@liliy06 .............
forum kurallarına aykırı içerik sebebiyle ileti silinmiştir.
@liliy06 .............
forum kurallarına aykırı içerik sebebiyle ileti silinmiştir.
@lbsryts konu kktc olunca biraz farkli oluyormus. apostil icin once bakanlik ve elcilik onaylari gerekiyormus, kibris yolu gorundu bana yine
@spenb cok cok cok sevindim iyi yolculuklar
KKTCden polis sertifikasi alinca KKTC deki dis islerinden ve turkiye konsoloslugunda damgalattirmadan turkiyede apostil yaptirmaya calisirsaniz kabul etmeyeceklerini soyledi tercuman. Bu konuda bilgisi olan paylasabilir mi? Ben sadece lefkosa polis karakolundan aldim belgeyi ve geldim. Uzerinde herhangi bir damga yok. Bunu sadece ingilizceye translate ettirsem yetecek mi? Boyle goturup vize alabilen oldu mu?
arkadaslar yurtdisinda yasadim ve oraya gidip polis sertifikasi cikartip geldim. belge turkce. ingilizce cevirisini istiyor konsolosluk. noter onayi ve apostil yaptirmali miyim?
@tncymz hayirli olsun cok sevindim cok mutlu olun. darisi bizim gibi bekleyenlere.
cevaplar icin tesekkurler. bazi arkadaslar aile boyu cikartmislar onu gorunce dedim sanirim ben olayi yanlis anladim o sebeple emin olmak icin sordum burada. cok tesekkurler
vukuatli nufus kayit ornegi goturenler sadece kendisi icin goturduler degil mi? turkce olan pdf farkli bir sey soyluyor ve ailenizdeki her bireyin nufus kayit ornegini tek tek print edip goturmeniz gerekli gibi bir algi var. Son zamanlarda mulakata gidenler aydinlatirsa sevinirim. ilgili linkteki madde:

@tncymz merhaba
1040- tax return ( 2021- 2022-2023) cikaracagiz sanirim
W2 - Bunun uzerinde social security number var nisanlim neden bunu istediklerini soruyor. guvenli gelmedi. Cunku 1040in icinde zaten var diyor neden tekrar kopyalarini gonderiyoruz diyor.
IRS-transcript - bunu nereden alacagiz ne sekilde?
@tncymz 1040 denilen dokuman amerikan vatandasin her yil yapmasi gereken federal tax return dokumani. her yil bildirdikleri vergi yani. dokuman olarak alabildikleri bir sey degilmis. irs( tax service) sitesinden ciktisini aldigi bir seyi gonderdi, secilen yilin ozetinin ciktisi gibi bir sey. state tax, social security, medical, gelirinin detaylarini iceren bir dokum.
@tncymz anladim. peki bu ay tekrar acarlar mi oyle mi yapiyorlar? yoksa her ay bi defa mi? kac kere acildigina sahit oldunuz bir ayda? bilenlar paylasabilir mi?
bir ayda kac defa randevu aciyorlar, gozlemleyen oldu mu? her hafta 1 defa mi aciyorlar mesela?
@Munzurlu-24-62 gecmis olsun cok tesekkurler paylastiginiz icin
@Emir-1 case ready olduktan bir gun sonra abd vatandasi nisanlima geldi posta. bana hicbir sey gelmedi. orada bir pdf linki var. paylasabilirim. ama gonderdikleri maile yanit verilmesini istiyorlar.
Applicant’s full name: amerikaliyla evlenecek kisinin adi
Applicant’s email address: amerikaliyla evlenecek kisinin maili
Case #: ANK ile baslayan case number
I-129F receipt #: WAC ile baslayan numara
Sizden bunlari iletmenizi istiyorlar randevu almadan once. Bizim gectigimiz surec bu sekilde. Bizim adimiza avukatimiz yanitladi maili
@doxa cok sagolun. gecmis olsun. iyi yolculuklar. acil bir sey olursa o zaman size sorabilir miyim? gercekten cok iyi olur
@Emir-1 case ready olmadan kayit olma veya randevu alma konusunda site uyariyor. size bir talimat gelmeden bunu yaparsaniz randevu gununuzde konsolosluga gittiginizde randevunuzun iptal edilecegi uyarisi var.
@Karamurat58 ben de mumkun mertebe gitmeden yaptirmaya calisacagim cok sagolun
@Karamurat58 onu bır arastırayım ben cok sagolun. medıcal exam gunu sehır hastanesıne gıdıp mı oldunuz nasıl hallettınız bır gune sıgdı mı her sey? onemlı olan zaman oldugu ıcın sızlerın verecegı cevaplar planlarımız konusunda cok onemlı