Nihayet 83 günlük stresli bekleyişten sonra bugün ceac da issued olduk ve tebrikler e-maili geldi...Umarım kimse bu idari işlem sürecini yaşamadan alır vizesini.Zor ve yıpratıcı bir süreç.Vize bekleyen herkese bol şans ve sabırlı günler diliyorum.
Gerek forum gerekse diğer kanallardan destek olan herkese çok teşekkürler...
Amerika'da görüşmek üzere 
sadoshaq tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
-
RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
8 Kasimdaki mülakatı müteakip dosyamiz idari isleme kaldi ve bazi evraklar talep edilmisti.Eksik evrakları ve pasaportlari gönderdik ve dosya işleme alındı.Akabinde pasaportlar bugün itibariyle bos olarak geri geldi idari işlemin devam ettigi bilgisiyle beraber.Bundan sonra sadece idari islemin sonlanacagina dair e-posta beklemekten başka yapacak birsey kalmadi.Umarim herkesin süreci olumlu sekilde sonuclanir.Herkese bol şans...
-
RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@roccorocco Mrb hocam.Oldukca uzun sürmüs sizin sürec.Neyse sag salim atlatmissiniz.Ben de bu hafta ici bir e-posta göndererek en azindan farkindalik yapmak istiyorum.Daha once bazi arkadaslar konsolosluga e-mail attiktan sonra ap isleminin bittigi bile olmus.Sürüncemede kalmasin diye kendimizi hatirlatmakta fayda var.
Hayirlisi olsun diyelim -
RE: Kopegimiz icin Amerika'dan Turkiye'ye ilac getirmekİlan ve Duyuru içinde yayımlandı
ilaclarin agirligi ne kadar?
-
RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@Burak-Erdoğan Tesekkürler...Ap den red olani duymadim.Ama olmaz diye de birsey yok hocam.Ama abd red verecekse en basindan veriyor.
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@haymatlos_ Ispat etmek elbette zor değil ama sacmasapan bir nedenden sürecin ötelenmesi insanın canını sıkıyor.Yarın birgün cocugunu sen mi yaptin isapt et demezler insallah...
-
RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@crazycells Ben de sisteme girdigimde herhangi bir şey gorunmuyor.Sanirim henüz güncellenmedi.Sonucta konsolosun ne istedigi hem elimize verdigi evraktan hem de konusmamizdan belli.Bugün evraklari ptt ile gönderdim bakalim kac gün sürecek idari islem süreci.Ama sistem gercekten cok enteresan, kimine 20 gün süre vermisler,kiminde bir sey yazmiyor,kimine de sureyle ilgili hicbirsey dememisler.Ama sanki hatirladigim kadariyla konsolos bana sizi uzun süreli idari isleme atiyorum demisti.Sadece evlilik ispati icin bu kadar süre alacak olmasi cok mantiksiz.Bu seneki mülakat süreclerinde bir farklilik var.Mulakata girecek arkadaslar daha hazirlikli olsunlar
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@dmrtkn Bence mülakatta yasananlarin burada anlatilmasi sizin de benzer durumlar yaşamamaniz acisindan faydali diye düsünuyorum.Zaten mülakatta vizeyi alamayan kisilerin morali sizlerden cok daha bozuk suan emin olun.Bence burada mülakat deneyimi olan insanlarin her yazdigini dikkate almanizi oneririm ki mülakata girmeyenler daha hazirlikli olsun
-
RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@morpenguen Evrakları gönderdik onun dışında bir gelişme yok şimdilik...
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Adama-Coulibaly Unganlarda vurulacaginiz aşılar ABD de gecerli olmasi icin zaten.Eger ABD de gecerli Aşı kartiniz varsa aşı vurulmaniza gerek olmayabilir.Bu durumu unganlara gittiginizde dile getirin derim
sadoshaq tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: Florida şehirleri hakkında tavsiyeler..Florida içinde yayımlandı
@pilot23 Daytona Beach suç orani yüksek diye duydum.Genelde denize girmek ve tatil yapmak icin gelinen bir yer.Yerlesmek icin tavsiye etmem
-
RE: Kopegimiz icin Amerika'dan Turkiye'ye ilac getirmekİlan ve Duyuru içinde yayımlandı
ilaclarin agirligi ne kadar?
-
RE: Trump Hükümeti Tüm Amerikalılara Çek Gönderiyor (CARES Act Stimulus Payments)Devlet Yardım Programları içinde yayımlandı
2020 de ulkeye giris yaptik ve salgın nedeniyle iş de bulamadık.Bu durumda bizlere de yardim yapilsa cok makbule gecer ama nasil yapacaklar görecegiz
-
RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@Emre-Dilekçi Ders verdiginiz ailelerin bilgisini paylasmaya gerek yok tabiki.Freelance yazabilirsiniz bence iş kısmına.E-devletten tarihçeli yerlesim bilgisi alabiliyorsunuz.Oradakileri yazmaniz yeterli ve kafi gelir
-
RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@Burak-Erdoğan Tesekkürler...Ap den red olani duymadim.Ama olmaz diye de birsey yok hocam.Ama abd red verecekse en basindan veriyor.
-
RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@Muhtaradana Teşekkürler...En zor kısminı atlattik bundan sonrasi yavaş yavaş yoluna girer umarim
-
RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@haymatlos_ benim saglik raporu bitis tarihi 30 nisan.30 Ekim 2019-30 Nisan 2020 arasi gecerli.Mulakata 8 Kasim da girmistik
-
RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@serdestheval21 tesekkurler.umarim en kisa surede alir bekleyenler
-
RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Nihayet 83 günlük stresli bekleyişten sonra bugün ceac da issued olduk ve tebrikler e-maili geldi...Umarım kimse bu idari işlem sürecini yaşamadan alır vizesini.Zor ve yıpratıcı bir süreç.Vize bekleyen herkese bol şans ve sabırlı günler diliyorum.
Gerek forum gerekse diğer kanallardan destek olan herkese çok teşekkürler...
Amerika'da görüşmek üzere