto-Oktan selam ekto evet aslinda surec baya uzadi ama bu tamamen sans meselesi oldugunu dusunuyorum bazi dosyalar sansli kesim de olup 6 ay icinde vizesini alabiliyor bazilarimiz ise baya bekleyebiliyor k1 icin pisman miyim hayir cunku sanirim evlilik vizesi daha cok ugrastirici gibi gozukuyor bir kac yorum okuduğumda baya bir gozumu korkutmustu acikcasi ama siz daha iyi bilirsiniz bu hafta dosyam nvc gidicek sanirim benim surecim tam 1 yili bulacak gibi duruyor ikimiz icinde hayirlisi bakalim
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@murat-akın tebrik ederim murat abicim 🫶

-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@mehmetkaradag58 doctorun da lazım olan tüm aşılar yapılcak belki dışarıda yaptırırsan ankaradaki doktor kabul etmeyebilir ama zaten doctor randevusu alırken sayfada zorunlu aşılar yazıyor diye hatırlıyorum
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Selamlar bende kız kardeşim için başvurmayı düşünüyorum başvuru için kız kardeşimin çalışması gerekiyor mu henüz daha yeni mezun oldu bunlar bir problem mi?
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@luisfigo eger iliskiniz ciddiyse ve onlara vereceginiz kanitlar gercekse kolay kolay k1 vizesinden ret alan kisi gormedim