• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Raybay1971
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    R
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 21
    • En İyi 3
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Raybay1971 tarafından gönderilen iletiler

    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Olkan-Oflaz-0 merhaba
      Amerikaya girdikten kac hafta sonra SSN geliyor?
      Ve otamatik olrak mi gonderiyorlar yoksa biz basvurumu yapmamiz gerekiyor
      Tesekkurler

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Merhaba
      Amerikaya girdikten kac hafta sonra SSN geliyor?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Merhaba green card fee odemek istiyorum A number yanlis diyor ama dogru hoc boyle experience yasiyan oldumu?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @gkorkmaz merhaba bizim de ayni sekildeydi okadar telas yaptik 2024 tax return bulmak icin
      Mülakatta bakmadilar bile
      Bence hic gostermeyin 2024 u
      Sormazlar tutki sordular daha tax return file etmedi bizim sponsor dersin oladar
      Simdi 28k gosterirseniz sikinti olabilir
      Inanin bizim durumumuz da aynen sizinki gibiydi gecen hafta aldik bitti
      Allah yardımcınız olsun

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Urganda sabah randevusu ayni gun biten varmi yoksa ertesi gune sarkiyo diyorlar dorumu ?
      Tesekkurler
      Ray

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Ezgi-2 merhaba
      Bizim urgan doktor randevusu sabah 9:45 te
      Acaba nekadar sure suruyor donus bileti alicazda bilen varmi ogle civari bitermi isimiz ?
      Tesekkurler

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @dreamyy merhaba
      Muayene ücreti kredi karti aliyorlarmi yoksa cash me ödeniyo
      Teşekkürler

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @kadargo teşekkürler 🙏🏻

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Olkan-Oflaz-0
      Merhaba
      Bizimde 3/6/25 interview geldi
      Interview den sonra green card başvurusu yapilmasi gerekiyormus nasil oluyor bir bilginiz varsa paylasirmisiniz lutfen

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Marley-Yilmaz merhaba
      Daha 2 ci ayda DW olanlara bile mülakat gelmedi bizim 3 cu ay yani malesef daha cok beklicez gibi gozukuyor ((

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @sılakut çok teşekkürler
      Hayirlisi herkese bol sans

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Uycleperdue merhaba hic NVC iyle kontağa geçen oldumu. Benim daha 3 ay oldu fakat 5 ay olan arkadaslar. NVC iyle gorustumu neden bukadar uzadi islemler ?
      Teşekkürler

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Uycleperdue hic bir problem olmuyor mülakat tarihine kadar amerikaya girip çıkabilirsiniz

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @cetmili merhaba
      Benim duydugum kadarıyla dogum yeri baska ulke olanlarin mulakat sureci cok uzun suruyormus. 14 aydan fazla bekleyenler var ((
      Malesef bende ayni konumdayim bizim DQ daha 1 ay oldu fakat daha cok beklicez gibi

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Handan merhabalar
      Benim esim rusya dogumlu martta dq olduk sizin beklem surecinizi ogreninice baya bi panik olduk gerçekten dogum yeri turkiye olmayanlarin interview suresi cokmu uzuyor ? Ben esime turist vize aldim amerikaya hic problem olmadi konsoloslukta

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @ufukadiyaman merhaba bizde ayni durumdayiz esim rusya dogumlu 07/03/2024 DQ olduk. Ama kisinin yurt disinda dogmus olmasi interview tarihini etkilemez bence siz bi arayin NVC yi

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @ygmbx merhaba sinovac asisi 1 adet mi gerekiyor yoksa 2 adetmi ?
      Teşekkürler

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @ygmbx merhaba
      DQ dan sonra nekadar zamanda interview date icin haber veriyor NVC?
      Teşekkürler 🙏🏻

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Raybay1971
    • 1
    • 2
    • 1 / 2