@eeken Çok teşekkür ederim
Bir şey daha sormak istiyorum izninizle, siz başvuru için hazırladığınız evraklarda vize sayfasının fotokopisini ABD'ye girişten sonraki mühürlü şekilde mi koydunuz acaba? Ben Türkiye'deyken daha fotokopisini çekip dosyama koydum, böyle yollarsam problem olabilir diye de düşünmeden edemiyorum
Echobravo23
@Echobravo23
Echobravo23 tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
-
RE: SSN'imi bilmiyorum, U.S. dışındayım ve vergi beyanı yapmam gerekiyor?Vergi Sistemi içinde yayımlandı
@Serapp Yol göstermiş oldunuz Serap hanım, minnettarım. Öyle yapacağım
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@gucarslan
Tesekkur ederim hatirlatmaniz icinO ifade onceki sayfalardaymis... Ben de hafizam dahilindeki her yeri yazdim. Tesekkur ederim
-
RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@eeken Açığa kavuşturduğunuz için minnettarım. Yarın New York'tan giriş yapıp 3 Temmuzda da Re-entry permit başvuru belgelerini (Pass bio sayfası, onaylı vize sayfası, 2 adet 5x5 fotoğraf, i-131 ve g-1145 formunu) postalayacagim
Şu ana kadar başlığın 35 sayfasını okuyabildim, gözden kacirilacak olduğunu düşündüğünüz maddeler varsa dinleyebilirim hocam. Bir de, siz g-1145 göndermiş miydiniz acaba?
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@cttl Ankara'ya geri taşıma konusunda da yine Ankara'nin insafına kalacağız gibi. Kendi ülkemiz olmasına rağmen kabul edilecegimizin garantisi olmayabilir, veyahut etseler de mülakat tarihini orijinal CN'mizin alacağı tarihe göre ayarlayacaklari muamma
Bu is bu kadar zor olmamalı ya... Allah hepimize süreci yönetmek için güç versin
Echobravo23 tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: SSN'imi bilmiyorum, U.S. dışındayım ve vergi beyanı yapmam gerekiyor?Vergi Sistemi içinde yayımlandı
@Serapp Yol göstermiş oldunuz Serap hanım, minnettarım. Öyle yapacağım
-
RE: SSN'imi bilmiyorum, U.S. dışındayım ve vergi beyanı yapmam gerekiyor?Vergi Sistemi içinde yayımlandı
@Serapp Teşekkür ederim cevabınız için, bekar kategorisindeki tutarın altında gelir elde ettim fakat kazancım mesleğimin denizcilik olmasından ötürü "foreign-earned income" statüsüne giriyor bildiğim kadarıyla, zira Türkiye tarafından vergilendirilmiyorum
-
SSN'imi bilmiyorum, U.S. dışındayım ve vergi beyanı yapmam gerekiyor?Vergi Sistemi içinde yayımlandı
Merhaba, içinden çıkılmaz bir durumdayım ve bir çözüm arıyorum
Daha US'e yerleşmedim, GC sahibi olarak ilk vergi yılım geldi ve ben SSN'imi maalesef bilmiyorum. Bir önceki gidişimde SSA kaynaklı bir hatadan SSN'im bana yollanmadı ve onsuz geri dönmek zorunda kaldım.
Online tax file metodlarının hepsi SSN gerektiriyor öğrendiğime göre. Benim durumumda olan var mıydı daha önce acaba?
-
RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Arkadaşlar Re-entry permit başvurusu yapmıştım, durumumla alakalı güncelleme yapmak istiyorum
USPS express mail ile 2 temmuzda evraklarimi gönderdim.
11 temmuz Biyometrik randevum ayarlanmış fakat bilgilendirme yapılmadığı icin bunu geç öğrendim. USCIS live chat vasıtasıyla takibini mutlaka yapın durumunuzun
Randevum 31 temmuza verildi. Bugün de randevu günümdü, parmak izim alınıp fotoğrafım çekildi, toplamda 3 dk surmemistir. Bir evrak veriyorlar biyometriklerinizin alındığını belgeleyen, aynı zamanda saklamaniz tembih ediliyor.
Postayı gönderdigim tarihten itibaren 29 gün içinde biyometrigimi verdim. USPS express mail ile gönderi yapmamin büyük fayda sağladigina inanıyorum
-
RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@cokuzgunadam Alındı onayının gelip mülakat tarihinin belirlenmesi 3 haftayı buluyor, ucu ucuna yetişse bile işiniz oradaki memurun insiyatifine kalır. Verilen mülakat tarihinden 2 haftaya önceye kadar bu yolla çektirebilenler oldu fakat her şey işi yapacak olan memurun insiyatifinde. Başka bir yol daha var. "Expedite application" denilen, ciddi sebeplere bağlı aciliyetlerde birkaç haftada tüm süreç sonuçlanıyor ama onun için da gerekçe olarak uçak bileti tarihi öne sürülemez gibi geliyor. Dilerseniz bir USCIS ofisine randevu alıp durumunuzu belirtin, kafanızda soru işareti kalmaz
-
RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@eeken Açığa kavuşturduğunuz için minnettarım. Yarın New York'tan giriş yapıp 3 Temmuzda da Re-entry permit başvuru belgelerini (Pass bio sayfası, onaylı vize sayfası, 2 adet 5x5 fotoğraf, i-131 ve g-1145 formunu) postalayacagim
Şu ana kadar başlığın 35 sayfasını okuyabildim, gözden kacirilacak olduğunu düşündüğünüz maddeler varsa dinleyebilirim hocam. Bir de, siz g-1145 göndermiş miydiniz acaba?
-
RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@eeken Çok teşekkür ederim
Bir şey daha sormak istiyorum izninizle, siz başvuru için hazırladığınız evraklarda vize sayfasının fotokopisini ABD'ye girişten sonraki mühürlü şekilde mi koydunuz acaba? Ben Türkiye'deyken daha fotokopisini çekip dosyama koydum, böyle yollarsam problem olabilir diye de düşünmeden edemiyorum -
RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@eeken Merhaba I-797'yi nereden edinebiliriz, böyle bir notice almadım GC başvurumdan sonra. Bu olmadan re-entry permit başvurumuzu yapsak red yer miyiz acaba
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
AIS kaydında PTT şubesi seçiminde sadece İstanbul ve Ankara çıkıyor, kendi şehrimize ancak özel kurye hizmetiyle mi postalatabiliyoruz arkadaşlar?