• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Raybay1971
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    R
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 21
    • En İyi 3
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Raybay1971

    @Raybay1971

    3
    İtibar
    64
    Profil Görüntülemeleri
    21
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    Raybay1971 Takip etme Takip Et

    Raybay1971 tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Handan merhabalar
      Benim esim rusya dogumlu martta dq olduk sizin beklem surecinizi ogreninice baya bi panik olduk gerçekten dogum yeri turkiye olmayanlarin interview suresi cokmu uzuyor ? Ben esime turist vize aldim amerikaya hic problem olmadi konsoloslukta

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Marley-Yilmaz merhaba
      Daha 2 ci ayda DW olanlara bile mülakat gelmedi bizim 3 cu ay yani malesef daha cok beklicez gibi gozukuyor ((

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @gkorkmaz merhaba bizim de ayni sekildeydi okadar telas yaptik 2024 tax return bulmak icin
      Mülakatta bakmadilar bile
      Bence hic gostermeyin 2024 u
      Sormazlar tutki sordular daha tax return file etmedi bizim sponsor dersin oladar
      Simdi 28k gosterirseniz sikinti olabilir
      Inanin bizim durumumuz da aynen sizinki gibiydi gecen hafta aldik bitti
      Allah yardımcınız olsun

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971

    Raybay1971 tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Olkan-Oflaz-0 merhaba
      Amerikaya girdikten kac hafta sonra SSN geliyor?
      Ve otamatik olrak mi gonderiyorlar yoksa biz basvurumu yapmamiz gerekiyor
      Tesekkurler

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Merhaba
      Amerikaya girdikten kac hafta sonra SSN geliyor?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Merhaba green card fee odemek istiyorum A number yanlis diyor ama dogru hoc boyle experience yasiyan oldumu?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @gkorkmaz merhaba bizim de ayni sekildeydi okadar telas yaptik 2024 tax return bulmak icin
      Mülakatta bakmadilar bile
      Bence hic gostermeyin 2024 u
      Sormazlar tutki sordular daha tax return file etmedi bizim sponsor dersin oladar
      Simdi 28k gosterirseniz sikinti olabilir
      Inanin bizim durumumuz da aynen sizinki gibiydi gecen hafta aldik bitti
      Allah yardımcınız olsun

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Urganda sabah randevusu ayni gun biten varmi yoksa ertesi gune sarkiyo diyorlar dorumu ?
      Tesekkurler
      Ray

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Ezgi-2 merhaba
      Bizim urgan doktor randevusu sabah 9:45 te
      Acaba nekadar sure suruyor donus bileti alicazda bilen varmi ogle civari bitermi isimiz ?
      Tesekkurler

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @dreamyy merhaba
      Muayene ücreti kredi karti aliyorlarmi yoksa cash me ödeniyo
      Teşekkürler

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @kadargo teşekkürler 🙏🏻

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Olkan-Oflaz-0
      Merhaba
      Bizimde 3/6/25 interview geldi
      Interview den sonra green card başvurusu yapilmasi gerekiyormus nasil oluyor bir bilginiz varsa paylasirmisiniz lutfen

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Marley-Yilmaz merhaba
      Daha 2 ci ayda DW olanlara bile mülakat gelmedi bizim 3 cu ay yani malesef daha cok beklicez gibi gozukuyor ((

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971