• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. mybz35
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    M
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 1
    • Konu 2
    • İleti 12
    • En İyi 1
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    mybz35

    @mybz35

    5
    İtibar
    44
    Profil Görüntülemeleri
    12
    İleti
    1
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Konum Massachusetts

    mybz35 Takip etme Takip Et

    mybz35 tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: Geçen sene yaptıgım uzatma bugun reddedildi ama ben Türkiye'deyim

      @ahsenaydgdu yani bir soru sormak için zaman ayıracaklarını düşünmüyorum,öteki türlü tek soru için de danışmanlık almak pek mantıklı degil,açıkcası bu USCIS e kalmış bir durum,kimse hiçbir şeyin garantisini veremez, yine de teşekkür ederim tavsiyeniz için.

      Amerikan Vizeleri içinde yayımlandı
      M
      mybz35

    mybz35 tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: Geçen sene yaptıgım uzatma bugun reddedildi ama ben Türkiye'deyim

      @Claudia-J-Muslu En büyük kanıt pasaportuma vurulan çıkış mühürü zaten orada ne zaman cıktıgım besbelli olarak gözükecektir,bana sormalarına dahi gerek olacagını düşünmüyorum, öte yandan evime yollanan(amerikadaki belirttigim eve) red belgesinde her şey açıklanıyor red almam nedenim sonuçum belli olmadan ülkeden ayrılmam,bu yüzden red etmişler zaten ülkede yoksun diyorlar.

      Muslu Hukuk Bürosu Sorularınızı Cevaplıyor! içinde yayımlandı
      M
      mybz35
    • Geçen sene yaptıgım uzatma bugun reddedildi ama ben Türkiye'deyim

      Merhabalar 2021 de yapmış oldugum I-539 B-2 Extension sonucum bugun itibariyle red aldıgını ögrendim zaten belirttigim aralıklarda oraydım ve sonucu beklemeden 6 ayım dolmadan ülkeden çıkış yaptım hatta yurtdışından B2 vizemi bile aldım yani şuan hali hazırda yeni B2 (10 yıllık) vizem var sorum ise bu durum benim ülkeye girişimde bir pürüz olur mu ?alt metni

      Muslu Hukuk Bürosu Sorularınızı Cevaplıyor! içinde yayımlandı
      M
      mybz35
    • RE: Geçen sene yaptıgım uzatma bugun reddedildi ama ben Türkiye'deyim

      @mexido turist vizesini uzatmak istedim ve uzattım(basvursunu yaptım). Neden f-1 vizesi alayım almak isteseydim alırdım,
      kendim yaptım prosedürü biliyordum.

      Amerikan Vizeleri içinde yayımlandı
      M
      mybz35
    • RE: Geçen sene yaptıgım uzatma bugun reddedildi ama ben Türkiye'deyim

      @ahsenaydgdu yani bir soru sormak için zaman ayıracaklarını düşünmüyorum,öteki türlü tek soru için de danışmanlık almak pek mantıklı degil,açıkcası bu USCIS e kalmış bir durum,kimse hiçbir şeyin garantisini veremez, yine de teşekkür ederim tavsiyeniz için.

      Amerikan Vizeleri içinde yayımlandı
      M
      mybz35
    • Geçen sene yaptıgım uzatma bugun reddedildi ama ben Türkiye'deyim

      Merhabalar 2021 de yapmış oldugum I-539 B-2 Extension sonucum bugun itibariyle red aldıgını ögrendim zaten belirttigim aralıklarda oraydım ve sonucu beklemeden 6 ayım dolmadan ülkeden çıkış yaptım hatta yurtdışından B2 vizemi bile aldım yani şuan hali hazırda yeni B2 (10 yıllık) vizem var sorum ise bu durum benim ülkeye girişimde bir pürüz olur mu ?

      Cevaplar için teşekkürleralt metni

      Amerikan Vizeleri içinde yayımlandı
      M
      mybz35
    • RE: Change of Status (I-539 Gocmen Olmayan vizeyi uzatma ya da degistirme)

      @crazycells ben bridge gap yaptım ama karardan 30-45 gün önce ben de etkilenir miyim? Yoksa 21 inden sonrası için yapılanları mı kapsar? Cevap verebilirsen memnun olurum.

      Planlari ona göre yapmıştım ben extension sebebiyle.

      Amerikan Vizeleri içinde yayımlandı
      M
      mybz35
    • RE: Change of Status (I-539 Gocmen Olmayan vizeyi uzatma ya da degistirme)

      @crazycells diyelim 2 ay sonra geldi ne zamandan itibaren başlıyor 6 ayim diyelim geldi 8. Ayda ben nasıl duracağım burda ek 2 ay daha yani bitmeden cevap gelmesi gerekmiyor mu?

      Amerikan Vizeleri içinde yayımlandı
      M
      mybz35
    • RE: Change of Status (I-539 Gocmen Olmayan vizeyi uzatma ya da degistirme)

      Resim Yükle - Hızlı Resim - Resim Paylaş - Resmim.Net

      Resim Yükle - Hızlı Resim - Resim Paylaş - Resmim.Net

      Ücretsiz, sınırsız hızlı resim yükle ve hızlı resim paylaş. JPG, PNG, GIF, BMP, WEBP formatlarında sınırsız resimler yükleyebilirsiniz. Resmim.net

      Fingertrack için herhangi bir kağıt gelmedi ya da geldi ama bana ulaşmadı.

      Vizem bitti yine de çağırma durumları var mı?

      Parmak izi gelene kadar 6 ay doldu yani

      Ne yapmalıyım?

      Amerikan Vizeleri içinde yayımlandı
      M
      mybz35
    • RE: Change of Status (I-539 Gocmen Olmayan vizeyi uzatma ya da degistirme)

      @crazycells bu şekilde approved olmam imkansız mı peki?

      Amerikan Vizeleri içinde yayımlandı
      M
      mybz35
    • RE: Change of Status (I-539 Gocmen Olmayan vizeyi uzatma ya da degistirme)

      @crazycells
      Çalıştığim göçmen uzmanı böyle yapmayi Uygun gördü nedenini bilmiyorum.Change of status yapıyorum j-1 dayken vizem onaylanmadi.pending de kaldı.

      Şimdi de yine b-2 ama change of status olacak yakın tarihte niyetli yaptım
      Aslında niyetim b-2 yi legal olarak uzatmak

      Amerikan Vizeleri içinde yayımlandı
      M
      mybz35