@Ryback Merhaba, benim basvurumun ertesi gunu reuse letter i statumde gorundu. Bu durumda 2-3 aya direk mulakat randevusu mu gelebilir acaba? Cok tesekkurler cevabiniz icin 
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
Y
YogaMomSF tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: ABD Vatandaşlığı Başvuru Süreci (Naturalization)Vatandaşlık Süreci ve İşlemleri içinde yayımlandı