@hamsisever İngiltere hepten zorlar, United Kingdom çok milliyetçidir çaktırmasalarda, United States gibi her millete her düşünceye hoş görü göstermez ama onun haricinde Londra benim ölmeden önce kesin gitmek istediğim biyer kesinlikle
Gürkan 1
@Gürkan 1
DV2024 - ❎ Has Not Been Selected...
DV2025 - ❎ Has Not Been Selected...
DV2026 - ❎ "NOT APPLIED"
DV2027 - 💚
California | Los Angeles 💚
Gürkan 1 tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Chromium imzanı gördükten sonra ben bile korktum
2025 için aklıma geldikçe senin içinde dua edeceğim
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ethsea, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
İlk sayfada yerimizi alalım. Umarım seneye burada mesai yapmayız

:((( şey..

çok büyük hayallerim vardı 2024 için yaklaşık 1 yıldır her gün dua ediyordum, rüyalarıma falan giriyordu amerikadaydım. malesef olmadı inşallah 2025'te olur diyerekten gerçekten bunu yürekten isteyen herkese şans diliyorum!
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hdemircanusa Çok çok çok haklısın, daha 18 yaşımda olmama rağmen bende çok istiyorum totem gereği paylaşmak istemediğim ama büyük ve yararlı hayallerim var benimde, eğer gerçekten troll değilse bu arkadaşın açıklaması gerçekten Allahından bulsun başka birşey demiyorum.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hdemircanusa
bende aynı şekilde. -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@STK-TRCN Telefonuma indirdim ben bitane widget olarak duruyo orda 364 gün kaldı diyor şuan mesela

Gürkan 1 tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: Göçmen vize için yapılan sağlık muayenesi hakkında sorularYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Çocukken dikkat dağınıklığı ile alakalı sakinleştirici ilaçlar kullanmışım. bunlar bir eksi olur mu? Raporlarını muayneye götürmesem daha mı iyi? Ordaki doktorlar bizim e-devlet/e-nabız verilerimizi görebiliyor mu?
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@zge kaydettim siteyi, bilgi için çok teşekkür ederim. İyi şanslar.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Oooo Ekim yaklaşıyor üniversite telaşından farketmemişim, bu vize fotosu beni çok şühelendiriyor, ya adam yanlış çekerse ya böyle ufak ölçülerle olmazsa, Malum çekilişte bizim elimizde olan tek faktör sayıla bilir fotorafın düzgünlüğü, check sitelerinin çoğuda para koparma peşinde makul fotorafada hayır diyor onada güvenmiyorum, sıkıntı ya.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ben son sene üniversiteye hazırlanmak için açık liseye geçmiştim dolayısılya diplomanda "LİSE DİPOLMASI" altada işte Açık Öğretim Lisesi falan yazıyor, yani lise diploması tc de lise mazunu saydırıyor değiştiremiyorsun bir sorun yaratmaz diye düşünüyorum, ayrıca bu sene Dokuz Eylül Üniversitesini kazandım oyuzden DV2025 te eğitime "(5) Some university courses" seçicem buyuzden öğrenci belgesi götürmem gerekirmi mülakata?
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
bu sene pasaport şartı aranacakmı acaba
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bazı insanlara tek sefrede çıkarken bazılarına nasıl bukadar uzun süre çıkmıyor bu şey aklım almıyor ya, keşke biraz daha az şans faktörü olsa, hakedenler daha hızlı gide bilse çok iyi olurdu
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Kekw bizi almasınlar diyemi
(şaka yapıyorum) -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Chromium Pasaportumuzun ihtibarını düşün verirken, birşeyler değişmeli

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Sizce tatil için değilde tamamen yaşamak için seçseniz ve sadece 2 seçeneğiniz olsa "California -San Francisco , Los Angeles veya San Diego- 'yı mı tercih derdesiniz yoksa New York City'mi?
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@STK-TRCN Telefonuma indirdim ben bitane widget olarak duruyo orda 364 gün kaldı diyor şuan mesela
