Super haberler! Interview alanlara tebrikler. Mart ayinda baya interview alinmis desenize 
istanbullover
@istanbullover
istanbullover tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhabalar arkadaslar, bende mulakatmi gectim sukur
15 agustosta Randevum vardi saat8.15 deydi sabah 7.45 de konsolosluk önünde sıraya girerek pasaportumu hazırlayıp içeriye giriş yaptım, tek gittiğim için içeriye sokamayacağım çanta telefon vs. Malzemeleri konsolosluk önünde arabayla bulunan emanetçiye 50 tl karşılığında bıraktım, ilk girdiğimizde pasaportum ile kayıdım yapıldı ve sıra numarası verildi sıram geldiğinde ilk evrakların teslimi için bir bankoya girdim banko görevlisi kadın saolsun strese sokmak için çok uğraşıyor önümdeki dosyaları düzeltirken hem dokunma evraklara diyor hem de acele et diyor. Dosyalari duzeltmeye calisker sonsiza kadar dur demisti. Benden ilk evliliğimize dair kanıtlar istedi fotoğraflar, çocuğumun doğum belgesi, evlilik cüzdanı sundum. Benim askerlik belgemi ve doğum belgemi istedi eşimin tax transcriptini istedi akabinde elimdeki sıra numarasıyla tekrardan beklememi söyledi mülakat görüşmesi için sıram geldiğinde önce yemin ettim parmak izi okumalarım tamamlandı ve mülakatı yapan memur eşimle nasıl tanıştığımı benim ve eşimin ilk evliliği olup olmadığını, eşimin nerede olduğunu ve sponsorlarımızın kim olduklarını ve nereden tanıdığımızı sordu. Sisteme yüklediğimiz evrakları eksiksiz yüklediğimiz için herhangibir evrak talebi olmadı ve vizeniz onaylandı dedi.ikinci memur adam iyidi, mulakati turkce yaptim tercumen biride vardi memurun yaninda. Bugunden itibaren vizem issued yaziyor. Burdan yardim eden herkese esim ve ben tesekkur ediyoruz
Green card icin herhangi bir odeme yapmamistim. Onu nerden yapiyoruz, linki bilen var mi? -
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Mulakat günü aldık çok şükür Ağustos 15inde. DQ tarihimiz 28 Nisan
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
merhabalar i130 formları gonderdik esim icin. Aldıklarına dair bildirim geldi. sonrasındaki bilgilendirmeler icin internetten bir hesap acmamız gerekiyor mu sanki bir yerde oyle bisey okumustum bize bir numara gondererek o numara ile surec internetten takip edilebiliyormuyuz. 1 ay once gonderdim i130 formu. lutfen biligilendirerseniz sevinirim yeniyim bu siteye tesekkurler
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@demetdemirsf
Cok tesekkur ederim hangi numarayi aramistiniz? Ben amerikada yasiyorum, Turkiyedeki Amerikan konsoslugunu mu? Birde kendim icin degil kayinvalidem icin, onun aramasi mi gerekir? -
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@ATS16
Teşekkür ederim yalnız ds160 a ekim ayı yazdık 1 aylığına tabi yetişmedi randevu umarım sakıncası olmaz. Ds 160 da konsolosluk olarak istanbul seçmiştik fakat randevumuzu ankaradan aldık. Onay numaramız eşleşior ds formdaki barkodla. Bir sorun olmaz değil mi? -
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@crazycells evet bekar sadece kendi geliri var. Tesekkurler bende birine danistim oda bu sekilde bilgi verdi
istanbullover tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@ATS16
Merhabalar, amerikadaki vergi dökümanlarımızıda götürsün mü annem? Davetiye formu yazdık, bütün masrafları biz karşılayacağız diyede ekledik. -
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@ATS16
Teşekkür ederim yalnız ds160 a ekim ayı yazdık 1 aylığına tabi yetişmedi randevu umarım sakıncası olmaz. Ds 160 da konsolosluk olarak istanbul seçmiştik fakat randevumuzu ankaradan aldık. Onay numaramız eşleşior ds formdaki barkodla. Bir sorun olmaz değil mi? -
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@Serapp
Teşekkür ederim peki süre olarak 1 ay desek bir sakınca car mıdır? Uzun nir sure mi? -
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@Serapp
Merhabalar, ben amerikadayım bir bebeğim var. Kayınvalidemin vize randevusu var bir haftaya. Küçük bir davet mektubu hazırlıyorum. İçinde yeni doğan torunuyla tanışmak istediğini ve bizi ziyarete gelmesinden bahsedeceğim bir ay süreliğine yazdım Bir sorun olur mu? Birde bunu önceden herhangi bir sisteme yüklemeye gerek var mı yoksa randevuda mı memura versin? -
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@Sedat-4
Merhabalar, ds160 formu doldurdugumuzdan bu yana amerikadaki ev adresimiz degisti. Siz sorun yasadikiz mi? Yoksa eski ds160 ile mi gittiniz? -
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Merhabalar, kavinvalidemin bu ay vize randevusu var. biz amerikada yasiyoruz. DS160 doldugurgumuzdan bu yana amerikadaki ev adresimizde degisiklik oldu cunku tasindik. DS160 formunu tekrardan mi doldurmamiz gerekiyor? Nerden yapabiliriz?
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Merhabalar, eşimin annesinin B1/B2 randevusu var. Biz Amerikada yaşıyoruz. Randevuya ne götürmesi gerekir? Pasaportu, fotografı, ds160 barkodu dışında ne gerekli/yardımcı olur?
Örneğin banka dokumanı, varlıkları vs göstermemiz gerekiyor mu?
Birde ben küçük bir mektup yazmak istiyorum bizi görmeye geldiğine dair?Birde DS160 formunun hepsini mi götürmesi gerekir?
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@demetdemirsf
Cok tesekkur ederim hangi numarayi aramistiniz? Ben amerikada yasiyorum, Turkiyedeki Amerikan konsoslugunu mu? Birde kendim icin degil kayinvalidem icin, onun aramasi mi gerekir? -
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@demetdemirsf
Durumu cozebildiniz mi? Yeni siteye giris yapip formu dolduruyorum fakat bende uyari mesaji geliyor “kisiselayeintilarinjz veritabanimizda zaten var olan kisiyle eslesiyor” diye