Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün çocuklarımıza armağan ettiği 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nın 101. Yılı Kutlu Olsun!

Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün çocuklarımıza armağan ettiği 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nın 101. Yılı Kutlu Olsun!

Yazılanlara bakıyorumdur;

Uzun zamandır foruma girmiyordum, umarım herkes iyidir. İyi akşamlar.
Başvurula başlıyormuş, hayırlı olsun. Şu forumda gerçekten isteyen herkese çıkar inşallah.
Sayacıda bırakıyorum
https://www.timeanddate.com/countdown/generic?iso=20220507T19&p0=107&msg=Green+Card+&ud=1&font=cursive
Arkadaşlar bunları konuşarak niye gerilim oluşturuyorsunuz ki? Boşverin şunun şurasında 23 gün kalmış herkes hayalini yazsın, Amerika konuşalım boşverin be yaaa
Forumun ve DV sitesinin çökmesine son 1 hafta 7 saat 6 dakika 20 saniye var
Allahım şu bekleme odasındaki herkese şu sevinci nasip et inşallah.
Amin
@zencipsikiyatr
1-) Eyalet seçimi için
https://yesilkartforum.com/forum/topic/309/amerika-da-yasanacak-eyaletin-secimi
2-) Para mevzusu için
Sayın @crazycells anlatmış
Birkac yil oncesine kadar konsolosluk 15.000 dolar siniri konusunda oldukca katiydi fakat son yillarda bu konuda anlayisli, daha az birikimi de kabul ediyor; ama bu, kopruden gecen kadar ayiya dayi deme meselesi degil, insanlar Green Card alip yeni bir ulkede -ABD'de- yasama baslayacaklar. Nasil, ne sekilde yasayacaklar?
Olay vizeyi almaksa bunu yapmanin bir suru yolu var, kendinize ait olmayan bir parayi da gosterebilirsiniz, ama sonrasi? ABD'de olmayan bir parayi harcayarak yasaminizi gecindiremezsiniz. Eger ABD'ye gitmeden is bulduysaniz, harika bir durum, bunu da tabii ki konsoloslukta gosterebilirsiniz.
Turkiye'den bakinca 15.000 dolar buyuk gorunebilir ama ABD'den bakmaniz lazim olaya... ABD'de kendi yasaminizi kurana kadar nasil, ne sekilde yasacaksiniz? 10-15 bin $ ABD'de hic tanidigi olmayan ve tek basina gelip hayata baslayacaklar icin bence de sahip olmasi gereken bir birikim. Bu parayi mulakatta konsolos sizden almayacak, bu sizin ABD'de yasamaniz icin harcayacaginiz birikim.
3-) TOEFL sınavı sorusunu anlayamadım?
4-) Uçaktan indikten sonrası için
https://yesilkartforum.com/forum/topic/183/gocmen-vize-ile-abd-ye-ilk-giris_=1615287004305
Green cardla yaşayanların tecrübeleri
https://yesilkartforum.com/forum/topic/90/amerika-da-green-cardla-yaşayanların-tecrübeleri/162
Ev kiralama
https://yesilkartforum.com/forum/topic/262/green-card-ile-gelip-ev-kiralama-hakkında-öneriler?page=1
araba kiralama siteleri, otel siteleri vs
https://yesilkartforum.com/forum/topic/139/amerika-i̇çin-faydalı-i̇nternet-siteleri
5-) Mülakat soruları ile ilgili
https://yesilkartforum.com/forum/topic/74/dv2017-mülakat-deneyimleri_=1615287004284
https://yesilkartforum.com/forum/topic/73/dv2018-mülakat-deneyimleri_=1615287004288
https://yesilkartforum.com/forum/topic/525/dv2019-mulakat-deneyimleri
https://yesilkartforum.com/forum/topic/2163/dv2020-mulakat-deneyimleri?_=1615287004307
https://yesilkartforum.com/forum/topic/3423/dv2021-mulakat-deneyimleri/708
Umarım yardımcı olabilmişimdir 
@gucarslan Hayırlı olsun o zaman darısı sizlerin başına. Aç oğlum oradan erik dalını 

Talihli forumdaşları tebrik ederim, yolunuz açık olsun.
Bugün Büyük Gün
Arkadaşlar hepimiz için hayırlısı olur umarım 
4 saat 42 dakika...
Haftaya bugün, bu saatlerde, çok farklı duygular içinde olacağız...
2 ay oldu foruma girmeyeli umarım herkes iyidir. Çok az zaman kaldı. Sadece 25 gün...
Sadece 13 haftacık kaldı...
@gokhanbagatur O sene bu sene olsun lütfen 
@gokhanbagatur yaklaşıyor yaklaşmakta olan 
Herkese iyi akşamlar arkadaşlar. Umarım herkes iyidir uzun zaman oldu foruma girmeyeli.