Herkese selamlar
Sadece benım gibi benzer durumu yasayan varmı merak ettim.14 nisan 2023 de amerıka icersinde basvurumuzu yaptık.Bu sırada eşim green kartlı idi.Ardından iki ay sonra calısma iznim geldım ve bir ay sonrada 130 onaylandı.Fakat ne hikmetse ogun bugun ses yok.Bu arada eşim kasım 2023 de vatandas oldu.Sisteme yükledik ve ayrıca uscis e vatandas sertifikasını gonderdik.Neyi bekliyorlar acıkcası halen anlamıs degilim.Acaba işk basvurumuz green kartlı diye bize halen vize bülteninemi tabi tutuyorar baska birsey gelmıyor aklıma.Benzer durumu yasayan varsa,bilgi verebilirse cok memnun olurum.Tesekkurler şimdiden.