Herkese merhabalar bu sabah vize mülakatım vardı ve onaylandı. Bu vize aşamasının en kolay bölümü mülakat diyebilirim. Pasaporttunun 2-3 gün içinde teslim edileceğini söylediler. Ben kendimi daha iyi ifade etmek için mülakatı Türkçe istedim mülakatımı yapan görevli biraz Türkçe de biliyordu o şekilde yaptık. Bana sorulan sorular
Ne zaman tanıştınız
Kaç kez görüştünüz
Sen veya nişanlın daha önce evlenip boşandınız mı
En son ne zaman görüştünüz
Nişanlınız ne iş yapıyor
Hangi eyalette oturuyor gibi sorular soruldu.
Ve benden istenen evraklar
İlişkiye dair kanıtlar
Ds 160
134 formu imzalı olacak
Nüfus kayıt örneği
Askerlik belgesi ve tercümeli
Adli sicil kaydı
1040- tax return
W2
IRS-transcript
Randevu için ödeme yaptığınıza dair belgeler
tncymz tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Arkadaşlar ben dün itibarıyla ABD’ye giriş yaptım ve 9 martta nikahımız var. Bu süreçte bize elinden geldiğince yardımcı olan @ob16222 özellikle teşekkür etmek istiyorum. İnşallah herkesin süreci bir an önce olumlu sonuçlanır.
-
RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış SüreleriTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Ben dün ABD’ye giriş yaptım. Havaalanında green card’lı olanlar için sadece bir cbp memuru görev yapıyordu. Vizeliler ayrı green cardlılar ayrı ve ABD vatandaşları ayrı yerde işlemlerini yapıyordu. Eğer ABD vatandaşı değilseniz biraz fazla beklemeniz gerekiyor. Önümüde 20 kişi falan vardı ve arkamda da bekleyen insanlar vardı. Önümdeki o 20 kişilik green cardlı kişilerin problem yaşadığını görmedim. Nereden geliyorsunuz ve kaç gün kaldınız sorularını soruyorlardı bana da bu sorular soruldu. Bence ABD dışında kalış süreleri çok uzun değilse girişte çok problem olmayacaktır. Sağda solda korku salan avukatlara inanmayın onlar sadece sizler üzerinden biraz fazla para kazanmak istiyorlar.
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@zeynepaydın Zeynep hanım tebrik ederim sizi hayırlı uğurlu olsun. Fakat şimdi unganlar resmi sitesinde 29 Kasım 2023 tarihinde paylaşılmış olan notu aktarmak istiyorum. K vizesi türleri covid-19 aşısı yapmak zorunda değiller diye not var. Şimdi kafam karıştı. Siz ne zaman muayene oldunuz?
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@pınar-pınar-0 randevular geçen hafta açıktı. Bir daha ne zaman açılır bilinmez. Yapmanız gereken randevu sayfasını mesai saatleri içerisinde 3-5 dakikada bir kontrol etmek yoksa randevular açılınca şansınızı kaybedersiniz. Ben randevuyu aldığımda sadece 22 dakika açık kaldı.
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@MertHRB Pandemiden öncesini bilmiyorum ama muhtemelen yine aynıdır. Yapmanız gereken haftaiçi 8-5 arası sistemi 3-5 dakikada bir takip etmek maalesef başka yolu yok. Yakında açarlar siz takipte olun. Bence randevu bulmanın zor olmasının bir nedeni de Irak, suriye, İran, ve başka ırklardan insanlarında işlemlerini Ankara’da yürüttüğü için randevular hemen tükeniyor. Dün unganlara muayeneye gittim insanların %90’ı yabancıydı. Böyle olunca da mecburen randevu süreci uzuyor.
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@MertHRB evet iptal eden olursa alırsın bu forumda daha önce alan arkadaşlar var
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@spenb en azından durumunuz approved. İnşallah yakında güncelleme olur.
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Benimde çarşamba günü mülakatım var şimdiden stres bastı. Umarım herkesin süreci en sağlıklı şekilde sonuçlanır.
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Fikret54 daha sürecin başındasınız. Bir kaç ay uscis’ten gelecek noa2 mektubunu beklemeniz gerekecek. Şu an 2023 mayıs dosyaları inceleniyor yabi daha 2023 Aralık ayına biraz daha var
tncymz tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış SüreleriTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Ben dün ABD’ye giriş yaptım. Havaalanında green card’lı olanlar için sadece bir cbp memuru görev yapıyordu. Vizeliler ayrı green cardlılar ayrı ve ABD vatandaşları ayrı yerde işlemlerini yapıyordu. Eğer ABD vatandaşı değilseniz biraz fazla beklemeniz gerekiyor. Önümüde 20 kişi falan vardı ve arkamda da bekleyen insanlar vardı. Önümdeki o 20 kişilik green cardlı kişilerin problem yaşadığını görmedim. Nereden geliyorsunuz ve kaç gün kaldınız sorularını soruyorlardı bana da bu sorular soruldu. Bence ABD dışında kalış süreleri çok uzun değilse girişte çok problem olmayacaktır. Sağda solda korku salan avukatlara inanmayın onlar sadece sizler üzerinden biraz fazla para kazanmak istiyorlar.
-
RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış SüreleriTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Ben eşim ile birlikte ABD dışında 10 gün kaldım yarın tekrardan giriş yapacağız. Eşim ABD vatandaşı ben ise green card’lı. Yarından sonra burada tecrübelerimi paylaşacağım.
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Joshua-Vanberg abi avukatlarla niye ilerliyorsunuz ki. YouTube de binlerce video var tane tane anlatılıyor. Kendiniz özene özene yapıp başvursaydınız keşke.
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@ilginsuetirpanci testleri temiz çıkmayanlardan balgam testi alıyorlar. Ben sonuçları almaya gittiğimde 2 kişinin balgam testine kaldığını fark ettim. Balgam testine kalanlar azımsanmayacak kadar fazla. Siz konsolosluk mülakatından 2-3 hafta önce gidip muayenenizi aradan çıkarın. Eğer sizde bu teste kalırsanız 3-5 aya kadar bile sürebiliyor. Düşük bir ihtimal ama böyle bir ihtimal var. Dediğim gibi bir çok kişiden istiyorlar.
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@kittyze beni dinlerseniz randevudan 2-3 hafta önce gidip muayeneyi aradan çıkarın. Bazı durumlarda balgam testine takılma durumunuz var böyle bir durumda 1-2 ay fazla beklemek gibi. Eğer testlerinizde bir problem yoksa mülakattan 2 gün önce muayeneye giderseniz bu süre yeterli olacaktır. Bugün muayeneye gidersen ertesi gün öğleden sonra sonuçları alırsın ve diğer gün mülakata gidebilirsin. Unganlar ve konsolosluk çok yakın değil. Googleden araştır en yakın otele git ben şimdi çok hatırlamıyorum
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@tnamli tabiki nereden iletişim kuruyorsanız bunları sunman gerekiyor. Ben instagram wp Messenger hepsini göstermiştim. Yani bol bol kanıt götürün mülakat bu sürecin en kolay aşaması. Hayırlı olsun inşallah
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@tnamli eğer bugün tanışıp yüz yüze buluştuysan yarın bu k-1 vizesine başvurma hakkına sahipsin. Mülakat zamanına kadar en az 2-3 defa görüşmüş olun bir problem olmaz. Biz eşimle 1 kez yüz yüze görüştükten sonra başvurduk. Ama mülakata gidene kadar 2-3 defa daha görüştük.
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@liliy06 bunu yeniden güncel şekilde hazırlayın daha sağlıklı olur ve imzalamayı unutmayın. İmzasız olursa kabul etmiyorlar bu formda birisinin başına gelmişti.
-
RE: ABD-Türkiye Arası Para TransferleriBankacılık içinde yayımlandı
@Emre-Kurtulmuş çok teşekkür ederim ilgileneceğim bununla. Çünkü western çok komisyon alıyor bu yüzden farklı bir arayışa geçtim. Bunu deneyeceğim.
-
RE: ABD-Türkiye Arası Para TransferleriBankacılık içinde yayımlandı
Arkadaşlar herkese merhaba biliyorum eski sayfalarda binlerce yorum vardır ama ben yine sormak istiyorum istediğim sorunun cevabını bulamadım. Western union dışında Amerika’dan Türkiye’ye para gönderimi nasıl yapılır. Olduğum bölgede bank of Amerika yok. Lütfen bilen birisi yardımcı olabilir mi