• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. baba yaga
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 2
    • İleti 117
    • En İyi 15
    • Tartışmalı 6
    • Gruplar 0

    baba yaga

    @baba yaga

    7
    İtibar
    175
    Profil Görüntülemeleri
    117
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    baba yaga Takip etme Takip Et

    baba yaga tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      @uzaysan Eğer geleceğini değiştirmeyi, US'a taşınmayı 5-10 dolar verecek kadar umursamıyor isen gitmeyi gerçekten istemiyorsun demektir. Olay şu; insanlar başvuruyor, kazanıyor ama gitmiyor ve başkasının geleceğini elinden çalıyor. Bu haksızlık.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba yaga
      baba yaga
    • RE: (F/M) Öğrenci Vizeleri

      @Ege-Yildirim Dürüstlük esas olsa çok az kişi F-1'si alır. Vize almak bir oyundur. Kandırma oyunu. Lütfen dürüstlük filan saçmalamayalım. Vize memurunu nasıl ikna edebilirim onu düşünüyorum.

      Zaten ben anılı eskisi gibi sevmiyorum. Videolarında yaşam sıkıntısı filan diyor. Arabayı alana kadar canım çıktı filan diyor. Ne yazık ki yurt dışına taşınanlar belirli bir süre sonra almancıya dönüşüyor.

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      baba yaga
      baba yaga
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      artık dayanamıyorum enerjim kalmadı. bir tane hayatımız var o da bu berbat yerde geçti. bu sene 29 yaşına girdim. hiç ümidim yok. umarım gitmek isteyen iyi insanlar gider mutlu olur.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba yaga
      baba yaga
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Emre-Kurtulmuş ben size cevap yazmışım ama hatayla oldu. Mesajım admine karşılıktı o esnada size cevap verdiğim için karışıklık oldu.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba yaga
      baba yaga
    • RE: ABD'deki Turk Youtuber tavsiyeleri

      @fredyjones İşin garip tarafıda o. Bu yöntemler sınırlı. Çok katı kuralları olan şeyler. Ben o tür şeyleri okuyarak uzman oldum. Benim tahminim. Bunlar kızları kandırıp evlenip o şekilde oturma izni alıyorlar ama kolay iş değil. Yaşadığınız eve habersiz gelip bakabiliyorlar. Arkadaşlarınız ve komşularınız ile konuşabiliyorlar. Yıllarca beraber yaşamanız lazım. Amerikalı aynasız ve gökhan o şekilde kaldı. Hatta gökhan bir sıkıntı ile karşılaştı o yüzden asker oldu. Yeşil kartın var ise asker olursan direk vatandaş oluyorsun. normalde 5 yıl bekleme süresi var.

      Sosyal Medya Hesapları içinde yayımlandı
      baba yaga
      baba yaga
    • RE: (F/M) Öğrenci Vizeleri

      @Ege-Yildirim Milletimizin şöyle bir huyunu fark ettim. Bazı konulara gelince konuşmamayı tercih ediyorlar. Ve bu konular önemli konular olabiliyor bu yüzden insanlar yanlış yönlendirebiliyor. İnsanlar genellikle para konusuna gelince hassas oluyor. İnan bana bunların içlerinden hiçbiri benim babam zengin o sayede geldim demez. Örneğin bir sürü insan ile tanıştım yurt dışına taşınan, tanıdığım vardı o sayede gittim demiyorlar. Bir şekilde geldik. Bir şekilde gittik diye üstü kapalı cevap veriyorlar. Bu da bizim gibi insanlara kötü oluyor. Bizde onların yaptığını yapmak istiyoruz, öğrenmek istiyoruz.

      Örneğin geçen burada bir post gördüm. Bir kişi F1 vizesi ile nasıl çalışırım diye sordu. Gelen cevaplar hiç yardımcı değildi. Çalışma iznin olmaz filan dediler.

      Daha önce bende senin düşünüyordum. Bu nasıl vize almış. Bu nasıl yurt dışına taşınmış diye ama şunu fark ettim. Vize memuru bu çocuk cool mu acaba, bu çocuk orada partilere gidecek mi. Diye düşünmuyor. Burada ve diğer videoda bazı garibanlar vardı. Vize memuru bunlara bakmıyor.

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      baba yaga
      baba yaga
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      For DV-2026, natives of the following countries and areas are not eligible to apply, because more than 50,000 natives of these countries immigrated to the United States in the previous five years

      Eğer son 5 yılda belirli bir ülkeden 50.000den fazla kişi US taşınırsa o ülkedeki insanlar artık GC'ye başvuru yapamıyor. Geçici vizesi olanlar e3b h1b filan sayılmıyor. GC alanlar yani

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba yaga
      baba yaga
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @kaanayhan83 herkes yurt dışı giriş-çıkışdan bahsettiği için yazıyım dedim. bu gerçek değil. Vize memuru daha önce birisi yurt dışına çıkınca hemen onay vermiyor yada çıkmayınca red vermiyor bu küçük bir etken. Bazıları garanti olsun diye vize başvurusunda önce bulgaristan gibi ucuz bir ülkeye gir çık yapıyorlar. Bu adamlar salak değil bunların hepsinin farkında. Daha önce yurt dışına gidip gelmek fazladan para sahibi olmanın bir kanıtı. Bu adam daha öncede gitmiş gezmiş ve geri gelmiş diyorlar. Ev tapusu, araba ruhsatı bunları götürmek gerçekten saçma ve bunlara bakmıyorlar. Zaten bunlar temel sahip olunan şeyler. Bankadaki parayada bakmıyorlar ama sürekli gelen bir para yani maaş varmı ona bakıyorlar. Tabi ne tür vizeye başvuruyorsunuz, şu an ki durumunuz ne bunlarda önemli.

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      baba yaga
      baba yaga
    • RE: (F/M) Öğrenci Vizeleri

      @mrblack İşte çıktı bir tane. Ben dünyanın diğer yerlerinde geçim sıkıntısı yok demedim. Fiyatların arttığınında farkındayım. Ben o kişi ile belirli bir konuyu konuşuyordum. Yurt dışında uber, doordash, youtube filan yapan 1 yıllık maaşı ile lüks bir araba alan daha sonra almancı gibi ama burada hayat kolay değil yaşam sıkıntısı diyen tipler.

      Neyse sen orada özgürlüğün tadını çıkar. Davulun sesi uzaktan hoş gelir.

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      baba yaga
      baba yaga
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @ATS16 eğer bulaşıcı hastalığınız yoksa veya şifozreni bipolar gibi mental hastalığınız yoksa muayenesi geçersiniz. evet maddi olarak zor aşısız kişi başı 9k.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba yaga
      baba yaga

    baba yaga tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @ilkerkaynar90 viyana ve honk kong abd elçiliği dosya taşımayı kabul ederse ama bu ülkeye giriş için turist vizesi alamaz isek ne yapabiliriz. çünkü bana viyana vize vermez.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba yaga
      baba yaga
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @istalin imzanıza baktımda anlayamadım gc çıktımı yoksa onay alamadınız mı?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba yaga
      baba yaga
    • RE: Green card bankada para mevzusu

      @T-C-Kubilay-Dikici eğer olursa los angeles'a taşınırım o zaman onlara söylemeyim örneğin orlando diyebilirim ama los angeles'a taşınırım, sonuçta onay aldıktan sonra istediğimi yapabilirim. ben para oraya 5k ile gitsem geçinirim aslında ama kurallar böyle anladım

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba yaga
      baba yaga
    • RE: Green card bankada para mevzusu

      @T-C-Kubilay-Dikici kubilay bey tek kişi için şu an bankada para göstermek için minimum ne kadar para (USD) gerekiyor?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba yaga
      baba yaga
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Emre-Kurtulmuş ben size cevap yazmışım ama hatayla oldu. Mesajım admine karşılıktı o esnada size cevap verdiğim için karışıklık oldu.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba yaga
      baba yaga
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @MakeUSAGreatAgain belki aktroll'dür veya gidemediği için sinirlidir bu yüzden kötülemeye çalışıyordur. banada çok garip geldi ama daha önce ki yorumlarını görmedim. ara sıra böyle tipler ile internette karşılaşıyorum ama burada karşılaşacağımı düşünmedim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba yaga
      baba yaga
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Emre-Kurtulmuş birisi saçmalarsa saçmaladı denir. mantıklı değilse mantıksız derim. benim mesajımı silmeniz çok saygısız birşey. içinde hakaret küfür olmayan birşey silmeniz saçma. ayrıca cidden böyle bir websiteye gelip böylede saçmalanmaz. okumuş, okumamış, bulaşıkçı, doktor kim varsa ülkeden kaçıyor. zaten buradaki herkes böyle bu mantıksız insan gelmiş diyor ki "ülkenin yarısından fazlası lüks içinde yaşıyor" evet evet avrupada bizi kıskanıyor. siz de gelip benim yorumumu silip saygısız bir şekilde konuşmaktan bahsediyorsun işde türkiye bu yüzden bu halde. bu şekilde saçma sapan hareketler yaptığınız için mantıklı konuşanın yorumunu silin. saçmalıyan insan "nazikçe" konuştuğu için el üstünde tutun.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba yaga
      baba yaga
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Atlantis00 "Türkiye’de 10 işçiden 6’sı asgari ücretin yüzde 20 fazlasının altında çalışıyor."

      "2023 yılı itibarıyla tüm özel sektör işçilerinin yüzde 48,9’u asgari ücret komşuluğunda ücretlerle çalışıyor."

      disk-ar

      YENİ: DİSK-AR Asgari Ücret Araştırması 2025 yayımlandı!

      YENİ: DİSK-AR Asgari Ücret Araştırması 2025 yayımlandı!
      Ara 10, 2023  /  business_business

      Türkiye’de asgari ücret giderek ortalama ücret haline geliyor | Grafik

      Türkiye’de asgari ücret giderek ortalama ücret haline geliyor | Grafik

      Türkiye’de asgari ücret giderek ortalama ücret haline geliyor. Bu, asgari ücrete yakın kazanan işçi oranının giderek yükselmesi demek.

      İnfografiklerle Asgari Ücret

      Al oku türkiyenin yarısı asgari ücret kazanıyor. Daha fazla cevap vermeyeceğim çünkü mantıklı bir insan değilsin çok saçmalıyorsun.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba yaga
      baba yaga
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Atlantis00 bu ülkede ne kadar çabalarsan çabala olmuyor. Yıllarca çabalıyan insanlar en fazla 3+1 ev, araba ve tatil gitmek dedikleri şeyi yapabiliyorlar. Bazıları basit şeylerden zevk alıyor kız arkadaşla aynı evde yaşamak bazıları için en güzel şey olsa bile gayet normal. Ben insanların orada herşey güllük gülistanlık, hiçbir sorun yok, herşey mükemmel, hayatım harika olacak dediğini duymadım insanlar güzel bir hayat yaşamak istiyor. Bu ülkede büyük bir kesim ABD'de de ki çoğu insandan daha iyi bir hayat sürmüyor saçmalama. burada büyük bir kesim miras ile ABD'ye gezmeye gitmiyor saçmalama.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba yaga
      baba yaga
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      artık dayanamıyorum enerjim kalmadı. bir tane hayatımız var o da bu berbat yerde geçti. bu sene 29 yaşına girdim. hiç ümidim yok. umarım gitmek isteyen iyi insanlar gider mutlu olur.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba yaga
      baba yaga