@treystoom Hocam kendisi sürekli olarak Amerika’yı kötüleme çabasında zaten sürekli negatiflik yayma peşinde siz he diyin geçin, polemiğe girmeye değmez
yaren94 tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkese günaydın keyifler nasıl umarım herkes iyidir İstanbul’da hava berbat bugün
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@GizemYılmazz Bu ne biçim üslup? Sen bana sus diyemezsin burası sohbet odası diye savunan sendin bugün şimdi sus diyorsun. Herkes fikrini açıkça söyleyebilir
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hsn-kartal Kendisinin canı avukatçılık oynamak istiyor boşverin hocam
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@GizemYılmazz Yahu siz de Atlantis adlı kullanıcının avukatı mısınız?
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hsn-kartal Sizin de iyi niyetinizden şüphemiz yok hocam inşallah maili alıp gidersiniz bu sene

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hsn-kartal Hocam o sizin için iyi niyetli yazmış kötü niyetli değil üzülmeyin lütfen
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hsn-kartal Ben de özür dilerim hocam biraz sert yazmışım ama sizi anlıyoruz zor bi süreçten geçiyorsunuz , düşüncenizde haklısınız haksız olduğunuz konu bu düşünceleri özelden cevap olarak yazmamış olmanız
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hsn-kartal Hocam biz de sizi anlıyoruz mülakat maili beklemek çok sıkıntılı sadece bu düşüncenizi özelden cevap olarak yazabilirsiniz tek sorun burdan yazmanız. Siz de kendinize göre haklısınız aslında
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hsn-kartal Hocam siz ne yaşıyorsunuz Allah aşkına
Size küfür mü etmiş güzelce uyarmış bu saldırganlık niye ? -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hsn-kartal Size özelden yazıp uyarmış sizi neden burda herkesin içinde ulu orta söylüyorsunuz ki
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Witch-Lilith Pardon ama burası sohbet odası ?? Bilgilenmek isteyen ilgili başlıklara gider zaten neden böyle bir şey söylediniz açıkçası anlayamadım
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@SYTSNGR Sizi 60 günde durduran şey neydi

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@SonsuzlukVeÖtesine Pek çok gönderinizde sürekli bi Amerika’yı kötülemeye çalıştığınızı görüyorum bunun özel bir nedeni var mı? Tam olarak amacınız nedir
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Elrond04 İyi akşamlar size de bol şans
