@chemistontheroad Hocam J1 icin 2 sene kuralinin kalktigi yaziyor artik. Acaba oncesinde J1 alip gitmek nasil olur? Waiver alma derdi olmayacak en azindan diye dusunuyorum. Tabi hem mulakat hem de giris acisindan riskli olabilir ama mevcut pozisyonu da kaybetmemek adina belki dusunulebilir.
shinriyeon tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: B1/B2 Ziyaretçi Vizeleri Mülakat Deneyimleri ve Görüşme DetaylarıZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@Didem-G Benzer profille benim annem ve babam da ret aldi malesef. Ayni sekilde ziyaret diyerek. Emekli de degil hala calisiyordu ve uc haftalik izni vardi sadece. Artik anne babalar icin de cok kolay oldugunu dusunmuyorum.
-
RE: J1 waiver (2 years rule) - J1 vizesinin 2 yil kuralini kaldirmakÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
Bundan sonra vize alanlar icin mi gecerli acaba? Yoksa hali hazirda olanlari da kapsiyor mudur?
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@ozenrame Cok tesekkur ederim hocam ayrintili cevabiniz ve detayli aciklamalariniz icin. J1 icin uzatma sureniz cok iyi olmus. Her turlu burdaki her surecinizi kapsar. Su durumda online savunma cok mumkun gorunmediginden sanirim ben yine gidip konsolosluk mulakati ile devam ederim. Ama surecte bir ihtimal olursa hazir burda iken burdan ilerlemek en mantiklisi gibi gorunuyor tabi. Hem EB1 hem de EB2 sureciniz ve surecteki makaleleriniz hayirli olsun.
-
RE: J1 waiver (2 years rule) - J1 vizesinin 2 yil kuralini kaldirmakÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
@ozank Bu durumda siz de waiver almadan direkt gecebileceksiniz zaten degil mi? Artik J1 statusunde iken H1B vizesine gecis ya da green card yolu da acik olarak anliyorum ben.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@chemistontheroad Cok tesekkur ederim hocam cevabiniz icin.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@clba Merhabalar I140 onayından sonra mı gırıs yaptınız Amerıka'ya acaba? Chen dosya gonderildikten sonra herhangi bir vize turu ile giriste sikinti olabilecegini iletmisti de. Ben de o nedenle merak ediyorum bekleme surecınde de gıdebılır mıyız dıye
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Yuksel-Celik I-140 onayi oldugunu mulakatta soylemeden mi vize almak gerekiyor acaba? Yoksa soyleyip sonraki asamalari aciklamak mi? Bu konuda tecrubesi olan var midir acaba?
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@chemistontheroad Evet hocam daha onceki konusmalardan hatirliyordum J1 ile pozisyon buldugunuzu, o nedenle dedim. Hatta mevcutta J1 olup 2 sene kurali olanlari da kapsadigi yaziyor. Detaylar burda var. https://travel.state.gov/content/travel/en/us-visas/study/exchange/waiver-of-the-exchange-visitor/exchange-visitor-skills-list.html
Tek sikinti EB2-NIW dosyasi yollanmis ya da onay alinmissa giriste sikinti olabilecegi yonunde ancak 2 sene kurali kalmadigindan belki de cok takilmazlar diye dusunuyorum.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@chemistontheroad Anladim hocam, cok tesekkur ederim cevabiniz icin. Dediginiz gibi ilanlardan nerdeyse hic cevap gelmiyor.
shinriyeon tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@sbsb2025 Hayirli olsun hocam insallah. Bu durumda green card için başka bir adres mi verdiniz acaba? Ayni adres DQ olurken form asamasinda da verilen adres mi acaba yoksa giris yaparken belirtmek yeterli midir?
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@chemistontheroad Hayirli ugurlu olsun hocam, forumdan hep takip ediyordum sizi, uzun surdu ama cok guzel olmus. Devami daha da guzel olsun insallah. Tebrikler
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@sbsb2025 Hayirli ugurlu olsun hocam. Cok tesekkurler paylasiminiz icin. Cunku sonraki surecler de cok onemli. Ozellikle halihazirda bir is kabulu olmadan gidenlerin sureci ve asamalari da bizler icin yol gosterici olur. Umarim kisa surede hepsi hallolur.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@80-s @Dvr-Clk Cok tesekkur ederim hocalarim cevaplariniz icin. O halde benim de ektra istememe gerek yok gibi gorunuyor. Zaten o kadar kisitli sure ise imkan da zaman yetmez.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhabalar
Referans kismi ile ilgili bir sorum vardi. Bu basligin ilk iletilerinde hocamizin biri 9 referansinin 3unu aradiklarini yazmisti. Chen ile calisiyorum ama istedikleri bilgiler arasinda referansin numarasi yoktu. Belki de iletisim kurdular anlaminda yazmistir tam emin degilim ama USCIS dosya incelemesi sirasinda sizin referanslarinizla da iletisime gecti mi acaba? Bu konuda tecrubesi olan var midir? Henuz dosyami yollamadim bu surecte bile cevap almak zorken eger iletisime gecilirse ve cevap alinamazsa durum etkilenir mi diye merak ediyorum. -
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Mcngz Kendimiz icin nufus kayit ornegi alirken e devletten, sadece kendimizi mi seciyoruz acaba yoksa burda da cocuk bilgisinin gorunmesi gerekiyor mu acaba? Cok tesekkur ederim paylasiminiz icin
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@mrkc Hocam bu surecte J1 mulakatina giderseniz surecinizi paylasabilirseniz cok sevinirim. Umarim kolaylikla alirsiniz ve giris yaparsiniz.
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Yeni sistemde DS numarasini degistirmenin bir yolu var midir acaba? Bir tanidigim eski sistemde basvuru yapmis sonrasinda duzeltirim diye. Ama simdi secenek cikmiyor
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@Serapp Tesekkur ederim cevabiniz icin. Bu sekilde daha once yapan oldu mu acaba?
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Merhabalar
Randevu alindiktan sonra pasaport numarasi degismiyor diye biliyorum ama randevu oncesinde pasaport yenilersek ve yeni pasaportlarla gorusmeye gidersek olabilir mi acaba? Bir yildan az olan pasaport suresi sikinti yaratir mi acaba?