@filth_grinder gelecekten yazıyorum
o evler ortalama 4 milyon TL, yaklaşık 100.000 dolar seviyesine geldi.
alageyik tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: ABD'ye Gitmeden Önce ve Gittikten Sonra YapılacaklarYolculuk içinde yayımlandı
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Ronn, içinde söyledi: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)
@Alfa-Centauri
Çok saçma ama sürenin sürekli artması sinir bozucu , ciddi ciddi dava açmayı düşünüyorum artık. Allah sabır versinKaçak göçek gidenler kendilerine iyi kötü bir düzen kurdular. Kanuna kitaba uygun iş yapmaya çalışanlar hep mağdur oluyor. Iki üç sene süren vize süreci mi olur?
-
RE: USCIS Immigrant Fee Ödeme (ekran görüntüleriyle)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@ATS16 cok teşekkür. Resim cok açıklayıcı olmuş
alageyik tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: Amerika'da Ehliyet AlmakEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
Herkese merhaba. New Jersey'de ehliyet ile ilgili sorun yaşıyorum. Ehliyet almak için Lodi'den başvuru yaptim, beklememek icin knowledge sinavina Wayne de girdim, gectim. Road test istediler. Benim TR ehliyetim var diyerek itiraz ettim. Kabul etmediler. Examination permit evrakının arka yüzüne validated for supervised/ restricted practice damgasi vurulmus. Road teste girmek icin randevu almak istedigimde ise you are not eligible... uyarısıyla sistem randevu vermiyor. Anladığım kadarıyla üç ay boyunca supervised gözetiminde arac kullandiktan sonra road teste girebiliyormusum. Road test sorun değil ama üç ay beklemek iş bulmak açısından büyük sorun. Bu süreci duzeltemenin bir yolu var midir? Baska bir yerden knowledge test vs icin tekrar randevu alip mevcut islemi iptal ettirebilir miyim? Yas 40 bu arada. Nasil bir yol izleyeyim?
-
RE: USCIS Immigrant Fee Ödeme (ekran görüntüleriyle)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@ATS16 cok teşekkür. Resim cok açıklayıcı olmuş
-
RE: USCIS Immigrant Fee Ödeme (ekran görüntüleriyle)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Merhaba, A Number ve DOS case number yazılı kağıt bana gelmedi. görüşme sırasında da verilmedi. kargodan sadece vize basılı pasaport ve iki farklı evrak çıktı. biri elektronik dokuman başlıklı, diğeri don't open your visa packet başlıklı.
Immigrant fee ödemek için bu iki numarayı nerden bulabilirim? -
RE: ABD'ye Gitmeden Önce ve Gittikten Sonra YapılacaklarYolculuk içinde yayımlandı
@filth_grinder gelecekten yazıyorum
o evler ortalama 4 milyon TL, yaklaşık 100.000 dolar seviyesine geldi. -
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Ronn, içinde söyledi: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)
@Alfa-Centauri
Çok saçma ama sürenin sürekli artması sinir bozucu , ciddi ciddi dava açmayı düşünüyorum artık. Allah sabır versinKaçak göçek gidenler kendilerine iyi kötü bir düzen kurdular. Kanuna kitaba uygun iş yapmaya çalışanlar hep mağdur oluyor. Iki üç sene süren vize süreci mi olur?
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
şubat ayına randevu verilenler DQ tarihlerini de yazabilir mi acaba
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
NVC aşamasında mahkeme kararı çevirilerine noter onayı ve apostil gerekiyor mu? Yoksa yeminli tercüman yeterli oluyor mu?
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@alageyik, içinde söyledi: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)
Herkese merhaba. NVC ye belgeleri yükledim. Benden ilave olarak mahkeme evraklarını istediler. Adli sicil kaydım yok. 7-8 ay tutukluluktan sonra verilen bir takipsizlik kararım var. Sorum şu: Kararı tercüme ettirip yükleyeceğim ama 12 sayfa. Hepsini baştan sona tercüme ettirmem gerekir mi? Bunun bir özeti-kısalması vs mümkün mü?
Cevap için teşekkür. Peki bu göçmenlik vizelerinde mahkeme kararı çevirilerine noter onayı ve apostil gerekiyor mi?
"Yapsan iyi olur" değil de mecburi mi, değil mi?
Malum noter ücretleri can sıkıcı hale gelmiş. -
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Herkese merhaba. NVC ye belgeleri yükledim. Benden ilave olarak mahkeme evraklarını istediler. Adli sicil kaydım yok. 7-8 ay tutukluluktan sonra verilen bir takipsizlik kararım var. Sorum şu: Kararı tercüme ettirip yükleyeceğim ama 12 sayfa. Hepsini baştan sona tercüme ettirmem gerekir mi? Bunun bir özeti-kısalması vs mümkün mü?